ТестиЇжа. https://naurok.com.ua/test/zha-dlya-ditey-z-oop-541696.html. Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики за темою (хліб, масло, сир, ковбаса, яйце, м’ясо, молоко, сметана, бутерброд, яйце, салат, риба).Їжа (страви). https://naurok.com.ua/test/zha-stravi-542171.html. Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики за темою (сосиска, піца, котлети, суші, пельмені, вареники, млинці, борщ, суп, картопляне пюре, картопля фрі, макарони, вермішель, яєчня).Їжа (солодощі). https://naurok.com.ua/test/zha-solodoschi-542015.html. Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики за темою (цукерка, цукор, шоколад, мармелад, морозиво, печиво, вафлі, пряники, торт, тістечко, зефір, пиріг, пиріжки, рулет).
одяг. Розглянь картинки. Назви предмети одягу.. Вправа «Допоможемо Тані й Вані вдягнутися»:. Склади речення за зразком: «Це Ваніни штани. Це Таніна спідниця». Покажи та назви деталі свого одягу (КОМІР, МАНЖЕТИ, ШТАНИНА, РУКАВ, КИШЕНІ, ПОЯС, КАПЮШОН). Гра «Жадюга»: Склади речення за зразком: «Мій жакет. Моя спідниця. Моє плаття. Мої шкарпетки »і т. д.
Вправа «Підбирай, називай, запам'ятовуй»: Відповідай на питання (підбери й назви якомога більше слів-дій). Як з'являється одяг? (Одяг моделюють, викроюють, шиють, в'яжуть.) Купуючи в магазині одяг, покупець (що робить?) - .... Доглядаючи за одягом, людина (що робить?) - .... Вправа «Четвертий зайвий»: Послухай слова. Виділи зайве слово й поясни , чому воно зайве. Одяг перуть, миють, прасують, сушать. Одяг миють, чистять, віджимають, складають.
Вправа «З чого - який?»: Мама пошила різний одяг. Назви, що і з яких матеріалів пошила мама. Закінчи речення. (Штани пошили з вовни. Вони вовняні. І т.д.)Піджак пошили з вовни. Він .... Куртку пошили зі шкіри. Вона .... Футболку зшили з шовку. Вона .... Плащ пошили зі шкіри. Він .... Футболку зшили з трикотажу. Вона .... Шубу зшили з хутра. Вона .... Пальто для зими - зимове. Сарафан для літа - .... Куртка для осені - .... Плащ для весни - .... Халат для будинку - .... Майка для дітей - .... Блуза для жінок - .... Штани для чоловіків - ....
Одяг. https://naurok.com.ua/test/odyag-ta-yogo-chastini-756874.html. Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики за темою (шорти, плащ, пальто, шкарпетки, гольфи, футболка, куртка, шуба, плащ, комбінезон, сарафан, халат, жакет, колготи, труси, майка). Закріпити поняття “верхній одяг”, “спідня білизна”. Одяг. https://naurok.com.ua/test/odyag-dlya-ditey-z-oop-539380.html. Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики за темою (сукня, спідниця, шорти, штани, брюки, джинси, футболка, сорочка, шапка, куртка, шуба, плащ, комбінезон, сарафан, халат). Повторити кольори. Вирізняти в реченні слова зі значенням одягу та кольорів. Тести
«Підбирай, називай, запам'ятовуй»: Закінчи речення (підбери й назви якомога більше слів-дій). Взуття на фабриці (що роблять?) - придумують, моделюють, шиють. Купуючи в магазині взуття, покупець (що робить?) - .... Доглядаючи за взуттям, людина (що робить?) - .... Вправа «Четвертий зайвий»: Виділи зайве слово й поясни, чому воно зайве. Сандалії, туфлі, чоботи, штани. Взуття миють, перуть, носять, протирають. Взуття шиють, миють, прасують, дарують.
РЕМОНТ ВЗУТТЯВправа «Хто без чого?»: Людям треба відремонтувати взуття, і вони прийшли до шевця. Склади речення за зразком: «Тато без кросівки». І т. п. Розглянь взуття в майстерні шевця і скажи, чиє взуття і без яких деталей принесли йому на ремонт. (Татову кросівку принесли без язичка. І т. п.)
Тема: Головні убори. Назви головні убори. Закріпи в словнику узагальнювальне поняття «головні убори». 2. Розглянь і покажи деталі головних уборів: ПОЛЯ, СТРІЧКИ, ПОМПОН, КОЗИРОК. 3. Якого кольору ці головні убори? Склади речення за зразком. (Це червоний капелюх. Це білий ковпак. 4. Склади речення за зразком: «Мій ковпак. Моя кепка. »
Вправа «Скажи навпаки»: Закінчи речення. У маминого капелюха поля широкі, а в татового капелюха - вузькі. У дівчинки шапочка світла, а у військового кашкет .. У Каті берет новий, а в бабусі хустка .... У Віті кепка брудна, а в Колі .... Мамин капелюх великий, а Танін капелюх .... У кухаря ковпак високий, а в кухарчука ковпак ....8. Вправа «З чого - який?»: «Кепка зі шкіри (яка?) - шкіряна кепка ». Косинка з ситцю (яка?) - .... Капелюх із фетру (яка?) - .... Шапка з хутра (яка?) - .... Капелюшок із соломи (який?) - ....
Вправа «Підбирай, називай, запам'ятовуй»: Закінчи речення (підбери й назви якомога більше слів-дій). При покупці головного убору в магазині покупець (що робить?) РОЗГЛЯДАЄ, ВИБИРАЄ, ПРИМІРЯЄ, КУПУЄ. Доглядаючи за головними уборами людина (що робить?) - .... Вправа «Рахуй і називай»: Незнайці, доктору Пілюлькіну та Знайці подарували головні убори. Порахуй і назви їх. Склади речення за зразком: «Незнайці подарували шість блакитних капелюхів».
Вправа «Допоможи Незнайці»: Друзі подарували Незнайці багато різнокольорових капелюхів. Але він носив тільки блакитний, а решта просто розкидав по кімнаті. Розглянь картинку, знайди всі капелюхи в кімнаті й склади речення за зразком: Червоний капелюх під столом. Незнайка дістав з-під стола червоний капелюх.
Тести. Взуття. https://naurok.com.ua/test/vzuttya-540244.html. Мета: перевірити рівень засвоєння лексики до теми. (черевики, чоботи, туфлі, кросівки, кеди, босоніжки, сандалі, капці). Розвивати вміння вирізняти знайомі слова в тексті, шукати відповідні до картинки слова. Головні убори. https://naurok.com.ua/test/golovni-ubori-dlya-ditey-z-oop-1170629.html. Мета: перевірити рівень засвоєння лексики до теми. (Шапка, капелюх, берет, панама, кепка, хустка, пілотка, кашкет, безкозирка, ковпак, каска, шолом). Розвивати вміння вирізняти знайомі слова, шукати відповідні до картинки слова.
3. Запам’ятай назви зимових місяців.груденььсіченььлютийь4. Вправа «Скажи навпаки»: Закінчи речення. Влітку дні гарячі, а взимку - холодні. Влітку небо світле, а взимку - .... Влітку день довгий, а взимку - .... Влітку сонце яскраве, а взимку - .... Навесні лід на річці тонкий, а взимку - .... Сніг м'який, а лід - .... Одні бурульки довгі, а інші - ....
Закінчи речення (Підбери й назви якомога більше слів-визначень і слів-дій). Зима (яка?) - холодна, сніжна, морозна, довга. Сніг (який?) - .... Сніжинки (які?) - .... Лід (який?) - .... Погода (яка?) - .... Сніжинки взимку (що роблять?) - падають, в'ються, кружляють, іскряться, блищать, тануть. Лід на сонці (що робить?) - .... Мороз (що робить?) - .... Діти на зимовій прогулянці (що роблять?) - .... Заметіль (що робить?) - ....
Проходячи володіннями Снігової Красуні, Ваня почув, що знайомі слова в царстві звучали зовсім по-іншому, ласкаво. Вправа «Назви ласкаво»: Сніг - ... Сонце - ... Лід - ... Зима - ... Снігова Красуня дуже добре прийняла Ваню у своїх володіннях, пригостила морозивом. Вона запропонувала Вані порахувати різні предмети й пообіцяла за це виконати його бажання.11. Ваня з нетерпінням чекав наближення зими. Батьки купили йому до зими лижі, санки, снігокат. Ось пішов довгоочікуваний сніг і вночі Вані приснився сон, ніби він опинився в сніговому царстві. Його зустріла жінка, яку всі називали Сніговою Красунею.
Перед палацом Снігової Красуні стояло12. Вправа «Рахуй і називай»: Допоможи Вані. Порахуй і назви предмети. На нитях висілоа в короні Снігової Красуні сяяло. У льодяний палац вели. На столі Снігової Красуні Ваня побачив13. Вправа «Підбирай, називай, запам'ятовуй»: Закінчи речення. На снегокаті Ваня до гірки під'їхав. На гірку ... (в'їхав). Навколо гірки ... (об'їхав). З гірки ... (з'їхав). З парку ... (поїхав).
Снігова Красуня обіцяла показати Вані свої скарби, якщо він виконає ще одне завдання. Вправа «З чого - який?»: Допоможи Вані виконати завдання Снігової Красуні - закінчи речення. Гірка зі снігу (яка?) - сніжна. Доріжка з льоду - .... Погода з морозом - .... Вправа «Четвертий зайвий»: знайди зайве слово. САНКИ, КЛЮШКИ, КРИЖИНКИ, КОВЗАНИ.
Тема: птахи, що зимують. Розглянути разом з дитиною картинки. Ознайомити з назвами птахів (горобець, синиця, сорока, дятел, ворона, голуб). Пояснити дитині, чому ці птахи залишаються зимувати. Розповісти про те, чим харчуються птахи, що зимують, і як дорослі й діти допомагають птахам пережити холодну зиму. Покажи частини тіла птахів ТУЛУБ, ГОЛОВУ, ХВІСТ, ДЗЬОБ, КРИЛА і т.п. Запам'ятай їх назви.
Вправа «Скажи одним словом» Закінчи речення: У сороки білі боки, тому її називають білобока. У сороки довгий хвіст, тому її називають ... (довгохвоста). У синиці грудка жовта, тому її називають ... (жовтогруда). У ворони чорні крила, тому її називають ... (чорнокрила). У дятла довгий дзьоб, тому його називають ... (довгодзьобий). Вправа «Хто як голос подає?»: Закінчи речення. Голуб воркує. Сорока - .... Ворона - .... Воробей - ....скрекоче, цвірінькає, каркає
Вправа «Скажи навпаки»: Закінчи реченнямаленький, ахвіст короткий, а вважкий, а дзьоб тонкий, а в Одні горобці до годівниці (що робили?) ... (підлітали).Інші горобці від годівниці (що робили?) ... (відлітали). Маленький жвавий горобчик годівницю навколо (що зробив?) ... (облетів). Спритний горобчик в годівницю (що зробив?) ... (залетів). Горобчик зернятко схопив і з годівниці (що зробив?) ... (полетів). Вправа «Підбери слова»: Закінчи речення.
Коли птахи відлетіли, дівчинка Таня знайшла на годівниці різні пір'ячка.. Закінчи речення. Пір'я ворони (чиї?) - воронячі. Пір'я горобця (чиї?) - .... Пір'я голуба (чиї?) - .... Вправа «Розкажи-но»: Прочитай текст і відповідай повними реченнями на питання. Була зима. Стояли сильні морози. Діти в парку на снігу знайшли замерзлого горобчика. Він лежав і не рухався. Діти відігріли горобчика в руках, а потім поклали його в теплу рукавицю і понесли додому. Вдома горобчик зігрівся і став літати по кімнаті. Діти годували горобчика хлібними крихтами, насінням. Коли скінчилися сильні морози, діти випустили горобця на волю й повісили в парку годівницю з кормом, щоб допомогти птахам пережити холодну зиму. Питання:1. Яка була пору року? 2. Кого знайшли діти в парку на снігу?3. Який був горобчик? 4. Що зробили діти, щоб замерзлий горобчик не загинув?5. Коли діти випустили горобчика на волю? 6. Що повісили діти взимку в парку? Навіщо?