Логопедична головоломка для автоматизації звука Ж

Про матеріал

Вашій увазі пропоную гру-головоломку для автоматизації звука "Ж" на початку слів, у грі є детельний опис та варіанти з ускладненням, як можливо використовувати цю гру. Бажаю успіхів у корекційній роботі

Перегляд файлу

Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные жакет"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные жакет"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные жакет"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные жакет"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные жилет"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные жилет"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные жилет"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные жилет"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей рисованные жилет"Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логопедична головоломка звук «Ж»

Мета:

  • Закріпити у дітей правильну вимову звука «Ж» у словах на початку (словник: жакет, жилет, жабо, жупан).
  • Вчити орієнтуватися у просторі, розрізняти поняття « вверху-внизу», «ліворуч-праворуч».
  • Збагачувати активний словник дітей словами-назвами одягу та закріпити вміння вживати узагальнююче слово «одяг».
  • Вправляти у вмінні добирати слова-ознаки (прикметники до іменників), будувати прості та поширенні речення.
  • Розвивати мисленнєві процеси у дитини

Правила гри:

  •  Перед грою педагог готує картки-поля ( ці поля мають пусті місця та накреслені більш товстішими лініями)  та роздатковий матеріал, який необхідно розрізати по лініям ( ці малюнки будуть розкладатися в пусті трикутники, для зручності гри вони теж мають трикутну форму; малюнки розташовані у квадратах, накреслених більш тонкими лініями. До речі це і зразок правильного виконання завдання ).
  • Дитина отримує 4 картки-поля з пустими місцями та малюнки, які повинна розташувати так, щоб кожна картка-поле була схожа одна на одну.
  • Заповнивши пусті місця та порівнявши один з одним (картки схожі між собою) дитина називає малюнки, які розташовані на картках. Бажано назвати усі чотири картки, адже йде процес автоматизації правильної вимови звука у словах.
  • Потім педагог запитує де розташований ЖУПАН? (ЖАКЕТ, ЖАБО, ЖИЛЕТ)
  • Ускладнення гри №1 «Чого не стало? (можливо ховати як одну так і декілька малюнків)
  • Ускладнення гри №2 «Що я переплутала? Виправ помилку» (теж можливо поміняти місцями два малюнка, або декілька)
  • Ускладнення гри №3 «Добрати слова-ознаки» ( дитина добирає прикметник до іменника Н-д: в’язаний жилет. Від рівня розвитку дитини, можливо добрати 3 слова-ознаки Н-д: в’язаний, теплий, сірий жилет)
  • Ускладнення №4 « Склади речення із заданим словом» (або від рівня розвитку дитини – склади речення з усіма словами Н-д: У чемодані лежали жиле, жакет, жабо та жупан.

Бажаю успіхів у корекційно-розвивальній роботі з дітьми!

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
7 липня 2018
Переглядів
622
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку