логіко-математичний розвиток (конспект інтегрованного заняття)

Про матеріал
Заняття з логіко-математичного розвитку для старшого дошкільного віку "Цирк"
Перегляд файлу

(зала прикрашена ніби арена цирку, під жваву музику виходить клоуни Тома і Бом)

Я клоунесса Томка, Я клоун Бом

Тома: цирк приїхав до діток,

           в ваш красивий дитсадок,

 Бом:  був на гастролях довгий час

            та й повернувся вже до вас.

Тома :Щоб виставу розпочати,

           Білети хочем вам  роздати

Бом:   Фігури й цифри розглядайте

            І арифметику згадайте

 Тома: Та лиш уважно ви дивіться

             Щоб в одну мить не помилиться

(роздаємо білети)

             Місця свої хутчіш займайте

 Бом: Артисти з,являться всі враз

        Тож починати нам вже час!

Розпочинаємо відлік (1,2,3,4,5,6 – 6,5,4,3,2,1)(пряма і зворотна лічба)

(діти займають місця у залі)

Тома: Діти а вам подобається цирк?       

          Та щоб виставу розпочати

         Завдання треба розв,язати!

         Ось завдання від  акробатів

         Що люблять в цирку виступати

         Наші білки-акробатки

         Дуже люблять пустувати

         Що не так тут ти скажи

         Це завдання розв,яжи

(виставляють по порядку білок з цифрами)

 

Тома:Дресирує він звірят  і вужів і ведмежат

Дресирувальник наш пан Зосим,

Ми на арену його просим.

(Діти разом гукають Зосима)

(з,являється дресирувальник змій, під музику,проводяться математичні ігри із змієм «Цифри і фігури» )

Тома:Фізкультхвилинка «Утята»

 

(Тома гукає жонглера): Цей красивий кавалер-

                                             найвідоміший жонглер

                                             він картинки підкидає

                                              та у групи їх збирає

(виходить жонглер і падає розсипаючи картинки)

Тома:ой незграбний наш жонглер

           Швидко біг до нас упав

           Всі картки порозкидав

           Діти треба все тут позбирати

           І у групи об,єднати

 

Д/г: «Класифікація груп предметів»

Д/г: «Знайди тварину із заданим звуком»

 

Тома: вам вже білки цифри дарували

            Щоб числовий рядок ви склали

            А зараз зустрічайте конячку

            Що несе вам логічну задачку

(проводяться задачі)

Гра: «Дні тижня з м,ячем»

Бом: Щось я зголоднів, перекушу смачненьким яблуком

(Тома і Бом сваряться через те щовін їсть яблуко і не ділиться з нею)

Д/г: «Ділимо яблуко» + пісня «Все ми ділимо порівну»

Тома: а де фокусник наш Фіня

Є чудова в нього скриня

Чудесами володіє,показати їх уміє

Фіня: цей фокус подивіться

Пиріг повинен тут з,явиться

Та я ж не все приніс, забув дещо, зараз хвилиночку(йде, а цим часом Бом робить капості з капелюхом і виймає зайчика, Тома виправляє)

Д/г: «Місимо пиріг» (У Томи не виходить зі словами)

(повертається Фіня і говорить заклинання, витягує бублики і пригощає дітей)

Тома: ось скінчилось наше свято

Треба всім відпочивати

Бублик в руки ви беріть,

Що сподобалась, кажіть.

Може важко вам було?

Ображатися не варто,

Це циркові веселі жарти.

(під музичний супровід клоуни прощаються з дітьми)

 

 

Програмовий зміст:

Створити просторово-розвивальне середовище з метою створення позитивного, піднесеного настрою, відчуття радості та виявлення обсягу і якості знань дітей про числа і дії з ними, сформованості навичок прямої і зворотньої лічби від заданого числа,закріплювати вміння будувати числовий ряд, рахувати в межах 6; продовжувати формувати знання про геометричні фігури; вправляти у вмінні ділити ціле на дві рівні частини; розв’язувати логічні задачі;повторити назви днів тижня(послідовно); продовжувати вчити за допомогою міри вимірювати об’єм сипких речовин; ознайомити з професіями циркачів: жонглер, факір, фокусник, клоун; закріпити вміння класифікувати предмети у групи (одяг, взуття, дикі птахи, свійські тварини, свійські птахи);розвивати пам,ять, логічне мислення, увагу, зв,язне мовлення. Виховувати наполегливість в досягненні мети, товариськість, любов до цирку.

 

Словник:арена, жонглер, факір, фокусник, фокус.

 

Просторово-розвивальне середовище: декорації цирку (імітація циркової арени), повітряні кульки,іграшкові тварини, костюми: , жонглера, факіра, фокусника, клоунів.

 

Демонстраційний та роздатковий матеріал: білети у відповідності до місць у залі, веєра (геометричні фігури, цифри), білочки- цифри,змій,конячка, логічні задачі, яблуко,кеглі,сипучі речовини (борошно, цукор), склянка, вода, ложки, м,яч, предметні картинки із серії «Одяг», «Взуття», «Дикі тварини та птахи», «Свійські тварини і птахи».

 

Література: Д/в №9,2011; О. М. освітня програма «Дитина»;Гладченко «Комплексі заняття в ДНЗ»; Т. М. Маценко «Інтелектуальний розвиток дошкільнят»; всесвітня мережа «Інтернет».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Конспект інтегрованого  заняття

          (логіко-математичний розвиток)

                   «Цирк!Цирк!Цирк…»

  проведеного в старшій групі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
5711
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку