Логопедичні домашні завдання- 3 (Презентація)

Про матеріал
Презентація побудована за матеріалами посібника Н.Е.Теремкової за темами: 1. Дикі тварини 2. Домашні тварини 3. Домашні птахи 4. Перелітні птахи 5. Весна 6. Меблі 7. Транспорт. Додаються також інші матеріали для роботи з розвитку мовлення, у тому числі посилання на онлайн тести для перевірки рівня засвоєння лексичного мінімуму з тем. Особливо актуально в умовах дистанційного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

ДИКІ ТВАРИНИ1. Розглянути разом із дитиною картинки. Ознайомити з назвами диких тварин нашого лісу. Закріпити в словнику узагальнювальне поняття «дикі тварини».2. Покажи частини тіла тварин (ТУЛУБ, ГОЛОВА, ХВІСТ, РОГИ, КОПИТА і т.д.). Запам'ятай їхні назви.3. Доповни речення: Ноги, копита, роги - у ... . Китиці на вухах - у .... Голки на тілі - у ... .

Номер слайду 3

Чим харчуються дикі тварини наших лісів і де вони живуть?…живе в …(норі, барлозі, лігві, дуплі і т. д.). Він їсть…

Номер слайду 4

Чим харчуються дикі тварини наших лісів і де вони живуть?…живе в …(норі, барлозі, лігві, дуплі і т. д.)Він (вона) їсть…

Номер слайду 5

Чим харчуються дикі тварини наших лісів і де вони живуть?…живе в …(норі, барлозі, лігві, дуплі і т. д.)Він (вона) їсть…

Номер слайду 6

Вправа «Підбирай, називай, запам'ятовуй»: Закінчи речення (підбери й назви якомога більше слів-ознак, слів-дій): Ведмідь (який?) - бурий, величезний, кошлатий, незграбний, клишоногий, сильний. Заєць (який?) - .... Лиса (яка?) - .... Ведмідь (що робить?) - перевалюється, реве, спить, .... Лиса (що робить?) .... Заєць (що робить?) ....

Номер слайду 7

6. Вправа «Скажи навпаки»: Закінчи речення. Лось великий, а заєць .... У вовка хвіст довгий, а у ведмедя .... Білка слабка, а вовк .... Лисиця хижа тварина, а заєць ....

Номер слайду 8

7. «Хто з ким?»: Подивися на картинку. Хто прийшов до лікаря Айболита?(Лисиця з лисеням. Зайчиха з зайченям…)

Номер слайду 9

8. Вправа «Назви ласкаво»: Назви дитинчат ласкаво, як називав їх лікар Айболить. Лисеня лікар називав лісенятком, а лисенят - лисеняткамі. Зайченя лікар називав ..., а зайченят - .... Лосеня лікар називав ..., а лосенят - .... Ведмежа лікар називав ..., а ведмежат - .... Бельчонка лікар називав ..., а бельчат - ....Їжаченя лікар називав ..., а їжат - .... Вовченя лікар називав ..., а вовченят - ....

Номер слайду 10

9. Маленьке білченя дуже боялося лікуватися в лікаря Айболита. Воно ховалося від мами-білки. Допоможи білці знайти сина. Вправа «Хованки»: Закінчи речення. Спочатку воно сховалося (куди?), але мама дістала його (звідки?)Потім воно сховалося (куди?), але мама витягла його й (звідки?)Тоді білченя стрибнуло (куди?),і на цей раз мама дістала його (звідки?)

Номер слайду 11

10. Айболить у своїй лікарні надав допомогу всім тваринам. Вправа «Підкажі слівце»: Відповідай на питання: Вовкові вилікував хвіст. Чий хвіст вилікував лікар? .... Лосю вилікував ногу. Чию ногу вилікував лікар? .... Ведмедю вилікував зуби. Чиї зуби вилікував лікар? .... Лисиці вилікував голову. Чию голову вилікував лікар? .... Білці вилікував вухо. Чиє вухо вилікував лікар? .... Зайцю вилікував очі. Чиї очі вилікував лікар ? ....

Номер слайду 12

11. Вправа «Нісенітниці»: Подивися на картинку. Розкажи, чого не буває. А як має бути насправді?

Номер слайду 13

ДОМАШНі тварини1. Розглянути разом із дитиною картинки. Назвати тварин і їх дитинчат. 2. Зверни увагу на відмінні риси тварин. Вправа: «Що у кого? »: Покажи по картинках і назви частини тіла домашніх тварин. У корови - роги, .... У коня - грива, .... У свині - п'ятачок, .. У собаки - лапи, ....

Номер слайду 14

Використовуючи малюнки, задай запитання, дай коротку та повну відповіді.

Номер слайду 15

3. Вправа «Назви ласкаво»: Назви ласкаво тата, маму й дитинча кожної домашньої тварини. Кіт - котик, кішка - кішечка, кошеня - кошенятко. Пес - ..., собака - ..., цуценя - .... Бик - ..., корова - ..., теля - .... Козел - ..., коза - ..., козеня - .... Баран - ..., ……… - ..., ягня - ....-ИК--ОК--ЧИК-- К--УШК--ОЧК-

Номер слайду 16

Знайди й назви місце житла тварин: КУРНИККОНЮШНЯБОЛОТОБУДИНОКБУДКАГНІЗДОКОРІВНИК (ХЛІВ)Жаба живе в …

Номер слайду 17

5. Вправа «Хто як голос подає?»: Закінчи речення. Корова - мукає. Кішка - .... Собака - .... Кінь - .... Свиня - .... 6. Вправа «Підбирай, називай, запам'ятовуй»: Закінчи речення(підбери і назви якомога більше слів-дій). Собака (що робить?) - нюхає, гарчить, гризе, охороняє ... Кінь (що робить?) - .... Свиня (що робить?) - ....

Номер слайду 18

7. Вправа «Що забув намалювати художник?»: Кого намалював художник? Чого не вистачає в кожної тварини? Закінчи речення: У кози немає рогів. Вона безрога. Але в житті вона рогата. У кролика немає вух. Він .... Але в житті він .... У кішки немає …. Вона .... Але в житті вона ....

Номер слайду 19

9. У маленького поросяти свято. Вирішили домашні тварини привітати його з днем ​​народження. Подивися на картинку. Назви тварин, які прийшли до поросяти на свято. Як називаються їхні будиночки? Як ти думаєш, що подарував кожен із гостей поросяті?

Номер слайду 20

Подивися на схеми й розкажи, яка користь людині від домашніх тварин. ВІВЦЯСВИНЯШкіра кожух. М’ясо шкарпетки. М’ясо сало. Шкіра Шкіра кожух. М’ясо молоко шкарпетки. Шкіра плащбавовна бавовна шуба. М’ясо шапка

Номер слайду 21

Скажи реченнями: Кішка – це (не) тварина. Вона (не) літає…

Номер слайду 22

РОЗКАЖИ-НОХто це?Колір. Частини тіла. Чим вкрите?Чим харчується?Голос. Житло. Дитинчата. Користь людині

Номер слайду 23

ДОМАШНІ ПТАХИВправа «Назви правильно»: Назви тата, маму й дитинча кожного птаха. Півень, курка, курча. Гусак, гуска, гусеня. Качур, качка, каченя. Індик, індичка, індича.

Номер слайду 24

ДОМАШНІ ПТАХИВправа «Назви правильно»: Назви тата, маму й дитинча кожного птаха.

Номер слайду 25

Покажи на картинці й назви частини тіла домашніх птахів (лапи, шию, голову, дзьоб, хвіст і т.п.). Чим вкрите тіло птахів?

Номер слайду 26

Вправа «Хто зайвий?»: Уважно подивися на картинку. Що переплутав художник? Які птахи не живуть в курнику? Розкажи, де знаходиться кожен птах і як розташовані предмети в курнику, використовуючи прийменники на, біля, у, з (зі), між, за.

Номер слайду 27

Використовуючи малюнки, задай запитання, дай коротку та повну відповіді.

Номер слайду 28

КУРКАГУСКАПір’я подушка. Пір’я подушкам’ясо яйцям’ясо жир. Подивися на схеми й розкажи, яка користь людині від домашніх птахів

Номер слайду 29

Хто це?Колір. Частини тіла. Чим вкритий?Голос. Чим харчується?Як пересувається?Житло. Дитинчата. Користь людині

Номер слайду 30

Уважно розглянь картинки. Послухай початок оповідання про дівчинку Таню і продовж його. Таня ціле літо жила в селі у бабусі. Одного разу вона згубила свого любого кота Барсика. Вона ходила по селу та кликала його. Кота ніде не було видно. Раптом дівчинка побачила, як в траві промайнув чорний хвіст Барсика. Таня підійшла ближче й виявила в траві гніздо з курячими яйцями. Кіт Барсик устиг викотити лапою одне яйце з гнізда ...

Номер слайду 31

перелітні птахи1. Ознайомся з назвами перелітних птахів(Грак, ластівка, лелека, зозуля, соловей, шпак). Чому цих птахів називають перелітними? 2. Покажи по картинках і назви частини тіла перелітних птахів (лапи, шию,голову, дзьоб,хвіст і т.д.). Чим вкрите тіло птахів?

Номер слайду 32

3. Вправа «Скажи навпаки»: Закінчи речення. Лелека велика, а соловей .... У лелеки довга шия, а в зозулі .... У солов'я сіра грудка, а у ластівки .... Лелека біла, а грак ....4. Вправа «Підбирай, називай, запам'ятовуй»: Закінчи речення (підбери й назви якомога більше слів-ознак і слів-дій). Зозуля (яка?) строката, .... Грак чорний, .... Ластівка швидкокрила, .... Перелітні птахи навесні (що роблять?) .... Перелітні птахи восени (що роблять?) ....5. Вправа «Скажи одним словом»: Закінчи речення за зразком. У лелеки ноги довгі, тому її називають довгоногою. У солов'я дзвінкий голос, тому його називають ... (дзвінкоголосим). У ластівки хвіст довгий, тому її називають ... (довгохвостою).

Номер слайду 33

6. Вправа «Розглянь і назви»: Ваня вчився фотографувати птахів. Але коливін надрукував фотографії, виявилося, що птахи на них вийшли не повністю. Роздивися фотографії та відгадай, яких птахів він фотографував. Склади речення за зразком: «На цій фотографії ластівчин хвіст».

Номер слайду 34

7. Вправа «Виправ помилки»: Розглянь картинки. Послухай речення та виправ помилки. Шпак на шпаківніШпак влетів до шпаківні Лелека відлітає у поля. Лелека прилітає з поля. Шпак вилетів від шпаківні. Шпак влітає зі шпаківні.

Номер слайду 35

8. Вправа «Нісенітниці»: Прочитай речення. Розкажи, чого не буває. А як має бути насправді?Пташенята висиджують яйця. Тіло птиці вкрите шерстю. З яєць птахів вилупилися крокодильчики. Пташенята будують гнізда. Діти зробили для лелек шпаківні. Шпак живе в будці.

Номер слайду 36

9. Ігрова вправа «Таніни марки». Таня колекціонує марки. В її колекціі багато марок із зображеннями птахів. Знайди однакові марки, Назви птахів, які на них зображені. Які це птахи?Запиши в 3 колонки: Птахи, що зимують перелітні домашні

Номер слайду 37

10. Навесні до будинку, де жили Таня і Ваня, прилітали птахи. Хлопці спостерігали за ними, а Ваня фотографував їх. Вправа «Рахуй і називай»: Допоможи дітям порахувати сфотографованих птахів (запиши речення (Ваня сфотографував одну лелеку, п'ять солов'їв і т.д.)

Номер слайду 38

Скажи реченням: Грак – це (не) птах. У нього нема (є) луска(и). Він…

Номер слайду 39

11. Прочитай казку. Розглянь картинки. Чи правильно вони розташовані? Пронумеруйте малюнки по порядку. Перекажи цю історію. Настала весна. Посадила Таня в землю насінину соняшника. З землі появився паросток. А черв'яки й гусениці тут як тут. Підповзла гусениця до паростка й говорить: «Ти паросток зелений, молодий і солодкий. Я тебе з'їм". Заблагав Росток: «Змилуйся наді мною, гусенице. Дай мені вирости »Засміялася гусениця у відповідь і підповзла до паростка зовсім близько. А тут летить повз Грак. Закричав Росток: «Граче, допоможи! Гусениця мене з'їсти хоче ». Почув Грак голосок Паростка, схопив Гусеницю і був такий. Подякував йому Росток. А влітку перетворився в красеня Соняшника та пригостив гайвороння своїм насінням.

Номер слайду 40

Знайди у рядках зайве, поясни, чому зробив такий вибір.

Номер слайду 41

тестування. Тварини (свійські) https://naurok.com.ua/test/sviyski-tvarini-421533.html. Мета: повторити назви свійських тварин (морська свинка, хом’як, кролик, вівця, віслюк, козел, свиня, корова, кінь, собака, кіт), навчити розпізнавати їх за зображенням та зіставляти зі словом. Перевірити рівень засвоєння поняття свійські тварини. Дитинчата свійських тварин.  https://naurok.com.ua/test/ditinchata-tvarin-541307.html. Закріпити знання про назви малюків свійських тварин та птахів (цуценя, кошеня, лоша, ягня, порося, теля, козеня, курча, каченя, гусеня, індича). Повторити назви тварин та птахів чоловічої та жіночої статі. Тварини дикі. https://naurok.com.ua/test/tvarini-dlya-ditey-z-oop-182290.html. Мета: повторити назви диких тварин (лисиця, вовк, кабан, заєць, олень, лось, жираф, кенгуру, бегемот, слон, тигр, єнот, їжак), навчити розпізнавати їх за зображенням та зіставляти зі словом. Вивчити нові слова (бегемот, жираф, носоріг, кенгуру, крокодил, пантера). Птахи https://naurok.com.ua/test/ptahi-539930.html. Мета: вивчити назви птахів (голуб, горобець, зозуля, ластівка, лелека, синиця), навчити розпізнавати їх за зображенням та в тексті. Птахи 2. https://naurok.com.ua/test/ptahi-539930.html. Мета: вивчити назви птахів (лебідь, страус, лелека, павич, пелікан, чайка, журавель, ламінго, снігур, пінгвін), навчити розпізнавати їх за зображенням та в тексті.

Номер слайду 42

ВЕСНА1. Розглянь картинки. Згадай і назви пори року. Уточни послідовність зміни пір року. Яка пора року зараз? А перед весною та після неї?Літо. Осінь

Номер слайду 43

Такчи НІ?За вікном весна? За вікном літо? За вікном ніч? За вікном весна? За вікном зима? За вікном літо? За вікном криголам на річці? За вікном весна? За вікном літо?

Номер слайду 44

Знайди зайве віконце. Знайди зайве віконце. Знайди зайве віконце

Номер слайду 45

Синоптична хвилинка. Прочитай та запам’ятай природні явища: ГРОЗА ГРАД ДОЩ БЕЗ ОПАДІВ ХМАРНО ЯСНОВІТЕР СНІГОПАД ТАНЕ СНІГ

Номер слайду 46

2. Згадай назви весняних місяців.3. Розглянь картинки із зображенням зими й весни. Назви прикмети цих пір року. Порівняй їх між собою за зразком: Взимку сонце тьмяне, а навесні яскраве.

Номер слайду 47

Номер слайду 48

4. Вправа «Підбирай, називай, запам'ятовуй»: Назви якомога більше слів-ознак; слів-дій.а) Весна (яка?) - рання, тепла, довгоочікувана. Сонце (яке?) - .... Бруньки (які?) - .... Листя (які?) - ....б) Сонце навесні (що робить?) - гріє, припікає, пестить, зігріває. Листя на деревах (що роблять?) - .... Струмки (що роблять?) - ....

Номер слайду 49

Розглянь картинки. Поясни значення слова «криголам». 6. Вправа «Скажи навпаки»: Закінчи речення. Взимку сніг чистий, а навесні - .... Взимку сонце тьмяне, а навесні - .... Взимку дні холодні, а навесні - .... Взимку погода часто похмура, а навесні -

Номер слайду 50

12. Вправа «Нісенітниці»: Розглянь картинку. Скажи, чого не буває навесні.

Номер слайду 51

МЕБЛІВиготовляє та ремонтує меблі СТОЛЯР. Розглянь предмети, якими користується столяр, ремонтуючи меблі. Назви зображені предмети, використовуючи слова з довідки. Молоток, пилка, викрутка, пасатижі, цвяхи,рубаноккувалда, плоскогубці, кусачки, кліщі, сокира

Номер слайду 52

МЕБЛІРозглянь картинки. Назви предмети меблів і покажи наступні частини: ніжки, сидіння, підлокітники, ручки, дверцята, спинки, ящики, полиці. Назви меблі для кухні, спальні, вітальні, кабінету.

Номер слайду 53

Номер слайду 54

Познайомся з багатозначними словами. Поясни різницю в значенні цих слів: спинка (стільця, людини), ніжка (гриба, табурета). Ніжка. У майстерню до столяра люди несли зламані меблі. Столяр ремонтував меблі, і вона поверталася до своїх господарів. Коли столяра не було в майстерні, меблі розмовляли між собою. Закінчи речення, змінивши слова за зразком: сказала: «Я була гарна, а тепер я без ніжка (ніжки) і без дверцят»сказав: «Я був зручний, а тепер я без спинка і без сидіння »сказав: «Я був зручний, а тепер я без ящик(…) і без стільниця »сказало: «Я було м’яке й зручне, а тепер я без підлокітник (…)»

Номер слайду 55

Вправа «З чого - який?»: А табуретка згадала, що коли вона була новою, всі звертали увагу на її красиві блискучі металеві ніжки. Закінчи речення. Ніжки табуретки з металу. Вони (які?) .... Дверцята шафи зі скла. Вони (які?) .... Ручки на дверцятах із пластмаси. Вони (які?) .... Стільниця столу з дерева. Вона (яка?) .... Оббивка на кріслі зі шкіри. Вона (яка?) ....7. Вправа «Назви ласкаво»: Книжковій полиці похвалитися було нічим. Але вона згадала, що господарі часто називали її ласкаво - поличкою. Назви ласкаво й інші меблі. Полку - поличка Стілець - .... Шафа - .... Крісло - .... Стіл - .... Ліжко - ....

Номер слайду 56

Вправа «Скажи навпаки»: закінчи речення. Шафа висока, а тумбочка .... Диван м'який, а табурет .... Шафа велика, а полиця .... Крісло м'яке, а стіл .... Вправа «Підбирай, називай, запам'ятовуй»: Закінчи речення (підбери й назви якомога більше слів-дій). Купуючи в магазині меблі, покупці (що роблять?) .... Перевозячи меблі з магазина додому, покупці (що роблять?) .... Вдома люди меблі (що роблять?) .... За меблями люди доглядають так: (що роблять?) ....

Номер слайду 57

Вправа «Скажи одним словом»: Закінчи речення. Стіл для газет і журналів називається журнальним. Стіл, за яким обідають, називається .... Стіл для комп'ютера називається .... Стіл, за яким пишуть, називається .... Полиця для книг називається .... Шафа для книг називається .... Вправа «Рахуй і називай»: Ваня прийшов у меблевий магазин. Допоможи йому порахувати та назвати меблі, які він там побачив.

Номер слайду 58

Розкажи про меблі Що це? Як використовують? Для якого помешкання? Як доглядають? Колір, матеріал Деталі Форма

Номер слайду 59

Вправа «Розкажи-но»: Прочитай розповідь. Перекажи її за картинками. Одного разу, коли мами не було вдома, маленький Ваня взяв ножик і вирізав на столі сонечко. Потім він дістав фарби та розмалював сонечко в жовтий колір. Коли мама повернулася, то вона відразу помітила зіпсовану стільницю столу. Мама насварила Ваню й пояснила йому, що з меблями треба звертатися акуратно. Тоді вона буде служити довго. На наступний день мама і Ваня відвезли стіл в майстерню. Там Ваня з цікавістю спостерігав, як столяр вирізав та прикріпив нову стільницю. Коли мама з сином привезли стіл додому, то Ваня пообіцяв, що більше ніколи не буде псувати меблі.

Номер слайду 60

Тема: ТРАНСПОРТ Розглянути разом з дитиною картинки. Ознайомити з назвами різного транспорту таі попросити показати на картинках наступні частини: КОЛЕСА, ФАРИ, СИДІННЯ, ВЕСЛА, КУЗОВ ... Закріпити в словнику узагальнювальне поняття «транспорт». Познайомити дитину з видами транспорту: наземний, підземний, водний, повітряний

Номер слайду 61

Назви предмети. Знайди у рядках зайве, поясни, чому зробив такий вибір.

Номер слайду 62

Використовуючи малюнки, задай запитання, дай коротку та повну відповіді.

Номер слайду 63

Розповісти дитині про ПРОФЕСІЇ людей, які керують різними видами транспорту (ПІЛОТ, ШОФЕР, МАШИНІСТ, КАПІТАН, ВОДІЙ і т.д.). Ознайомити з багатозначними словами. Пояснити різницю в значеннях цих слів. ХВІСТНІСКРИЛО

Номер слайду 64

Розкажи про літак двома реченнями. У першому – факти, на які ти відповів «так», у другомку– «ні»

Номер слайду 65

Вправа «Підбирай, називай, запам'ятовуй»: Закінчи речення (підбери й назви якомога більше слів-ознак і слів-дій). Машини (які бувають?) - легкові, вантажні, спортивніЛітаки (які бувають?) - .... Потяги (які бувають?) - .... Машина (що робить?) - їде, мчить, гальмує, зупиняється .... Літак (що робить?) .... Теплохід (що робить?) .... Вправа «Назви одним словом»: Закінчи речення. Якщо у мотоцикла два колеса, він (який?) ... (двоколісний). Якщо у велосипеда три колеса, він (який?) .... Якщо у машини чотири колеса, вона (яка?) .... Якщо у човна чотири весла, він (який?) ....

Номер слайду 66

Використовуючи малюнки, задай запитання, дай коротку та повну відповіді.

Номер слайду 67

Вправа «Рахуй і називай»: Порахуй і назви транспорт. (Три літаки. І т.п.)Назви кожен предмет ласкаво, використовуючи суфікси-ЧИК--ИК--НИК-.

Номер слайду 68

Вправа «Скажи навпаки»: Закінчи речення: Поїзд довгий, а автобус - .... Літак швидкий, а пароплав - .... Трамвай важкий, а велосипед - .... Розглянь і назви частини транспорту. Про який предмет можна сказати: «новий», «нова», «нове»? Вправа «З чого - який»: Закінчи речення. Дверцята з металу (які?) - металеві. Кермо з пластмаси (яке?) - .... Сидіння, обшите шкірою (яке?) - .... Колесо з гуми (яке?) - ....

Номер слайду 69

Вправа «Розкажи-но»: Іванко влітку зібрався відпочити на морі. Допоможімо йому доїхати. Розглянь план і доповни розповідь дорослого потрібними словамі. Якими видами транспорту Іванко добирався до моря? З будинка Іванко (що зробив?) ... , річку по містку він ... і далі ... . Ваня до дороги ... , на (…) сів і ... . Вийшов, перейшов,пішов, підійшов,поїхав. По дорозі їхав, в гірку ... , з гірки ... , озеро ... , купину ... , і на залізничний вокзал ... . На (…) Іванко сів і ... . У місто ..., з поїзда вийшов,зупинку знайшов і до неї ... . Іванко в (…) сів і в аеропорт поїхав. У аеропорту сів на (…) і ... . в'їхав, з'їхавоб‘їхав, переїхав поїхав, приїхав, підійшовполетів

Номер слайду 70

Ліс він …, гори ... , летів, летів і ... . З (…) Іванко вийшов і пішов. Йшов, йшов, в порт ... . Сів він на (…) і від берега ... . До пляжу він ... і став відпочивати. Пролетів, перелетів, прилетів, прийшов, відплив, приплив

Номер слайду 71

Весна. Ознаки весни Меблі https://naurok.com.ua/test/mebli-540298.html. Мета: Перевірити рівень засвоєння вивчених предметів меблі (стіл, стілець, крісло, ліжко, диван, шафа, килим). Ввести нову лексику (табурет, сервант, телевізор, торшер, люстра, полиця, комод, акваріум). Транспорт (для дітей з ООП) https://naurok.com.ua/test/transport-dlya-ditey-z-oop-228474.html. Мета:  перевірити знання лексики з теми (автомобіль, велосипед,  човен,  автобус, вертоліт, поїзд, літак, катер, метро, трамвай, тролейбус, мотоцикл, вантажівка, маршрутка). Розвивати вміння до малюнка підбирати слово й до слова вибирати малюнок.https://naurok.com.ua/test/vesna-oznaki-vesni-1335597.html

Номер слайду 72

Використані інші джерела

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чулаєвська Інна Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
3 квітня 2022
Переглядів
5659
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку