Відкритий урок з трудового навчання
6 клас
Тема: Оздоблення ляльки – мотанки.
Підготувала Довбиш О.О.
Тема: Оздоблення ляльки – мотанки.
Мета: розширити знання учнів про способи оздоблення ляльки – мотанки, вчитися оздоблювати ляльку – мотанку, закріплювати навички роботи з тканиною, нитками.
Виховувати почуття прекрасного, естетичний смак.
Обладнання: зразок ляльки – мотанки, тканина, різнокольорові нитки.
Тип уроку: комбінований.
Знати: способи оздоблення ляльки – мотанки.
Вміти: виконувати оздоблення ляльки мотанки.
Хід уроку.
І – Організація класу.
1. Привітання.
2. Підготовка робочих місць до роботи.
ІІ – Актуалізація опорних знань учнів.
Виступи учнів з повідомленнями про ляльку – мотанку.
(На дошці зображення ляльок).
ІІІ – Вивчення нового матеріалу.
Сьогодні на уроці ми будемо вчитися оздоблювати ляльку – мотанку. Тема нашого уроку так і називається «Оздоблення ляльки – мотанки».
Отже, ви повинні знати: способи оздоблення ляльки – мотанки і вміти: виконувати оздоблення ляльки.
Розповідь вчителя супроводжується демонстрацією зображень ляльки – мотанки. Загалом прекрасити мотанку можна так, я вам подобається. Єдина обов’язкова умова – вона має бути хрестоподібної форми, щоб не нагадувала собою реальну людину. Для оздоблення можна використовувати різнокольорові стрічки, коралі, готові кутасики, віночок, тасьму для оздоблення, тканину з українськими візерунками (вишивка).
На голову ляльки можна одягти віночок з кутасиками або стрічками, чи віночком. Шию ляльки можна прикрасити коралями.
ІV – Практична робота. Виготовлення прикрас та оздоблення ляльки - мотанки.
Послідовність виконання роботи.
1. Обдумайте, як ви прикрасите свою мотанку.
2. Підготуйте матеріали для оздоблення.
3. Виконайте оздоблення ляльки.
4. Самостійна робота учнів.
5. Індивідуальний та фронтальний інструктаж вчителя під час роботи учнів.
6. Дотримання правил безпечної роботи з голкою та ножицями.
7. Використання інструкційних карток під час самостійної роботи.
V – Закріплення нових знань і вмінь учнів.
Робота в парах.
Обміняйтеся виконаними роботами один з одним. Зверніть увагу на те, як ви справилися з роботою. Які недоліки ви побачили у роботі свого напарника. Проаналізуйте роботи.
VІ – Підсумок уроку.
1. Чому ви навчилися сьогодні на уроці?
2. Що вам сподобалося з сьогоднішнього уроку?
3. Відмітити кращі роботи учнів.
4. Виставлення оцінок, мотивація.
5. Д/з: підготувати тканину для виготовлення шитої ляльки - мотанки.