ЛОГОПЕДИЧНА ГРА
"Яка квітка розквітла"
Мета: виробити повноцінні рухи органів артикуляційного апарату, які необхідні для правильної вимови свистячих, шиплячих і сонорних звуків. Розвивати рухливість, чіткість рухів органів артикуляційного апарату. Виховувати наполегливість у роботі
Мовний матеріал:
Р – рахівниця, ранець, роги, рись, ремінь, тигреня, карась, мураха, горох, кенгуру, боксер, снігур.
Л – лама, ланцюг, лис, ластівка, акула, калоші, долоня, калина, пенал, овал, дятел, чохол.
Ш – шина, шарф, шолом, шофер, парашут, пральна машина, ківш, фарш, душ, мишеня, груша, лоша.
Ж – жолудь, жонглер, жаба, жирафа, ножі, лижник, кожух, ліжко, ніж, вуж, манеж, гараж.
С – синій, сир, сирена, вуса, коса, колесо, басейн, ананас, абрикос, компас, пес,
З – зуб, зефір, золото, зубр, заєць, козак, козеня, валіза, віз, тризуб, бузок.