Заняття для молодшого дошкільного віку

Про матеріал
Інтегроване заняття" На гостини до Попелюшки" з пріорітетом сенсорно-пізнавального розвитку. Для дітей молодшого дошкільного віку.
Перегляд файлу

1

 

Мета: Ознайомити  дітей з видами господарсько-побутової праці; закріплювати  назви продуктів і предметів, що зустрічаються в побуті людини. Розвивати дрібну моторику ,тактильні і смакові відчуття, увагу, мовлення, творчі здібності. Вчити відповідати на поставлені запитання; продовжувати ознайомлення з нетрадиційними техніками в художній діяльності; під час продуктивної діяльності виконувати колективну аплікацію з крупи. Виховувати почуття взаємодопомоги, наполегливість, творчість; сприяти розвитку позитивних емоцій.

Попередня робота: читання казки «Попелюшка». Система ігор сенсорного розвитку.

Матеріал: аудіо запис до казки «Попелюшка», дівчина перевдягнена в костюм Попелюшки; 2 мішечки зі шматочками тканини; ляльковий одяг для прання, защіпки; крупи (горох, манка, гречка,рис, макарони); продукти харчування (сіль, цукор, цибуля, морква, буряк, картопля);

Матеріал для аплікації:  різновиди круп, клей, пензлики для клею, серветки, паперовий шаблон плаття для колективної роботи.

 

Хід заняття:

1.Організаційний момент                                                                                                                                                                                                                      

(Вихователь організовує дітей до заняття. Під музичний супровід до групи  заходить сумна Попелюшка).

Вихователь: Чомусь наша Попелюшка сумна? Що з тобою трапилось?                                         

Попелюшка: Ой, сумно мені від того, що я не встигаю виконати всю хатню роботу, яку мені поручала мачуха. Мені дуже хочеться попасти на бал , але мабуть іншим разом (зітхає).

Вихователь: Не сумуй Попелюшко! Ми з дітками тобі допоможемо.

Попелюшка: Любі мої діти, я так рада вашій допомозі, давайте почнемо виконувати  завдання, які мені самій не під силу, але разом ми все подолаємо

2.Основна частина

Попелюшка:    Одяг прати треба вкрай

                            не лінуйся, починай,

                         гарно одяг віджимай,

                         прищіпками закріпляй.

Завдання 1. «Попри і розвісь одяг»

Вихователь:  Діти, давайте розглянемо одяг, який нам треба попрати?

  • Для чого одяг потрібен людині?
  • Назвіть одяг який ви бачите?
  • Чи можна в ньому ходити взимку?
  • Як ми доглядаємо за одягом?
  • Так , одяг потрібно чистити, прати , прасувати. Ось і ми з вами зараз випремо весь одяг і розвісимо на сонечко висихати.( На столі стоїть підготовлена тепла вода в ванночках , у кошику лежать прищіпки)

 

 

Попелюшка: (весело) Які ж ви молодці, такі вже дорослі! У нас попереду багато справ , давайте почнемо виконувати наступне завдання.

Все змішалося до купи

тут є всякі різні крупи

будь уважним,починай

крупи по сортам складай.

Завдання 2  « Перебери крупу»

Вихователь: Тут дуже багато різних круп, можливо ви знаєте як вони називаються? (відповіді дітей)

  • Давайте уявимо що ми будемо з цих круп варити кашу, як ми назвемо кашу з гречки? (гречана)
  • Як назвемо кашу з гороху? (горохова)
  • Як назвемо кашу з риса? (рисова)
  • Для того щоб з цих круп зварити кашу, нам потрібно все перебрати по сортам, рисові зернинки кладемо до баночки з рисом, горохові до баночки з горохом и т.д.

 

Попелюшка:  Дітки які ж ви молодці, дуже уважно перебрали ні однієї зернинки не переплутали! Тож переходимо до наступного завдання.

Все на смак ти покуштуй

і назвати спробуй,

всі продукти ти назви

з яких страви  зробимо.

Завдання 3 «Смачна гра»

Вихователь:  Дітки мачуха наказала Попелюшці зварити українську страву, вона називається – борщ. А чи знаєте ви що господині кладуть до цієї страви?

(відповіді дітей)  - Назви продуктів ви добре знаєте , а чи зможете ви вгадати їх на смак? Давайте спробуємо?

(перед дітьми розставлений посуд з нарізаними сирими продуктами – буряк, картопля, цибуля, морква, сіль, цукор, діти по черзі із зав’язаними очима відгадують 1-2 продукти на смак, описують свої відчуття ).

 

 

Попелюшка:  Молодці! Всі продукти правильно назвали. Тепер я можу приготувати страву, а у мене ще останнє завдання залишилось.

  До тканини доторкнись,

потримай і роздивись,

ти в мішок не заглядай

таку ж саму відшукай.

Завдання 4 «Знайди таку ж на дотик»

Вихователь:   Діти, Попелюшці треба шити багато речей для своїх  сестер , нам потрібно розсортувати тканину в 2 мішечки. (діти роздивляються структуру тканини, гладять її, стискають в долонях, сортують в мішечки)

  • Тепер я витягну один шматочок з мішечка а ви спробуєте відшукати такий в іншому мішечку, але на дотик.
  • Яка ця тканина на дотик? (гладенька, легка)
  • Що ти відчуваєш тримаючи цей шматочок тканини? (пухнаста, тепла, легка)
  • Які відчуття від цієї тканини? ( тверда, неприємна, важка)

 

 

Попелюшка:  Мої любі діти я вам дуже вдячна за допомогу! Тепер я встигну на бал!

Вихователь:   Попелюшко? А в якому ти вбранні поїдеш на бал?

Попелюшка:  (розгублено) Іншого в мене нажаль немає.

Вихователь:   Діти, а давайте допоможемо Попелюшці з вбранням? У мене є сукня , але вона звичайна, а нам треба перетворити її на святкову. У нас є прекрасний матеріал яким ми можемо прикрасити сукню – це крупи, які ми перебрали.

Продуктивна діяльність

Етапи роботи:

1.Показ шаблону плаття.

2.По контуру намальованому вихователем наносимо клей.

3. Обираємо крупу і посипаємо поверх клею.

(діти працюють колективно, вихователь допомагає вказівками)

3.Заключна частина:

Підсумок заняття

Вихователь:   Молодці діти , ви сьогодні показали які ви працьовиті і самостійні. Я гадаю що Попелюшка буде найкрасивіша в нашому саморобному вбранні.

Попелюшка: Я дуже рада що познайомилась з вами, ви подарували мені найкраще вбрання, бо все те, що зроблено своїми руками – має велику ціну. Я поспішаю, але ми ще неодмінно зустрінемось. До побачення!

 

docx
Додано
10 лютого 2019
Переглядів
1718
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку