Корекційно-розвиткові заняття з «Розвитоку мовлення» для дитини із затримкою психічного розвитку та ФФНМ Гоменюка Марка
№ уроку |
Дата |
Теми уроку
|
Очікувані результати корекційно-розвиткової роботи |
1 |
11.01 |
Повторення артикуляційних укладів, розвиток сили, точності, координованості, синхронності артикуляційних рухів та кінестетичних відчуттів до рівня мінімальної достатності для постановки конкретного звуку й створення |
Володіє артикуляціею та уміннями чути і виділяти наголошений склад у слові. Володіє умінням диференціації голосних й голосних йотованих звуків. Вимовляти [j]
Володіє навичками правильної ізольованої вимови та вимови у складах різної структури
Володіє умінням морфологічного аналізу складу слова. Володіє навичками правильної вимови шиплячих звуків
|
2 |
13.01 |
Повторення Склад. Наголос. |
|
3 |
18.01 |
Диференціація голосних з увагою на [j] |
|
4 |
20.01 |
Повторення звуку [j] |
|
5 |
25.01 |
Удосконалення мовлення. |
|
6 |
27.01 |
Удосконалення мовлення. |
|
7 |
01.02 |
Удосконалення слухового аналізатора |
|
8 |
03.02 |
Удосконалення слухового аналізатора |
|
9 |
08.02 |
Постанова звуків Подолання порушень шиплячіх звуків із опорою на зорове, слухове відчуття |
|
10 |
10.02 |
Повтореня |
|
11 |
15.02 |
Повторення |
|
Володіє навичками правильної вимови [j] у словах різної складової структури та в простих реченнях. Правильно вимовляє задньо- язичні звуки. Володіе правильним артикуляційним укладом при вимові звуків. |
|||
12 |
17.02 |
Повторення корекційно-розвиткова робота над слуховим розрізненням твердих і м'яких звуків; формування правильного артикуляційного укладу при вимові звуків. |
|
13 |
22.02 |
Автоматизація [j]
|
|
14 |
24.02 |
Автоматизація |
|
15 |
01.03 |
Автоматизація |
|
16 |
03.03 |
Корекційно-розвиткова робота над слуховим розрізненням задньо-язичних звуків |
|
17 |
08.03 |
Вдосконалення вимови дзвінких і м'яких звуків та первинна автоматизація навичок вимови у складах різної структури: (прямих, обернених, відкритих, закритих, із збігом приголосних) на фізхвилинках, корекційно-розвиткових заняттях та уроках. |
Володіє навичками правильної вимови дзвінких звуків: [б-п], [д-т], [в-ф], [з-с], [ж-ш], [ґ-к] і м'яких [д′-д], [т′-т], [н′-н], [с′-с], [л′-л], [р′-л]. |
18 |
10.03 |
Вдосконалення вимови дзвінких і м'яких звуків та автоматизація навичок вимови у складах |
Володіє навичками правильної вимови |
19 |
15.03 |
Автоматизація твердих приголосних звуків [м, п, в, ф] |
Використовуе прості речення із словами з приголосними звуками [м, п, в, ф] |
20 |
17.03 |
Автоматизація твердих приголосних звуків [т, д, н] |
Використовуе прості речення із словами з приголосними звуками |
21 |
29.03 |
Автоматизація твердих приголосних звуків [с, з, ц, дз], [ш, ж, ч, дж], [л], [р], [j] |
Правильно вимовляє приголосні звуки |
22 |
31.01 |
Автоматизація та постанова дзвінких звуків [б], [д], [в], [з], [ж], [ґ] |
Правильна вимова |
23 |
05.04 |
Повторення дзвінких звуків [б], [д], [в], [з], [ж], [ґ] |
Правильно вимовляє звуки |
24 |
07.04 |
Автоматизація глухих звуків [п], [т], [ф], [с], [ш], [к] |
Використовуе прості речення із словами з глухими звуками |
25 |
12.04 |
Повторення м'яких звуків [т′, д′,н′], [с′, з′, дз′], [л′], [р′] |
Правильно вимовляє звуки |
26 |
14.04 |
Розвиток словозміни та словотворення. Вживання іменників однини та множини у формі родового та знахідного відмінків. |
Володіє уміннями і навичками словозміни, словотворення (самостійно та з допомогою педагогів). |
27 |
19.04 |
Робота з реченням. Складання речень за дією, що спостерігається із виділенням предмета та дії (за опорними словами; з однорідними підметами). |
Самостійно (та з допомогою) користується уміннями і навичками створення синтаксичної структури речення (в руслі пройдених лексичних тем). |
28 |
21.04 |
Переказ короткого тексту за питаннями, з опорою на ілюстративне панно, із заміною картинок на слова, з додаванням фактів. |
Самостійно та з допомогою педагогів переказує текст. |
29 |
26.04 |
Складання коротких оповідань за картиною (за планом), за сюжетною картинкою, серією картин, за виконаним малюнком, за пейзажною картиною, з використанням фланелеграфа, за навідними питаннями, за сюжетною картиною з придумуванням попередніх і наступних подій, розповіді-опису (за опорними схемами, з життєвого досвіду, за малюнком, реальним об'єктом, за зразком, за планом-схемою). |
Володіє уміннями і навичками слухання і говоріння у різних видах діалогічного та монологічного мовлення. |
30 |
28.04 |
Використання норм українського літературного мовлення й етичних правил спілкування. |
Володіє нормами |
31 |
03.05 |
Формування уміння розрізняти в прослуханому тексті розповідні, питальні, спонукальні та окличні речення. |
Визначає кількість речень у тексті (з 2-3-ох речень), виявляє їх межі за графічними орієнтирами. |
32 |
05.05 |
Удосконалення вміння слухати, відчувати та розуміти інтонаційну завершеність речення. |
Має уявлення про речення, висловлює думку реченням з 3-4-х слів (з різною інтонацією). |
33 |
10.05 |
Розрізнення мовних і немовних звуків. Голосні звуки. Умовне позначення їх на письмі. |
Будує графічні схеми речень. |
34 |
12.05 |
Наголос та його роль у слові. Співвідношення слова з його ритмічним малюнком. Місце наголосу в слові. Смислороздільна роль наголосу |
Звуковий аналіз простих за звуковою будовою слів. |
35 |
17.05 |
Сприймання на слух інструкцій, що стосуються виконання дій у процесі логопедичних занять. |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції. |
36 |
19.05 |
Корекція і розвиток граматичної будови мовлення |
Володіє і правильно використовує навички словозміни. |
37 |
24.05 |
Формування послідовного та логічного викладу думок, вживання слів у властивому для них значенні, залежно від ситуації і мети висловлювання. |
Висловлює узагальнені оцінні судження |
38 |
26.05 |
Спілкування у просторі культури. |
Ідентифікується з конкретним персонажем, носієм певної позиції, точки зору, з яким вступає у віртуальну взаємодію. |
39 |
31.05 |
Етичні бесіди, діалоги та полілоги про доброзичливе ставлення до тварин і рослин. |
Виявляє доброзичливе ставлення |