Логопедична головоломка для автоматизації звука "С"

Про матеріал

Гра-головоломка для автоматизації звука "С" доцільно використовувати у корекційно-розвивальній роботі з дошкільнятами та молодшими школярами.Також можливо використовувати під час роботи над диференціацією звуків С-З, С-Ш (одночасно використовуючи дві гри) Бажаю успіхів у корекційній роботі!

Перегляд файлу

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняРезультат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные ступка"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные ступка"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные ступка"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные ступка"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные сковорода"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные сковорода"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные сковорода"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные сковорода"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные сито"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные сито"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные сито"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные сито" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логопедична головоломка звук «С»

Мета:

  • Закріпити у дітей правильну вимову звука «С» у словах на початку (склянка, сковорода, ступка, сито).
  • Вчити орієнтуватися у просторі, розрізняти поняття « вверху-внизу», «ліворуч-праворуч».
  • Збагачувати активний словник дітей словами-назвами посуду та закріпити вміння вживати узагальнююче слово «посуд».
  • Вправляти у вмінні добирати слова-ознаки (прикметники до іменників), будувати прості та поширенні речення.
  • Розвивати мисленнєві процеси у дитини.

Правила гри:

  •  Перед грою педагог готує картки-поля ( ці поля мають пусті місця та накреслені більш товстішими лініями)  та роздатковий матеріал, який необхідно розрізати по лініям ( ці малюнки будуть розкладатися в пусті трикутники, для зручності гри вони теж мають трикутну форму; малюнки розташовані у квадратах, накреслених більш тонкими лініями. До речі це і зразок правильного виконання завдання ).
  • Дитина отримує 4 картки-поля з пустими місцями та малюнки, які повинна розташувати так, щоб кожна картка-поле була схожа одна на одну.
  • Заповнивши пусті місця та порівнявши один з одним (картки схожі між собою) дитина називає малюнки, які розташовані на картках. Бажано назвати усі чотири картки, адже йде процес автоматизації правильної вимови звука у словах. А також узагальнити: як назвати все одним словом?
  • Потім педагог запитує де розташована СКЛЯНКА? (СКОВОРОДА, СТУПКА, СИТО)
  • Ускладнення гри №1 «Чого не стало? (можливо ховати як одну так і декілька малюнків)
  • Ускладнення гри №2 «Що я переплутала? Виправ помилку» (теж можливо поміняти місцями два малюнка, або декілька)
  • Ускладнення гри №3 «Добрати слова-ознаки» ( дитина добирає прикметник до іменника Н-д: чиста склянка. Від рівня розвитку дитини, можливо добрати 3 слова-ознаки Н-д: чиста, нова, прозора склянка)
  • Ускладнення №4 « Склади речення із заданим словом» (або від рівня розвитку дитини – склади речення з усіма словами Н-д: У кухні на столі стояли ступка, склянка, сковорода і сито.

Бажаю успіхів у корекційно-розвивальній роботі з дітьми!

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
7 липня 2018
Переглядів
651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку