Логопедичні домашні завдання- 2 (Презентація)

Про матеріал
Презентація побудована за матеріалами посібника Н.Е.Теремкової за темами: 1. Харчові продукти 2. Одяг 3. Взуття 4. Головні убори 5. Зима 6. Птахи, що зимують. Додаються також інші матеріали для роботи з розвитку мовлення, у тому числі посилання на онлайн тести для перевірки рівня засвоєння лексичного мінімуму з тем. Особливо актуально в умовах дистанційного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Переклад українською та адаптація Гончарової Н.І. Теми:1. Продукти харчування2. Одяг3. Взуття4. Головні убори5. Зима6. Птахи, що зимують2 Н. Е. Теремкова

Номер слайду 2

ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯРозглянь картинки, назви продукти, розподіли по колонках. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Борошнянімолочнім'ясні

Номер слайду 3

Вправа «Скнара»: Уяви, що це твої продукти. Назви кожен продукт, використовуючи слова «мій», «моя», «моє», «мої». {Мій сир. Моя булочка. Моє молоко. Мої сосиски. І т.п.)

Номер слайду 4

Скажи реченнями: Морозиво – це (не) їжа. Воно (не) гірке…

Номер слайду 5

Вправа «Допоможи кухареві»: Назви ті предмети, які потрібні кухарю для приготування їжі.

Номер слайду 6

Вправа «Підбирай, називай, запам'ятовуй»: Розкажи, як кухар готує, використовуючи предмети посуду та продукти (назви якомога більше слів-дій). Кухар у каструлі варить, розігріває, кип'ятить. І т.п.

Номер слайду 7

Вправа «З чого - який?»: Для приготування страв кухар використовує різні види масла. Назви їх. Зразок: Масло з соняшника - соняшник. ОВе. Масло з кукурудзи - .... -ЯН- Масло з оливок - .... Масло з сої - .... -ЄВ-Масло з вершків - ....

Номер слайду 8

Назви страви правильно. Зразок: Салат з овочів - овочевий. Каша з гречаної крупи - .... Запіканка з сиру - .... Пюре з ягід - .... Сік із фруктів - .... Вправа «Скажи навпаки»: Доповни речення словами-ознаками. Жидке, а. М’який, а. Гарячий, а

Номер слайду 9

Вправа «Кухарчук»: Допоможи мамі приготувати перше, друге та третє блюдо. Продовжи речення: Щоб приготувати …. , треба взяти …….. КОМПОТ МЛИНЦІ ГОРОХОВИЙ СУП

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Вправа «Четвертий зайвий»: Послухай слова й назви зайве слово. Поясни, чому воно зайве. Тарілка, виделка, хліб, ніж. Вафлі, чашка, бублик, сухарі. Сир, масло, йогурт, ковбаса

Номер слайду 13

ТестиЇжа. https://naurok.com.ua/test/zha-dlya-ditey-z-oop-541696.html. Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики за темою (хліб, масло, сир, ковбаса, яйце, м’ясо, молоко, сметана, бутерброд, яйце, салат, риба).Їжа (страви). https://naurok.com.ua/test/zha-stravi-542171.html. Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики за темою (сосиска, піца, котлети, суші, пельмені, вареники, млинці, борщ, суп, картопляне пюре, картопля фрі, макарони, вермішель, яєчня).Їжа (солодощі). https://naurok.com.ua/test/zha-solodoschi-542015.html. Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики за темою (цукерка, цукор, шоколад, мармелад, морозиво, печиво, вафлі, пряники, торт,      тістечко, зефір, пиріг, пиріжки, рулет).

Номер слайду 14

одяг. Розглянь картинки. Назви предмети одягу.. Вправа «Допоможемо Тані й Вані вдягнутися»:. Склади речення за зразком: «Це Ваніни штани. Це Таніна спідниця». Покажи та назви деталі свого одягу (КОМІР, МАНЖЕТИ, ШТАНИНА, РУКАВ, КИШЕНІ, ПОЯС, КАПЮШОН). Гра «Жадюга»: Склади речення за зразком: «Мій жакет. Моя спідниця. Моє плаття. Мої шкарпетки »і т. д.

Номер слайду 15

Назви предмети. Знайди зайве й поясни, чому зробив такий висновок

Номер слайду 16

Вправа «Допоможемо мамі»: Назви й випиши ті предмети, які будуть потрібні для виготовлення одягу,

Номер слайду 17

Вправа «Підбирай, називай, запам'ятовуй»: Відповідай на питання (підбери й назви якомога більше слів-дій). Як з'являється одяг? (Одяг моделюють, викроюють, шиють, в'яжуть.) Купуючи в магазині одяг, покупець (що робить?) - .... Доглядаючи за одягом, людина (що робить?) - .... Вправа «Четвертий зайвий»: Послухай слова. Виділи зайве слово й поясни , чому воно зайве. Одяг перуть, миють, прасують, сушать. Одяг миють, чистять, віджимають, складають.

Номер слайду 18

Вправа «З чого - який?»: Мама пошила різний одяг. Назви, що і з яких матеріалів пошила мама. Закінчи речення. (Штани пошили з вовни. Вони вовняні. І т.д.)Піджак пошили з вовни. Він .... Куртку пошили зі шкіри. Вона .... Футболку зшили з шовку. Вона .... Плащ пошили зі шкіри. Він .... Футболку зшили з трикотажу. Вона .... Шубу зшили з хутра. Вона .... Пальто для зими - зимове. Сарафан для літа - .... Куртка для осені - .... Плащ для весни - .... Халат для будинку - .... Майка для дітей - .... Блуза для жінок - .... Штани для чоловіків - ....

Номер слайду 19

Назва одягу. Багато … (спідниць)Маленька …(спідничка…)Назви предмети одягу з таблиці. Склади речення за зразком: «В магазині багато футболок. У мене маленька футболочка».

Номер слайду 20

Скажи реченнями: Куртка – це (не) одяг. Вона (не) дерев’яна…

Номер слайду 21

Скажи протилежнедовге, асвітла, абрудні, акороткі, а

Номер слайду 22

Склади розповіді про предмети одягу за запропонованим наочним планом Назва. Колір. З яких частин складається?З якого матеріалу зроблений?Для кого призначений?

Номер слайду 23

Одяг. https://naurok.com.ua/test/odyag-ta-yogo-chastini-756874.html. Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики за темою (шорти, плащ, пальто, шкарпетки, гольфи, футболка, куртка, шуба, плащ, комбінезон, сарафан, халат, жакет, колготи, труси, майка). Закріпити поняття “верхній одяг”, “спідня білизна”. Одяг.  https://naurok.com.ua/test/odyag-dlya-ditey-z-oop-539380.html. Мета: перевірити рівень засвоєння нової лексики за темою (сукня, спідниця, шорти, штани, брюки, джинси, футболка, сорочка, шапка, куртка, шуба, плащ, комбінезон, сарафан, халат). Повторити кольори. Вирізняти в реченні слова зі значенням одягу та кольорів. Тести

Номер слайду 24

Тема: ВЗУТТЯНазви взуття, зображене на малюнку. . Розкажи, яке взуття можна купити в магазині. Покажи деталі взуття: халява, підошва, каблук, ремінці, шнурки, язичок.

Номер слайду 25

ТОМА ВЗУВАЄСкажи реченням

Номер слайду 26

Назви ті предмети, які потрібні шевцеві для виготовлення та ремонту взуття.

Номер слайду 27

Багатозначне слово: Язичок. Скажи протилежне:високий каблук, а вна тонкій підошві, аширокі носи, а в

Номер слайду 28

Назви предмети взуття. Заповни таблицю.. Склади речення за зразком: «У магазині багато туфель. У мене маленькі туфельки». Назва взуття. Багато… (туфель)Маленькі… (туфельки)

Номер слайду 29

«Підбирай, називай, запам'ятовуй»: Закінчи речення (підбери й назви якомога більше слів-дій). Взуття на фабриці (що роблять?) - придумують, моделюють, шиють. Купуючи в магазині взуття, покупець (що робить?) - .... Доглядаючи за взуттям, людина (що робить?) - .... Вправа «Четвертий зайвий»: Виділи зайве слово й поясни, чому воно зайве. Сандалії, туфлі, чоботи, штани. Взуття миють, перуть, носять, протирають. Взуття шиють, миють, прасують, дарують.

Номер слайду 30

РЕМОНТ ВЗУТТЯВправа «Хто без чого?»: Людям треба відремонтувати взуття, і вони прийшли до шевця. Склади речення за зразком: «Тато без кросівки». І т. п. Розглянь взуття в майстерні шевця і скажи, чиє взуття і без яких деталей принесли йому на ремонт. (Татову кросівку принесли без язичка. І т. п.)

Номер слайду 31

Вправа «З чого - який?»: Туфлі зі шкіри - шкіряні туфлі. Чоботи з хутра - .... Чоботи з гуми - .... ЯН - ОВ -

Номер слайду 32

Вправа «Розкажи-но»: Склади розповіді про різні види взуття за запропонованим наочним планом. Назва. Колір. З яких частин складається?З якого матеріалу зроблений?Для кого призначений?

Номер слайду 33

Тема: Головні убори. Назви головні убори. Закріпи в словнику узагальнювальне поняття «головні убори». 2. Розглянь і покажи деталі головних уборів: ПОЛЯ, СТРІЧКИ, ПОМПОН, КОЗИРОК. 3. Якого кольору ці головні убори? Склади речення за зразком. (Це червоний капелюх. Це білий ковпак. 4. Склади речення за зразком: «Мій ковпак. Моя кепка. »

Номер слайду 34

Як виготовляють головні убори і які інструменти та приналежності для цього використовують? Вправа «Допоможи розібратися»: Назви предмети, котрі будуть потрібні для виготовлення головних уборів.

Номер слайду 35

Вправа «Скажи навпаки»: Закінчи речення. У маминого капелюха поля широкі, а в татового капелюха - вузькі. У дівчинки шапочка світла, а у військового кашкет .. У Каті берет новий, а в бабусі хустка .... У Віті кепка брудна, а в Колі .... Мамин капелюх великий, а Танін капелюх .... У кухаря ковпак високий, а в кухарчука ковпак ....8. Вправа «З чого - який?»: «Кепка зі шкіри (яка?) - шкіряна кепка ». Косинка з ситцю (яка?) - .... Капелюх із фетру (яка?) - .... Шапка з хутра (яка?) - .... Капелюшок із соломи (який?) - ....

Номер слайду 36

Назви головні убори. Заповни таблицю. Склади речення за зразком: «У магазині багато капелюхів. У мене маленькі капелюшки» Назва. Багато …Маленькі...

Номер слайду 37

Вправа «Підбирай, називай, запам'ятовуй»: Закінчи речення (підбери й назви якомога більше слів-дій). При покупці головного убору в магазині покупець (що робить?) РОЗГЛЯДАЄ, ВИБИРАЄ, ПРИМІРЯЄ, КУПУЄ. Доглядаючи за головними уборами людина (що робить?) - .... Вправа «Рахуй і називай»: Незнайці, доктору Пілюлькіну та Знайці подарували головні убори. Порахуй і назви їх. Склади речення за зразком: «Незнайці подарували шість блакитних капелюхів».

Номер слайду 38

Вправа «Допоможи Незнайці»: Друзі подарували Незнайці багато різнокольорових капелюхів. Але він носив тільки блакитний, а решта просто розкидав по кімнаті. Розглянь картинку, знайди всі капелюхи в кімнаті й склади речення за зразком: Червоний капелюх під столом. Незнайка дістав з-під стола червоний капелюх.

Номер слайду 39

Вправа «Розкажи-но»: Склади розповіді про головні убори за наочним планом. Назва. Колір. З яких частин складається?З якого матеріалу зроблений?Для кого призначений?

Номер слайду 40

Тести. Взуття. https://naurok.com.ua/test/vzuttya-540244.html. Мета: перевірити рівень засвоєння лексики до теми. (черевики, чоботи, туфлі, кросівки, кеди, босоніжки, сандалі, капці). Розвивати вміння вирізняти знайомі слова в тексті, шукати відповідні до картинки слова. Головні убори. https://naurok.com.ua/test/golovni-ubori-dlya-ditey-z-oop-1170629.html. Мета: перевірити рівень засвоєння лексики до теми. (Шапка, капелюх, берет, панама, кепка, хустка, пілотка, кашкет, безкозирка, ковпак, каска, шолом). Розвивати вміння вирізняти знайомі слова, шукати відповідні до картинки слова.

Номер слайду 41

Тема: ЗИМА1. Розглянути разом із дитиною картинки та нагадати назви пір року. Уточніть послідовність зміни пір року.2. Яка пора року зараз? Назви пору року перед зимою та після неї. Які зміни відбулися взимку в природі?Осінь. Літо

Номер слайду 42

Так чи ні ?За вікном зима? За вікном день? За вікном літо?За вікном ліплять сніговика? За вікном зима? За вікном осінь?

Номер слайду 43

3. Запам’ятай назви зимових місяців.груденььсіченььлютийь4. Вправа «Скажи навпаки»: Закінчи речення. Влітку дні гарячі, а взимку - холодні. Влітку небо світле, а взимку - .... Влітку день довгий, а взимку - .... Влітку сонце яскраве, а взимку - .... Навесні лід на річці тонкий, а взимку - .... Сніг м'який, а лід - .... Одні бурульки довгі, а інші - ....

Номер слайду 44

4. Розглянь картинку. Склади розповідь про те, які зміни відбулися в природі взимку.

Номер слайду 45

6. Що можна зробити зі снігу та льоду взимку на вулиці? (Сніговика, фортецю, снігове місто, крижані фігури, каток).7. Поясни значення слів «снігопад, ожеледь». Придумай речення з цими словами.8. Вибери, назви предмети, які підходять для зимових розваг на вулиці.

Номер слайду 46

Закінчи речення (Підбери й назви якомога більше слів-визначень і слів-дій). Зима (яка?) - холодна, сніжна, морозна, довга. Сніг (який?) - .... Сніжинки (які?) - .... Лід (який?) - .... Погода (яка?) - .... Сніжинки взимку (що роблять?) - падають, в'ються, кружляють, іскряться, блищать, тануть. Лід на сонці (що робить?) - .... Мороз (що робить?) - .... Діти на зимовій прогулянці (що роблять?) - .... Заметіль (що робить?) - ....

Номер слайду 47

10. Вправа «Допоможи Тані»: Обери зимовий одяг, взуття, головні убори. Розкажи, що ти одягаєш узимку

Номер слайду 48

Проходячи володіннями Снігової Красуні, Ваня почув, що знайомі слова в царстві звучали зовсім по-іншому, ласкаво. Вправа «Назви ласкаво»: Сніг - ... Сонце - ... Лід - ... Зима - ... Снігова Красуня дуже добре прийняла Ваню у своїх володіннях, пригостила морозивом. Вона запропонувала Вані порахувати різні предмети й пообіцяла за це виконати його бажання.11. Ваня з нетерпінням чекав наближення зими. Батьки купили йому до зими лижі, санки, снігокат. Ось пішов довгоочікуваний сніг і вночі Вані приснився сон, ніби він опинився в сніговому царстві. Його зустріла жінка, яку всі називали Сніговою Красунею.

Номер слайду 49

Перед палацом Снігової Красуні стояло12. Вправа «Рахуй і називай»: Допоможи Вані. Порахуй і назви предмети. На нитях висілоа в короні Снігової Красуні сяяло. У льодяний палац вели. На столі Снігової Красуні Ваня побачив13. Вправа «Підбирай, називай, запам'ятовуй»: Закінчи речення. На снегокаті Ваня до гірки під'їхав. На гірку ... (в'їхав). Навколо гірки ... (об'їхав). З гірки ... (з'їхав). З парку ... (поїхав).

Номер слайду 50

Снігова Красуня обіцяла показати Вані свої скарби, якщо він виконає ще одне завдання. Вправа «З чого - який?»: Допоможи Вані виконати завдання Снігової Красуні - закінчи речення. Гірка зі снігу (яка?) - сніжна. Доріжка з льоду - .... Погода з морозом - .... Вправа «Четвертий зайвий»: знайди зайве слово. САНКИ, КЛЮШКИ, КРИЖИНКИ, КОВЗАНИ.

Номер слайду 51

Тема: птахи, що зимують. Розглянути разом з дитиною картинки. Ознайомити з назвами птахів (горобець, синиця, сорока, дятел, ворона, голуб). Пояснити дитині, чому ці птахи залишаються зимувати. Розповісти про те, чим харчуються птахи, що зимують, і як дорослі й діти допомагають птахам пережити холодну зиму. Покажи частини тіла птахів ТУЛУБ, ГОЛОВУ, ХВІСТ, ДЗЬОБ, КРИЛА і т.п. Запам'ятай їх назви.

Номер слайду 52

Вправа «Скажи одним словом» Закінчи речення: У сороки білі боки, тому її називають білобока. У сороки довгий хвіст, тому її називають ... (довгохвоста). У синиці грудка жовта, тому її називають ... (жовтогруда). У ворони чорні крила, тому її називають ... (чорнокрила). У дятла довгий дзьоб, тому його називають ... (довгодзьобий). Вправа «Хто як голос подає?»: Закінчи речення. Голуб воркує. Сорока - .... Ворона - .... Воробей - ....скрекоче, цвірінькає, каркає

Номер слайду 53

Вправа «Розглянь і назви»: Розглянь картинку і відповідай на питання. Хто на гілці дерева? - Горобці. Хто під годівницею? - .... Хто на стовбурі дерева? - .... Хто на годівниці? - .... Хто летить до годівниці? - .... Хто поруч із деревом? - ....

Номер слайду 54

Вправа «Скажи навпаки»: Закінчи реченнямаленький, ахвіст короткий, а вважкий, а дзьоб тонкий, а в Одні горобці до годівниці (що робили?) ... (підлітали).Інші горобці від годівниці (що робили?) ... (відлітали). Маленький жвавий горобчик годівницю навколо (що зробив?) ... (облетів). Спритний горобчик в годівницю (що зробив?) ... (залетів). Горобчик зернятко схопив і з годівниці (що зробив?) ... (полетів). Вправа «Підбери слова»: Закінчи речення.

Номер слайду 55

Коли птахи відлетіли, дівчинка Таня знайшла на годівниці різні пір'ячка.. Закінчи речення. Пір'я ворони (чиї?) - воронячі. Пір'я горобця (чиї?) - .... Пір'я голуба (чиї?) - .... Вправа «Розкажи-но»: Прочитай текст і відповідай повними реченнями на питання. Була зима. Стояли сильні морози. Діти в парку на снігу знайшли замерзлого горобчика. Він лежав і не рухався. Діти відігріли горобчика в руках, а потім поклали його в теплу рукавицю і понесли додому. Вдома горобчик зігрівся і став літати по кімнаті. Діти годували горобчика хлібними крихтами, насінням. Коли скінчилися сильні морози, діти випустили горобця на волю й повісили в парку годівницю з кормом, щоб допомогти птахам пережити холодну зиму. Питання:1. Яка була пору року? 2. Кого знайшли діти в парку на снігу?3. Який був горобчик? 4. Що зробили діти, щоб замерзлий горобчик не загинув?5. Коли діти випустили горобчика на волю? 6. Що повісили діти взимку в парку? Навіщо?

Номер слайду 56

Склади сам розповідь за цими картинками.

Номер слайду 57

Тест. Ознаки зими (для дітей з ООП)https://naurok.com.ua/test/oznaki-zimi-dlya-ditey-z-oop-1212857.htmlІнші тести та методику робот з ними див. за посиланням: https://goncharova0691.wordpress.com/%d1%82%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%b8-%d0%bb%d0%b5%d0%ba%d1%81%d0%b8%d0%ba%d0%b0/

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
28 березня 2022
Переглядів
2198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку