Логопедичне домашнє завдання Овочі

Про матеріал
Логопедичне завдання з теми Овочі дозволить закріпити вдома пройдений матеріал, повправлятись в звуковимові звука С, утворенні множини іменників та вчитись узагальнювати.
Перегляд файлу

                                 Тема: «Овочі. Праця на городі»      Тема: «Овочі. Праця на городі»

  1. Звукова культура мовлення:                                                             1. Звукова культура мовлення:

Logopedia.by - Site about logopedicsLogopedia.by - Site about logopedicsРозфарбуй чайничок. Та наведи лінії на пару промовляючи [с].          Розфарбуй чайничок. Та наведи лінії на пару промовляючи [с]. (слідкуйте, щоб язичок дитини був схований за зубками, а                                  (слідкуйте, щоб язичок дитини був схований за зубками, а

 губки у посмішці)                губки у посмішці)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Лексико-граматичний розвиток:       2. Лексико-граматичний розвиток:

М/гра: «Один-багато»  (запишіть відповідь дитини)    М/гра: «Один-багато»  (запишіть відповідь дитини)

images (1).png - _______________ unnamed.jpg  - _____________    images (1).png - _______________ unnamed.jpg  - ______________

Без названия.png - _______________images (2).png - ______________    Без названия.png - _______________images (2).png - _______________

perec--w190.jpg - _______________images.png - ____________    perec--w190.jpg - _______________images.png - _____________

Raskrasil-ovoshchi-37.jpg - ______________unnamed.png - ____________            Raskrasil-ovoshchi-37.jpg - ______________unnamed.png - ______________

М/ гра: «Назви одним словом»        М/ гра: «Назви одним словом»

Обведіть вище намальовані овочі та попросіть, щоб дитина   Обведіть вище намальовані овочі та попросіть, щоб дитина

назвала одним словом.         назвала одним словом.

 

                                 Тема: «Овочі. Праця на городі»      Тема: «Овочі. Праця на городі»

  1. Звукова культура мовлення:                                                             1. Звукова культура мовлення:

Розфарбуй чайничок. Та наведи лінії пару промовляючи склади.        Розфарбуй чайничок. Та наведи лінії пару промовляючи склади.

(дитина повторює голосно склад за дорослим декілька разів)        (дитина повторює голосно склад за дорослим декілька разів)

Logopedia.by - Site about logopedicsLogopedia.by - Site about logopedics 

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Лексико-граматичний розвиток:       2. Лексико-граматичний розвиток:

М/гра: «Один-багато»  (запишіть відповідь дитини)    М/гра: «Один-багато»  (запишіть відповідь дитини)

images (1).png - _______________ unnamed.jpg  - _____________    images (1).png - _______________ unnamed.jpg  - _____________

Без названия.png - _______________images (2).png - ______________    Без названия.png - _______________images (2).png - ______________

perec--w190.jpg - _______________images.png - ____________    perec--w190.jpg - _______________images.png - ____________

Raskrasil-ovoshchi-37.jpg - ______________unnamed.png - ____________            Raskrasil-ovoshchi-37.jpg - ______________unnamed.png - _____________

М/ гра: «Назви одним словом»        М/ гра: «Назви одним словом»

Обведіть вище намальовані овочі та попросіть, щоб дитина   Обведіть вище намальовані овочі та попросіть, щоб дитина

назвала одним словом.         назвала одним словом.

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
31 жовтня 2021
Переглядів
274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку