Заняття для дітей молодшої групи

Про матеріал

Конспект інтегрованого заняття здітьми молодшого дошкільного віку "Подорож до зимового лісу"

Перегляд файлу

Інтегроване заняття «Подорож зимовим лісом» (ІІ молодша група)

Очікувані результати: дитина відповідає на запитання, намагається пояснити свою відповідь,  складає речення з опорою на мнемоквадрати з допомогою вихователя, чітко вимовляє звук [с] в різних позиціях; висловлює свої тактильні відчуття ,емоції, почуття; помічає, що ціле складається з частин, порівнює об’єкти за кольором і розміром, співвідносить кількість;використовує техніку обривання в художньо-продуктивній діяльності, милується красою зимового пейзажу.

Матеріали: «фартушок пригод»; картинка зимового лісу; ємкості з манною крупою, сніжинки, коректурні таблиці «Зимовий ліс» на кожну дитину; мнемоквадрами  сніг, ліс; готові аплікації зимові дерева; аркуш білого паперу, пензлик, клейстер, серветка на кожну дитину.

Хід:

Малята, подивіться скільки у нас сьогодні гостей. Давайте подаруємо їм свої посмішки.

(тим часом вихователь одягає фартушок з сюрпризами)

Ви так щиро посміхаєтеся, що до нас завітав «фартушок з пригодами» . Цікаво, яку ж він нам подорож приготував? Спитайте у кишеньки : «Куди ми підемо?» 

(вихователь або дитина дістає з кишеньки картинку «зимовий ліс»)

Що це?  (ліс) Це осінній ліс? Чому ви так вважаєте? (відповіді дітей)

Вирушаємо до зимового лісу. Стаємо на лижі. Поїхали. Промовляємо пісеньку «скоро ліс, ліс, ліс»

(підходимо до столу де розташовані ємкості з манкою)

Ось перші кучугури. Що під ними сховалося? (діти досліджують, сніжинка)

Полілог. Скільки сніжинок у Ані? Макар, скільки у тебе сніжинок? У всіх по одній сніжинці. Покладіть на стіл сніжинки? Скільки на столі сніжинок? Багато сніжинок,  це вже – … сніг. А з чого зроблені наші кучугури снігу? (крупа манна) Яка вона на дотик? Як сиплеться?  Які за розміром крупинки? Якого кольору? Чим схожа манна крупа зі снігом? (теж біла, розсипається,м’яка, складається з великої кількості дрібних частинок, частинки легкі,  можуть летіти  тощо) А який на дотик справжній сніг? А крупа манна? Давайте намалюємо пальчиком свою сніжинку. Чудовий вийшов сніг.

Вирушаємо далі. «Скоро ліс, ліс, ліс»

(підходимо до столу де розташовані коректурні таблиці з теми «Зимовий ліс», посередині  чотири аркуша А4 з аплікацією – велика ялинка, мала, зимове дерево дуб, тополя )

Робота з коректурними таблицями

Нарешті ми у лісі. Яке дерево ви побачили з голочками? Нас зустрічає

Пташка невеличка, в неї білі щічки,

Сірі лапки , чорна шапка, фартушок жовтенький,

Голосок тоненький. Ця пташка невеличка називається   «синичка»

 

Знайдіть, хто руденький, не любить горішки .(лисиця) Хто боїться лисицю? Заховайте зайчика. Хто більший заєць чи лисиця? Яку ялинку оберемо для лисички? Зайчика? Хто спить в барлогу? Хто більший лисиця чи ведмідь? Яке дерево оберемо для ведмедя?  Лисиці? Ось який ліс у нас вийшов!

Щось стало прохолодно. Треба зігратися. Ходімо на галявину.

Фізхвилина рухавка «Танці - зігріванці»

Зігрілися?  Ой, що таке холодне у «фартушку пригод»? (дістають мнемо- квадрати сніг, ліс )

Складання речення за мнемокводратами

Виходить: сніг запорошив ліс (діти повторюють) Ліс запорошив сніг. Красиво! А в нашому лісі не має снігу. Що ж придумати ? Якого кольору сніг? Що ж в нас тут біле? (помічають аркуш паперу) Можуть бути сніжинки такими за розміром як аркуш паперу? Як зробити аркуш меншим? (як варіант вихователь пропонує спосіб обривання)

Аплікація способом обривання «Сніг запорошив ліс»

Вийшов чудовий зимовий ліс. Дякуємо тобі «фартушок пригод» за подорож.

 

 

 

 

 

2

docx
Додано
10 лютого 2019
Переглядів
1311
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку