вчитель-логопед Ірина Сергіївна Роман
Мета: автоматизувати правильну вимову звука Р у словах у різних позиціях зі збігом приголосних, словосполученнях, реченнях. Розвивати фонетикофонематичне сприйняття, артикуляційний та пальцевий праксис (виконувати нейровправи), лексико-граматичні категорії (узгоджувати іменники з прикметниками у роді, числі, складати речення за малюнками з прийменником НА), зв'язне мовлення, увагу, пам'ять, логічне мислення; поповнювати словниковий запас із тем “Фрукти”, “Овочі”, “Ягоди”; удосконалювати самоконтроль за правильною вимовою звуків та виразністю мовлення.
вчитель-логопед Ірина Сергіївна Роман
Словник: груша, мандарин, гранат, інжир, грейпфрут, черешні.
Гра "Допоможіть Кролику покласти солодощі у коробочки" на автоматизацію звука Р у словах у різних позиціях зі збігом приголосних
Словник: цукерка, торт, мармелад, брауні, профітролі, круасан.
Словник: перець, морква, броколі, кукурудза, редис, гарбуз.
вчитель-логопед Ірина Сергіївна Роман Словник: макарун, крем, зефір, орео, іриски, морозиво.