логопедичний план инклюзивного навчання

Про матеріал
логопедичний план 2 семестр для дітей 1 классу інклюзивного навчання з играми
Перегляд файлу

Корекційно-розвиткові заняття з «Розвитоку мовлення» для дитини із затримкою психічного розвитку та ФФНМ Гоменюка Марка

 

 

№ уроку

Дата

Теми уроку

 

Очікувані результати корекційно-розвиткової роботи

1

11.01

Повторення артикуляційних

укладів, розвиток сили, точності,

координованості, синхронності

артикуляційних рухів та кінестетичних

відчуттів до рівня мінімальної

достатності для постановки конкретного

звуку й створення

Володіє артикуляціею та уміннями чути і виділяти наголошений склад у слові.

Володіє умінням диференціації голосних й голосних йотованих звуків.

Вимовляти [j]

 

Володіє навичками правильної

ізольованої вимови та вимови у складах

різної структури

 

 

Володіє умінням морфологічного аналізу складу слова.

Володіє навичками правильної вимови шиплячих звуків

 

2

13.01

Повторення Склад. Наголос.

3

18.01

Диференціація голосних з увагою на [j]

4

20.01

Повторення звуку [j]

5

25.01

Удосконалення мовлення.

6

27.01

Удосконалення мовлення.

7

01.02

Удосконалення слухового аналізатора

8

03.02

Удосконалення слухового аналізатора

9

08.02

Постанова звуків

Подолання порушень шиплячіх звуків із опорою на зорове, слухове відчуття

10

10.02

Повтореня

11

15.02

Повторення

Володіє навичками правильної вимови [j] у словах

різної складової структури та в простих

реченнях.

Правильно вимовляє задньо- язичні звуки.

Володіе правильним

артикуляційним укладом при вимові звуків.

12

17.02

Повторення корекційно-розвиткова робота над слуховим розрізненням твердих і м'яких

звуків; формування правильного

артикуляційного укладу при вимові

звуків.

13

22.02

Автоматизація [j]

 

14

24.02

Автоматизація

15

01.03

Автоматизація

16

03.03

Корекційно-розвиткова робота над слуховим розрізненням задньо-язичних звуків

17

08.03

Вдосконалення вимови дзвінких і м'яких звуків та первинна автоматизація навичок вимови у складах різної структури: (прямих, обернених, відкритих, закритих, із збігом приголосних) на фізхвилинках, корекційно-розвиткових заняттях та уроках.

Володіє навичками правильної вимови дзвінких звуків: [б-п], [д-т], [в-ф], [з-с], [ж-ш], [ґ-к] і м'яких [д′-д], [т′-т], [н′-н], [с′-с], [л′-л], [р′-л].

18

10.03

Вдосконалення вимови дзвінких і м'яких звуків та

автоматизація навичок вимови у складах

Володіє навичками правильної вимови

19

15.03

Автоматизація твердих приголосних звуків [м, п, в, ф]

Використовуе прості речення із словами з приголосними звуками [м, п, в, ф]

20

17.03

Автоматизація твердих приголосних звуків [т, д, н]

Використовуе прості речення із словами з приголосними звуками

21

29.03

Автоматизація твердих приголосних звуків [с, з, ц, дз], [ш, ж, ч, дж], [л], [р], [j]

Правильно вимовляє приголосні звуки

22

31.01

Автоматизація  та постанова дзвінких звуків [б], [д], [в], [з], [ж], [ґ]

Правильна вимова

23

05.04

Повторення дзвінких звуків [б], [д], [в], [з], [ж], [ґ]

Правильно вимовляє звуки

24

07.04

Автоматизація глухих звуків [п], [т], [ф], [с], [ш], [к]

Використовуе прості речення із словами з глухими звуками

25

12.04

Повторення м'яких звуків [т′, д′,н′], [с′, з′, дз′], [л′], [р′]

Правильно вимовляє звуки

26

14.04

Розвиток словозміни та словотворення. Вживання іменників однини та множини у формі родового та знахідного відмінків.

Володіє уміннями і навичками словозміни, словотворення (самостійно та з допомогою педагогів).

27

19.04

Робота з реченням. Складання речень за дією, що спостерігається із виділенням предмета та дії (за опорними словами; з однорідними підметами).

Самостійно (та з допомогою) користується уміннями і навичками створення синтаксичної структури речення (в руслі пройдених лексичних тем).

28

21.04

Переказ короткого тексту за питаннями, з опорою на ілюстративне панно, із заміною картинок на слова, з додаванням фактів.

Самостійно та з допомогою педагогів переказує текст.

29

26.04

Складання коротких оповідань за картиною (за планом), за сюжетною картинкою, серією картин, за виконаним малюнком, за пейзажною картиною, з використанням фланелеграфа, за навідними питаннями, за сюжетною картиною з придумуванням попередніх і наступних подій, розповіді-опису (за опорними схемами, з життєвого досвіду, за малюнком, реальним об'єктом, за зразком, за планом-схемою).

Володіє уміннями і навичками слухання і говоріння у різних видах діалогічного та монологічного мовлення.

30

28.04

Використання норм українського літературного мовлення й етичних правил спілкування.

Володіє нормами

31

03.05

Формування уміння розрізняти в прослуханому тексті розповідні, питальні, спонукальні та окличні речення.

Визначає кількість речень у тексті (з 2-3-ох речень), виявляє їх межі за графічними орієнтирами.

32

05.05

Удосконалення вміння слухати, відчувати та розуміти інтонаційну завершеність речення.

Має уявлення про речення, висловлює думку реченням з 3-4-х слів (з різною інтонацією).

33

10.05

Розрізнення мовних і немовних звуків. Голосні звуки. Умовне позначення їх на письмі.

Будує графічні схеми речень.

34

12.05

Наголос та його роль у слові. Співвідношення слова з його ритмічним малюнком. Місце наголосу в слові. Смислороздільна роль наголосу

Звуковий аналіз простих за звуковою будовою слів.

35

17.05

Сприймання на слух інструкцій, що стосуються виконання дій у процесі логопедичних занять.

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції.

36

19.05

Корекція і розвиток граматичної будови мовлення

Володіє і правильно використовує навички словозміни.

37

24.05

Формування послідовного та логічного викладу думок, вживання слів у властивому для них значенні, залежно від ситуації і мети висловлювання.

Висловлює узагальнені оцінні судження

38

26.05

Спілкування у просторі культури.

Ідентифікується з конкретним персонажем, носієм певної позиції, точки зору, з яким вступає у віртуальну взаємодію.

39

31.05

Етичні бесіди, діалоги та полілоги про доброзичливе ставлення до тварин і рослин.

Виявляє доброзичливе ставлення

 

doc
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Додано
6 липня 2021
Переглядів
2917
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку