Літературний диктант "Пісні Марусі Чурай" (тест)

Про матеріал

Літературний диктант "Пісні Марусі Чурай" («Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю…») складено у тестовій формі (12 тестових завдань з вибором однієї правильної відповіді з чотирьох).

Перегляд файлу

                                                    Літературний диктант                                               8 кл.

 

                                                       Пісні Марусі Чурай

(«Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю…»)

 

1.Козаченьки вирушають в похід («Засвіт встали козаченьки»):

   а) з полуночі;

   б) після сніданку;

   в) пообіді;

   г) увечері.

2. Мати очікуватиме на повернення сина («Засвіт встали козаченьки») через:

   а) півмісяця;

   б) півроку;

   в) чотири неділеньки;

   г) рік.

3. Прикмета, яка, на думку козака, не дозволить йому швидко вернутися додому («Засвіт встали козаченьки»):

   а) кінь спіткнувся;

   б) зіпсувалося;

   в) у двір прилетіло багато горобців;

   г) пов’яли квіти на підвіконні.

4. Про що просить син свою матінку перед від’їздом («Засвіт встали козаченьки»):

   а) молитися за нього;

   б) не згадувати про нього лихим словом;

   в) писати листи;

   г) прийняти Марусю як рідну дитину.

5. Унаслідок вітру «Віють вітри, віють буйні»:

   а) пішов сильний дощ;

   б) облетіли пелюстки на квітах;

   в) гнулися дерева;

   г) неможливо було вийти на прогулянку з милим.

6. У чому витрачає свої літа молодії героїня пісні «Віють вітри, віють буйні»:

   а) непосильній праці;

   б) горі і стражданні;

   в) догляданні малого паненяти;

   г) відпочинку.

7. На думку молодиці, «не поправлять сльози її» («Віють вітри, віють буйні»):

   а) матеріального становища;

   б) здоров’я;

   в) щастя;

   г) долі.

8. Героїні пісні «тяжко жити» («Віють вітри, віють буйні»):

   а) без милого;

   б) у батьків милого;

   в) від повсякденної непосильної праці;

   г) бо дуже захворіла.

 

9. Зілля, яким дівчина отруїла Гриця («Ой не ходи, Грицю…»), вона:

   а) викопала;

   б) купила на базарі;

   в) випросила у ворожки;

   г) сама виростила.

10. Як героїня твору характеризує дівчат на вечорницях («Ой не ходи, Грицю…»):

   а) мудрі;

   б) полохливі;

   в) чарівниці;

   г) веселунки.

11. У вівторок молодиця («Ой не ходи, Грицю…»):

   а) зіллячко прополоскала;

   б) Гриця отруїла;

   в) зілля ізварила;

   г) ходила до ворожки.

12. Який художній засіб використано у таких конструкціях(«Ой не ходи, Грицю…»):

     «Чи щаслива ж та билинка, що росте на полі?..», «Що на полі, що на пісках, без

       роси, на сонці?..», «Де ти, милий, чорнобривий?Де ти?..»

   а) метафори;

   б) епітети;

   в) риторичні оклики;

   г) риторичні питання.
 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Деркач Олександр Володимирович
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 серпня 2018
Переглядів
9839
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку