Батьківський форум Практикум для батьків дітей - логопатів. Підготувала вчитель – логопед. Банар Л. М.
Номер слайду 2
Гра – як корекція мовленнєвих дефектів
Номер слайду 3
Найдоступніша і всепоглинаюча діяльність дитини – це гра. Гра для дітей – це спосіб навчитися тому, Чому їх ніхто не зможе навчити. З. Фрейд
Номер слайду 4
Дидактична мета ігор різноманітна: Розвиток умінь порівнювати, визначати головне;Розвиток . Уяви. Спостережливості;Розвиток фонематичного слуху;Закріплення правильної артикуляції;Розвиток умінь співвідносити елементи різних множин;Співвідношення елементів та дії;Формування умінь визначати ознаки явищ та предметів, диференціювати їх на суттєві і не суттєві;Встановлювати причинно – наслідкові зв’язки
Номер слайду 5
Рівень розвитку дрібної моторики - один із показників інтелектуальної готовності дитини до школи
Номер слайду 6
У процесі діяльності м’язи рук виконують три основні функції: Органів руху;Органів пізнання;Акумуляторів енергії
Номер слайду 7
«Розум дитини - на кінчиках її пальців» В . Сухомлинський
Номер слайду 8
Ігри на розвиток дрібної моторики та координації рухів - Впливають на загальний інтелектуальний розвиток дитини;Покращують мовлення ;Допомагають у навичках до оволодіння письма
Номер слайду 9
Дитинство важливий період людського життя. Не підготовка до майбутнього життя, а справжнє , яскраве неповторне. І від того , як пройшло дитинство. Хто вів дитину за руку в дитячі роки . Що увійшло в його розум та серце із навколишнього світу, залежить якою людиною стане теперішній малюк. В. Сухомлинський
Номер слайду 10
Перевернутий текст. Жив собі чик. Зай – кавуш-люспшка. Ходив на чикарбаз, грався з кмушами. Купував кморву й укапсту хрумку. А іноді й гриз руко в кадус. Ондим сломво, жив , як усі зацйі, - аж раптом набдиав зяткаерн оці…
Номер слайду 11
Перевірка. Жив собі зайчик – вушка- сплюшка. Ходив на базарчик , грався з мушками. Купував моркву й капусту хрумку. А іноді й гриз кору в садку. Одним словом, жив, як усі зайці – аж раптом надибав зернятка оці…