Логопедичне заняття для дітей другої молодшої групи із ЗНМ на тему : "У нас в гостях лісовий гість ведмедик Мишко"

Про матеріал
Програмовий зміст: • уточнити артикуляцію та ізольовану вимову голосних звуків, автоматизувати й диференціювати голосні звуки [а] [о] [у] [і] [и] [е], продовжувати вчити розрізняти ці звуки на слух і у вимові, закріпити уявлення про букви як письмове позначення звуків; • розвивати фонематичний слух; • розвивати мовленнєве дихання, артикуляційну моторику, загальну і дрібну моторику, зорову та слухову пам’ять і увагу, логічне мислення, уяву, готувати до вміння володіти інтонаційною виразністю мовлення; • розвивати мовленнєвий слух, мовленнєву увагу та зв’язне мовлення; виховувати вміння переключатись з одного виду діяльності на інший, спонукати вступати в ігрову і мовленнєву взаємодію з педагогом, створювати умови для формування інтересів.
Перегляд файлу

   Логопедичне заняття для дітей другої молодшої групи із ЗНМ:

             « У нас в гостях лісовий гість ведмедик Мишко»

Програмовий зміст:

  • уточнити артикуляцію та ізольовану вимову голосних звуків, автоматизувати й диференціювати голосні звуки [а] [о] [у] [і] [и] [е], продовжувати вчити розрізняти ці звуки на слух і у вимові, закріпити уявлення про букви як письмове позначення звуків;
  • розвивати фонематичний слух;
  • розвивати мовленнєве дихання, артикуляційну моторику, загальну і дрібну моторику, зорову та слухову пам’ять і увагу, логічне мислення, уяву, готувати до  вміння володіти інтонаційною виразністю мовлення;
  • розвивати мовленнєвий слух, мовленнєву увагу та зв’язне мовлення;

виховувати вміння переключатись з одного виду діяльності на інший, спонукати   вступати в ігрову і мовленнєву взаємодію з педагогом, створювати умови для формування інтересів.

Обладнання: ілюстрації до артикуляційної гімнастики, предметні картинки, аудіо запис «Звуки природи», аудіозапис до фізкультхвилинки «На дивані», комп’ютерна презентація на тему « Голосні звуки», дзеркала, клубочки ниток.

                                            Хід заняття

1. Організаційний момент.  Привітання.Л. Дітки, добрий день, я вас дуже рада бачити. У нас сьогодні гості, давайте посміхнемось і покажемо, як ми вміємо вітатись.

              Я всміхаюсь сонечку: Здрастуй, золоте!

          Я всміхаюсь квіточці: Хай вона росте!

          Я всміхаюсь дощику: Лийся, мов з відра!

          Друзям усміхаюся: Зичу їм добра!

 

2. Слухання аудіозапису «Звуки природи»Л. Я чую якісь звуки, давайте затихнемо на мить і послухаємо їх разом.

( Звучить аудіо запис: шум води, спів пташок, шелест листя)

( Діти називають ті звуки, які почули)

 

3. Дихальна вправа «Забий  м’яч у ворота»

 

4. Артикуляційна гімнастика

Л. Що нам треба тренувати, щоб красиво розмовляти?

 

«Усмішка». Рот закритий. Утримувати губи у усмішці.

Старатися не показувати зуби.

«Хоботок». Губи зімкнуті. Губи з напругою витягнути вперед.

«Парканчик». Посміхнутися, з напругою оголивши зімкнуті зуби.

«Віконечко». Широко відкрити рот і утримувати в такому положенні.

 «Лопатка». Широкий язик висунути, розслабити, покласти на нижню губу. Слідкувати, щоб язик не тремтів.

«Голочка». Рот відкрити. Язик висунути далеко вперед, напружити його та зробити його вузьким.

«Гірка». Рот відкрити. Губи в усмішці. Кінчиком язика упертися в нижні зуби. Спинка язика вигинається, бокові краї язика притиснуті до верхніх кутніх зубів. Кінчик язика не повинен відриватися від нижніх зубів.

 

5. Фонетична зарядка

Л. Діти, я промовляю звуки без голосу. Ви уважно дивитесь на форму моїх губ, відгадуєте , який це звук і називаєте його.

 

6. Голосова вправа «Кольорові клубочки»

Л. Беремо клубочки  в праву ручку, а пальчиком лівої руки проводимо по ниточці від зовнішнього кінчика до внутрішнього, довго промовляючи звук, намотуємо клубочок; потім проводимо пальчиком від внутрішнього кінчика до зовнішнього, довго промовляючи звук, розмотуємо клубочок.

( Прихід ведмедика Мишка)

Л. Сьогодні я запросила до нас незвичайного гостя з лісу. Давайте його покличемо.

( Діти кличуть: А-У, А-У)

(Ведмедик приніс фотографії своїх лісових друзів)

 

7. Гра «Вгадай, хто сказав»?

 

8. Презентація « Голосні звуки»

(Перегляд і промовляння звуків)

 

9. Буква як графічне позначення  звука.

(Діти, на прохання логопеда, вибирають букву і прикріплюють її на дошці)

 

10. Проводжаємо ведмедика.

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Сич Валентина
Додано
11 липня
Переглядів
415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку