Мета: автоматизувати правильну вимову звука Р у словах у різних позиціях зі збігом приголосних, словосполученнях, реченнях. Розвивати фонетико-фонематичне сприйняття, артикуляційний та пальцевий праксис (виконувати нейровправи), лексико-граматичні категорії (утворювати слова із зменшувально-пестливими суфіксами-Даринка, Іринка, Маринка, Маргаритка, Роксоланка; узгоджувати іменники з прикметниками у роді, числі, складати речення за малюнками з прийменником НА), зв'язне мовлення, увагу, пам'ять, логічне мислення; збагачувати словниковий запас з лексичних тем: “Квіти”, “Жіночі імена”, “Одяг”; закріплювати назви жіночих імен зі звуком Р; удосконалювати самоконтроль за правильною вимовою звуків та виразністю мовлення.
Виховувати дбайливе ставлення до квітів.
вчитель-логопед Ірина Сергіївна Роман
Словник: троянда, труба, палітра, трон, тризуб, петрушка.
вчитель-логопед Ірина Сергіївна Роман
Словник: рожеве серце, червоний помідор, рожеві сережки, рожева цукерка, червоні черешні, рожеві макаруни, червоний гранат, червоний перець, рожева зірка, рожевий динозавр, червоний краб, рожевий светр.
Гра "Допоможіть Роксоланці зібрати трояндовий букет.
На червоній троянді..."
на автоматизацію звука Р у реченні та використання прийменника НА
вчитель-логопед Ірина Сергіївна Роман
Словник: сарафан, шкарпетки, сорочка, куртка, светр, шорти.