Життя і творчість Генріка Ібсена
ЛІТЕРАТУРНИЙ ДИКТАНТ «Так чи Ні»
(підручник Є. Волощук Києв. «Генеза» 2017 стор.234-237)
-
Генріх Ібсен народився в м. Шиєні в купецькій сім’ї
-
Генріх Ібсен народився у 1928 році
-
Ібсен в дитинстві був оточений любов’ю. Стосунки батька й сина були дуже дружніми
-
У 1837 році Ібсен-старший розорився. Для Генріка різкий перехід родини в соціальні «низи» став тяжкою психологічною травмою
-
З п’ятнадцяти років хлопець мусив самостійно заробляти на життя
-
Шукаючи роботу, Генрік Ібсен переїхав до містечка Гримстад і влаштувався гувернером у багатій родині
-
Шукаючи шляхів самореалізації, Ібсен починає писати поезії, сатиричні епіграми, малює карикатури
-
У 1850 р. Генрік Ібсен вирушив до Християнії, щоб стати студентом університету
-
Свій перший драматичний твір Ібсен написав у Християнії
-
Історична драма «Каталіна» була написана норвезькою мовою
-
В столиці Ібсен захопився політичним життям
-
Ібсен Ранній драматургії Ібсена, як до певної міри й зрілим драмам норвезького митця, притаманний романтичний пафос
-
Перший національний норвезький театр був сформований на основі театральної школи у м. Берген, яку заснував уславлений скрипаль Уле Бюлль
-
У 1852 році Ібсену було запропоновано посаду штатного драматурга першого національного норвезького театру в м. Берген, в якому працювали видатні норвезькі режисери та актори
-
У 1857 р. на хвилі боротьби за національну драматургію у Християнії виникає «Норвезький театр», керувати яким запрошують Ібсена
-
У 1858 р. Ібсен одружився і був щасливий у шлюбі
-
У 1863 році два театри Християнії об’єдналися на основі естетичної програми, а герої вистав заговорили норвезькою мовою
-
У «Норвезькому театрі» Християнії Ібсен працював до останніх років життя
-
Ібсен забажав повернутися на Батьківщину у 1891 р., коли вже був прославлений, а його п’єси було перекладено всіма європейськими мовами
-
Герой драматичної поеми «Бранд» Ібсена, священик Бранд, подібно до гетевського Фауста, над усе прагне досягнути досконалості й духовної свободи
-
Бранд безкомпромісний і упевнений у своїй правоті, покинутий усіма, гине серед вічних льодів у горах Норвегії
-
Головний герой п’єси Ібсена «Пер Гюнт» дуже схожий на своїми переконаннями і вчинками на священика Бранда
-
Важливим досягненням Генріка Ібсена стало створення жанру так званої аналітичної п’єси
-
Драма «Ляльковий дім» належить до аналітичних п’єс Ібсена
-
Драма «Ляльковий дім» була поставлена в Україні під назвою «Дівчина з лялькового дому»
-
В історію літератури Ібсен увійшов як творець соціально-психологічної драми
-
Про неабиякий сплив норвезького драматурга Ібсена на європейський театр у цілому свідчить те, що синонімами до терміна «соціально-психологічна драма» у літературній критиці кінця ХІХ ст. побутували терміни «нова драма» та «ібсенізм»
-
Завдяки норвезькому драматургу європейські глядачі поступово засвоювали такі поняття, як «зовнішня дія», «внутрішня дія» та «підтекст»
Життя і творчість Генріка Ібсена
ЛІТЕРАТУРНИЙ ДИКТАНТ «Так чи Ні»
-
Генріх Ібсен народився в м. Шиєні в купецькій сім’ї (Так!)
-
Генріх Ібсен народився у 1928 році (Ні! Генріх Ібсен народився у 1828 році)
-
Ібсен в дитинстві був оточений любов’ю. (Ні! Стосунки батька й сина були дуже напруженими)
-
У 1837 році Ібсен-старший розорився. Для Генріка різкий перехід родини в соціальні «низи» став тяжкою психологічною травмою (Так!)
-
З п’ятнадцяти років хлопець мусив самостійно заробляти на життя (Так!)
-
Шукаючи роботу, Генрік Ібсен переїхав до містечка Гримстад і влаштувався гувернером у багатій родині (Ні! Шукаючи роботу, Генрік Ібсен переїхав до містечка Гримстад і влаштувався учнем аптекаря)
-
Шукаючи шляхів самореалізації, Ібсен починає писати поезії, сатиричні епіграми, малює карикатури (Так!)
-
У 1850 р. Генрік Ібсен вирушив до Християнії, щоб стати студентом університету (Так!)
-
Свій перший драматичний твір Ібсен написав у Християнії (Ні! Свій перший драматичний твір-історичну драму «Каталіна» Ібсен написав у Гримстаді)
-
Історична драма «Каталіна» була написана норвезькою мовою (Ні! Історична драма «Каталіна», як і другий твір - п’єса «Богатирський курган», були написані данською мовою)
-
В столиці Ібсен захопився політичним життям (Так!)
-
Ібсен Ранній драматургії Ібсена… (Так!)
-
Перший національний норвезький театр був сформований на основі театральної школи у м. Берген, яку заснував уславлений скрипаль Уле Бюлль (Так!)
-
У 1852 році Ібсену було запропоновано посаду штатного драматурга першого національного норвезького театру в м. Берген…(Ні! У 1852 році Ібсену було запропоновано посаду штатного драматурга першого національного норвезького театру, в якому він мусив виконувати обов’язки директора, режисера і навіть бухгалтера)
-
У 1857 р. на хвилі боротьби за національну драматургію у Християнії виникає «Норвезький театр», керувати яким запрошують Ібсена (Так!)
-
У 1858 р. Ібсен одружився і був щасливий у шлюбі (Так!)
-
У 1863 році два театри Християнії об’єдналися на основі естетичної програми, а герої вистав заговорили норвезькою мовою (Так!)
-
У «Норвезькому театрі» Християнії Ібсен працював до останніх років життя (Ні! У 1864 р. Ібсен з родиною виїхав у Рим, а згодом переїжджав до інших міст Європи. Місцем постійного проживання Ібсена став Мюнхен)
-
Ібсен забажав повернутися на Батьківщину у 1891 р… (Так!)
-
Герой драматичної поеми «Бранд» Ібсена, священик Бранд…(Так!)
-
Бранд безкомпромісний і упевнений у своїй правоті, покинутий усіма… (Так!)
-
Головний герой п’єси Ібсена «Пер Гюнт» дуже схожий на своїми переконаннями і вчинками на священика Бранда (Ні! Пер Гюнт і священик Бранд цілковито протилежні один одному)
-
Важливим досягненням Ібсена стало створення жанру так званої аналітичної п’єси (Так!)
-
Драма «Ляльковий дім» належить до аналітичних п’єс Ібсена (Так!)
-
Драма «Ляльковий дім» була поставлена в Україні під назвою «Дівчина з лялькового дому» (Ні! Драма «Ляльковий дім» була поставлена в Україні під назвою «Нора»)
-
В історію літератури Ібсен увійшов як творець соціально-психологічної драми (Так!)
-
Про неабиякий сплив норвезького драматурга Ібсена на європейський театр у цілому свідчить те, що … (Так!)
-
Завдяки норвезькому драматургу європейські глядачі поступово засвоювали такі поняття, як «зовнішня дія», «внутрішня дія» та «підтекст» (Так!)