Логопедична гра "Яка квітка розквітла"

Про матеріал
Логопедична гра для дітей дошкільного віку та дітей з ООП. Виробити повноцінні рухи органів артикуляційного апарату, які необхідні для правильної вимови свистячих, шиплячих і сонорних звуків
Перегляд файлу

ЛОГОПЕДИЧНА  ГРА

"Яка квітка розквітла"

 

 

Мета: виробити повноцінні рухи органів артикуляційного апарату, які необхідні для правильної вимови свистячих, шиплячих і сонорних звуків. Розвивати рухливість, чіткість рухів органів артикуляційного апарату. Виховувати наполегливість у роботі

 

 

Мовний матеріал:

 Р – рахівниця, ранець, роги, рись, ремінь, тигреня, карась, мураха, горох, кенгуру, боксер, снігур.

Л – лама, ланцюг, лис, ластівка, акула, калоші, долоня, калина, пенал, овал, дятел, чохол.

Ш – шина, шарф, шолом, шофер, парашут, пральна машина, ківш, фарш, душ, мишеня, груша, лоша.

Ж – жолудь, жонглер, жаба, жирафа, ножі, лижник, кожух, ліжко, ніж, вуж, манеж, гараж.

С – синій, сир, сирена, вуса, коса, колесо, басейн, ананас, абрикос, компас, пес,

З – зуб, зефір, золото, зубр, заєць, козак, козеня, валіза, віз, тризуб, бузок.

 


E:\ТАНЯ\ПРОДАЮ\УКРАЇНА\8\Артикуляц\Новая папка (4)\р л.jpg

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали для друку
Інкл
Додано
28 лютого 2023
Переглядів
400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку