Логопедична головоломка для автоматизації звука "З"

Про матеріал

Вашій увазі пропоную наступну гру-головоломку для автоматизації звука "З". Можливо використовувати одночасно з грою головоломкою звук "Ж", якщо Ви працюєте над диференціацією звуків Ж-З. Бажаю успіхіву корекційній роботі.

Перегляд файлу

Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей заяц"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей заяц"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей заяц"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей заяц"Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логопедична головоломка звук «З»

Мета:

  • Закріпити у дітей правильну вимову звука «З» у словах на початку (словник: заєць, зебра, зубр, змія).
  • Вчити орієнтуватися у просторі, розрізняти поняття « вверху-внизу», «ліворуч-праворуч».
  • Збагачувати активний словник дітей словами-назвами тварин та закріпити вміння вживати узагальнююче слово «тварини».
  • Вправляти у вмінні добирати слова-ознаки (прикметники до іменників), будувати прості та поширенні речення.
  • Розвивати мисленнєві процеси у дитини.

Правила гри:

  •  Перед грою педагог готує картки-поля ( ці поля мають пусті місця та накреслені більш товстішими лініями)  та роздатковий матеріал, який необхідно розрізати по лініям ( ці малюнки будуть розкладатися в пусті трикутники, для зручності гри вони теж мають трикутну форму; малюнки розташовані у квадратах, накреслених більш тонкими лініями. До речі це і зразок правильного виконання завдання ).
  • Дитина отримує 4 картки-поля з пустими місцями та малюнки, які повинна розташувати так, щоб кожна картка-поле була схожа одна на одну.
  • Заповнивши пусті місця та порівнявши один з одним (картки схожі між собою) дитина називає малюнки, які розташовані на картках. Бажано назвати усі чотири картки, адже йде процес автоматизації правильної вимови звука у словах. А також узагальнити: як назвати все одним словом?
  • Потім педагог запитує де розташований ЗАЄЦЬ? (ЗЕБРА, ЗУБР, ЗМІЯ)
  • Ускладнення гри №1 «Чого не стало? (можливо ховати як одну так і декілька малюнків)
  • Ускладнення гри №2 «Що я переплутала? Виправ помилку» (теж можливо поміняти місцями два малюнка, або декілька)
  • Ускладнення гри №3 «Добрати слова-ознаки» ( дитина добирає прикметник до іменника Н-д: зелена змія. Від рівня розвитку дитини, можливо добрати 3 слова-ознаки Н-д: зелена, отруйна, довга змія)
  • Ускладнення №4 « Склади речення із заданим словом» (або від рівня розвитку дитини – склади речення з усіма словами Н-д: У зоопарку діти побачили зайця, зебру, зубра і змію.

Бажаю успіхів у корекційно-розвивальній роботі з дітьми!

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
7 липня 2018
Переглядів
672
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку