Корекційно-логопедичне заняття для дітей із ЗПР (1-3кл)

Про матеріал
Інтегроване заняття для дітей молодшого шкільного віку "Овочі та фрукти". Закріплення звука [а].
Перегляд файлу

Корекційно-логопедичне заняття для дітей із ЗПР 1-3кл.

 

Автор: Грунтковська Оксана Казимирівна

Учитель-логопед

КНЗ «Довбиська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат»

Житомирської обл.

Тема:Інтегроване заняття для дітей молодшого шкільного віку «Овочі та фрукти». Закріплення звука «а».

Мета: Закріплювати вміння учнів впізнавати і виділяти звук «а» серед голосних звуків;розширювати словниковий запас слів по темі: «Овочі та фрукти»; корекція уваги,сприймання,пам’яті;розвиток спостережливості,активної уваги,мовлення,мислення.

Дидактичний матеріал: «Чарівна торбинка», «Встав пропущену букву «а» », «Впіймай звук», «Так-ні», «Чого не стало».

Методичні прийоми: Ігровий момент,пальчикова гімнастика, фізкультхвилинка,аплікація.

 

Хід заняття

1.Організаційний момент.

На заняття завітав зайчик.

Привітання вчителя-логопеда і зайчика з учнями.

Доброго ранку,сонце привітне!

Доброго ранку,небо блакитне!

Доброго ранку, у небі пташки!

Доброго ранку,тобі і мені!

(Промовляти віршовані рядки і показувати дії)

2.Пальчикова гімнастика «Граємось як зайчики».

Ми долоньки розітремо

І зігрієм пальчики.

Будем гратися руками,

Як маленькі зайчики.

(Розтирати долоні і пальці. Плескати в долоні)

П’ять братів, п’ять зайців.

П’ять завзятих молодців.

То не в лісі сірі зайці,

А умілі твої пальці.

(Почергово торкатися пальцями руки до великого пальця. Рухи виконувати узгоджено з ритмом вірша,спочатку-повільно,потім-швидше. На перші два рядочки - однією рукою,далі-другою. Складніший варіант-одночасно двома руками.)

Зайчик взяв свій барабан

І ударив : бам,бам,бам!

Зайчик вушками махає -

Зайченяток розважає.

3.Закріплення звука «а». Зайчик не може впоратись із завданням,яке йому задали в лісовій школі. Давайте допоможемо йому.

(Вставити пропущену букву «а» . Прочитати слова.)

м_к                                          ш_ф_                              х_л_т

л_к                                          к_ш_                               с_л_т

д_х                                          ф_р_                               б_з_р

р_к                                          зим_                               к_б_н

ч_й                                          с_ни                               б_р_н

с_д                                          с_лют                             г_р_ж

4.Дидактична гра «Чарівна торбинка».

Зайчик приніс чарівну торбинку і хоче з вами погратись.

(Кожен учень витягує з торбинки по одній демонстраційній картинці «овочі та фрукти» і називає її.

5.Фізкультхвилинка «Зайчики».

(Рухи під музику «На галяві зайці танцювали..»2хв.)

6.Дидактична гра «Впіймай звук»

Зайчик співатиме вам пісеньку,а ви коли почуєте звук «а»,плесніть в долоні.

И-а-е-о-а-и-у-е-а-о…..

7.Дидактична гра «Так-ні».

Продовжуємо гратись із зайчиком.(Якщо слово починається зі звука «а»,то говорите «так»,Якщо слово починається з іншого звука,говорите «ні».

Апельсин,автобус,стіл,велосипед,акула,ромашка,телефон,дім,кавун,ананас…

8.Дидактична гра «Чого не стало?»

(Погляньте зайчик приніс вам гостинці. На столі розкладені овочі та фрукти; логопед просить запам’ятати всі продукти,потім діти заплющують очі,логопед ховає один предмет,учні по-черзі відгадують чого не стало. Називаючи повністю назву продукту та відносять до овочів або фруктів.)

9. Робота в зошиті(або альбомі,можлива аплікація).

Зайчику вже час додому,але він заблукав,якщо ми йому допоможемо,то він повернеться додому.

Учні малюють в одному кошику овочі, в іншому фрукти.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
2760
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку