Логопедичне заняття "Дитячий садок"

Про матеріал
Мета: продовжувати знайомити дітей з дитячим садом і його співробітниками. Удосконалювати уміння вільно орієнтуватися в приміщенні дитячого саду; Розвивати слухову увагу – уміння вслухуватися в мову дорослого. Логічне мислення - дізнаватися дії по характерних рухах через заняття; Активізувати дієслівний словник (одягатися, умиватися, співати, танцювати, грати, малювати.) Поповнювати словник дітей на основі поліпшення знань за рахунок іменників (спальня, роздягальня). Прищеплювати дітям любов до свого дитячого саду, симпатію до товаришів.
Перегляд файлу

 

ТЕМА «ДИТЯЧИЙ САДОК»

Заняття в середній групі ЗДО: "Дитячий садок". | Конспект. Дошкілля

Мета: продовжувати знайомити дітей з дитячим садом і його співробітниками. Удосконалювати уміння вільно орієнтуватися в приміщенні дитячого саду; Розвивати слухову увагу – уміння вслухуватися в мову дорослого. Логічне мислення - дізнаватися дії по характерних рухах через заняття; Активізувати дієслівний словник (одягатися, умиватися, співати, танцювати, грати, малювати.) Поповнювати словник дітей на основі поліпшення знань за рахунок іменників (спальня, роздягальня). Прищеплювати дітям любов до свого дитячого саду, симпатію до товаришів. 

Хід заняття:

Логопед: Діти давайте привітаємось!

доброго ранку сонечко

Логопед: Давайте дітки посміхнемося один одному. 

Діти, а зараз сідайте гарненько на стільчики і подивіться, до нас в гості прийшла лялька Катя. Вона житиме в ляльковому куточку разом з іншими іграшками, але спочатку лялька Катя хоче познайомитися з усіма вами і дізнатися якомога більше про дитячий сад, в який вона потрапила з іграшкового магазину. 

Ляльки заввишки 40-59 см купити у Києві: ціна, відгуки - ROZETKA

 

ДИДАКТИЧНА ГРА «ДАВАЙТЕ ПОЗНАЙОМИМОСЬ»

Мета: розвивати мовленнєву компетентність.

Логопед передає дітям «чарівний клубок» і говорить:

Логопед: «Мене звуть Віталія Степанівна. Я дуже люблю усіх своїх діточок. Ми разом граємося, навчаємося, спілкуємося».

Лялька: (іграшка)

Привіт! Мене звати Катеринка, давай дружить!

Логопед:

Діти, а зараз наша лялька дуже хоче дізнатися, що ж таке дитячий сад?

Логопед: Чи знаємо ми віршики про дитячий садок?

 

Читання віршів дітям

 


ДИТСАДОК 

Відомо навіть малюку, 
Як добре жити в дитсадку. 
Прийшов - вітайся: «Добрий ранок!» 
Мий руки і куштуй сніданок. 

Немає часу на ниття, 
Бо ждуть цікаві заняття: 
Музичне, ліпка, малювання, 
Ще й порахуємо старанно, 

Розучим вірш, розкажем казку. 
Спіймати м'ячик? Та будь ласка! 
Що ще? На вулицю - гуляти, 
В рухливі ігри дружно грати. 

Ось «Гуси-гуси», «Коровай», 
«Автомобілі» - обирай. 
Обід. Поспати не забув. 
Так не помітно день минув! 

ВЕСЕЛИЙ ДИТЯЧИЙ САДОК

На зеленому горбочку,

Там де сонце мружить очка,

Де дерева стали в ряд

Світлий дім – дитячий сад.

Тато й мама рано встануть

На годинник швидко глянуть

Збудять враз своїх діток,

Щоб вести у дитсадок.

Вихователь на ганку

Привітає «З добрим ранком»

Всі готові розважатись?

Тож заходьте, будем гратись.

 

 

 

 


Логопед: Діти ляльці Каті дуже сподобалися ваші вірші, і вона мені говорить, що ви усі такі дружні. Давайте їй покажемо як ми граємо з нашими пальчиками.

ПАЛЬЧИКОВА ГРА «ДРУЖБА»

Дружать в нашій групі 
дівчатка і хлоп`ятка
Ми з тобой подружимо пальчики малі.
1-5 вийшли пальчики гуляти 
1-5 в будиночок сховалися знову 
пальчики дружні усім нам дуже потрібні. 

Логопед: Діти а давайте познайомимо ляльку Катю з групою в якій вона тепер житиме і покажемо їй що і де знаходитися.

Логопед: Діти, давайте розглянемо картинки і розкажемо нашій новій ляльці Каті про нашу групу.

Логопед: Це спальня тут ми спимо.

 

 

 

Логопед: Це роздягальня тут ми одягаємося.

 

Логопед: Це ігрова кімната, ми тут граємось і займаємось.

 

Логопед: Це туалетна кімната, ми тут миємо руки, ходимо в туалет.

 

Логопед: Нашій ляльці Каті дуже сподобалася група і вона дуже хоче дізнатись, що це за предмети навкруги і їх так багато. Сідайте за столики розглянемо й розкажемо, які предмети є в дитсадку, а яких немає і чому. 

 

ДИДАКТИЧНА ГРА «ЩО Є В ДИТЯЧОМУ САДОЧКУ»

 

https://youtu.be/eu65cNTS7VI?si=txPyzxHiQOf1ahtx

 

Логопед: Діти, лялька Катя мені говорить, що в дитячому саду у вас багато цікавих справ, тому нудьгувати вам ніколи і хоче дізнатися, а хто ж з вами в групі займається, грає? Хто стежить за чистотою в групі, приносить їжу Вам? Діти, а давайте ми розповімо ляльці, які співробітники працюють в дитячому садку?

ДИДАКТИЧНА ГРА «НАЗВИ ПРОФЕСІЮ»

https://youtu.be/gAkKAjladg0?si=P45QLo9UYTim2rFR

Мета: учити дітей упізнавати професію за описом; удосконалювати знання про професії дорослих; розвивати кмітливість, увагу.

Логопед пропонує дітям за описом дій впізнати професію дорослих, назвати її, та показати на плакаті людину, яка відповідає даній професії.


Кожен день малят чекає,

Малят вранці зустрічає.

Малятам книжку почитає,

Малювати, читати навчає.

(Вихователь)

 

В групі чисто прибирає,

Посуд миє, постіль заправляє.

(Няня)

 

Хто смачні страви готує,

Часу не марнує?

(Кухар)

 

Тут машинка гуде,

Процес прання іде.

Хто про чистоту рушників дбає,

Чистими їх зберігає?

(Праля)


Про здоров’я малят дбає,

Як боротися з хворобами — розповідає.

(Медична сестра)

 

В цій кімнаті музика лунає,

Малеча танцює, пісні співає.

Хто цього малят навчає?

(Музичний керівник)

 

Логопед: А чому нас діти навчає музичний керівник?

 Логопед: Музичний керівник нас навчає співати.

 Логопед: Музичний керівник нас навчає танцювати.

 Логопед: Музичний керівник нас готує до різних свят в дитсадку.


Хто доріжки підмітає,

Папірці, гілки на майданчиках збирає?

(Двірник)

Дбає, щоб ми сильні стали 
і здоровими зростали. 

   (Фізичний керівник)


Логопед: Молодці. Добре попрацювали, всі професії відгадали. Лялька Катя здивована, каже ніколи б не подумала, що дитсадок має скільки талановитих професій. Діти, а чи зручно було б, якби не було б якоїсь професії?

Діти: Ні!

Логопед: Щоб дорослі могли працювати, їм для цього необхідно різні предмети мати. Давайте будемо разом предмети розглядати і підберемо до кожної професії відповідні.

 

ДИДАКТИЧНА ГРА «КОМУ ЩО ПОТРІБНЕ ДЛЯ РОБОТИ?»

Мета: удосконалювати  знання дітей про професії дорослих; знаходити предмети, що потрібні для певної професії; розвивати пам’ять, кмітливість, мислення.

Діти сідають за столи, на яких розкладено картинку із зображенням різних професій. Логопед пропонує підібрати зображення предметів, знарядь, необхідних для кожної професії (Презентація)

Логопед: Данилко, які предмети праці ти підібрав для вихователя?

Логопед: Для вихователя я відібрав іграшки і олівці.

Логопед: Катя, які предмети праці ти підібрала для музичного керівника?

Логопед: Для музичного керівника я вибрала музичні інструменти.

Логопед: Віка, які предмети праці ти підібрала для медсестри?

Логопед: Для медсестри я вибрала халат і ліки.

Логопед: Льоня, які предмети праці ти підібрав для кухара?

Логопед: Для кухаря я вибрав черпак і каструлю. 

 Логопед: Діти, які Ви молодці! Так гарно попрацювали. Давайте покажемо нашій новій ляльці Каті, як ми вміємо весело відпочивати.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА (на килимку пісня гра «Якщо весело тобі)

https://youtu.be/pdpbp7jVKvU?si=Izbpvfun5FXhK6vf

Логопед: Як бачиш Катя, добре й весело живеться малюкам у дитсадку. Ось твоє нове місце на поличці з іграшками. Дякую дітки! Ви молодці! «До побачення!».

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
9 жовтня 2023
Переглядів
402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку