М. Стельмах. Повість "Гуси-лебеді летять". Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика

Про матеріал
Люди, які оточували маленького Михайлика навчили його бачити красу довкілля, бути добрим і співчутливим, справедливим і милосердним
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок української літератури в 7 класі ОБРАЗ ЧУТЛИВОГО ДО КРАСИ ХЛОПЧИКА МИХАЙЛИКА

Номер слайду 2

«І хороше, і дивно, і радісно стає мені, малому, у цім світі…» Інші герої

Номер слайду 3

У ЧОМУ МИХАЙЛИК ВБАЧАЄ КРАСУ ЗОВНІШНО-СТІ ПРИРОДІ ПРАЦІ ХАРАКТЕРІ СТОСУН- КАХ КРАСА ВЧИНКАХ ПОЧУТТЯХ

Номер слайду 4

ХТО НАВЧАЄ МИХАЙЛИКА БАЧИТИ КРАСУ? ГЕРОЇ ТВОРУ ЧОГО НАВЧИЛИ? МАМА БАТЬКО ДІДУСЬ І БАБУСЯ ДЯДЬКО СЕБАСТІЯН ЛЮБА МАР’ЯНА

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Берегиня родинного добробуту й злагоди - Чому вчить матір сина? - Як Ганна Іванівна прищеплює Михайликові любов до землі-годувальниці?

Номер слайду 8

Номер слайду 9

БАТЬКО «Тепер головне – свіжа сорочка і чиста совість. Правда, Михайлику?»

Номер слайду 10

ДІД ДЕМ’ЯН «Чого тільки не вмів мій дідусь!»

Номер слайду 11

Номер слайду 12

«Вона дуже любить сад, доглядає й уболiває над ним, кожна в ньому нащепа мiцно перев'язана стьожками, видертими iз рукавiв її сорочок» БАБУСЯ

Номер слайду 13

ДЯДЬКО СЕБАСТІЯН «З панської економії привіз додому …піаніно. На вершечку його хати — дерев’яний лелека, який скликає птахів»

Номер слайду 14

Номер слайду 15

ПОДРУЖКА ЛЮБА Маленька лісова царівна. Знає дуже багато таємниць природи. Розуміє проблеми іншого і сприймає їх як свої

Номер слайду 16

МАР’ЯНА «I де вона в бога зростає ця краса, i кого вона виворожить собi? Коли б їй трапилася хороша пара. А то, не дай Бог, попадеться казна-що й розтопче молодий вiк, наче квiтку на дорозi»

Номер слайду 17

Номер слайду 18

ГЕРОЇ ТВОРУ ЧОГО НАВЧИЛИ? МАМА БАТЬКО ПОВАЖАТИ ПРАЦЮ НА ЗЕМЛІ ДІДУСЬ І БАБУСЯ РОЗУМІТИ ПРЕКРАСНЕ ДЯДЬКО СЕБАСТІЯН ВІДПОВІДАТИ ЗА СВОЇ ВЧИНКИ ЛЮБА КРАСИ ПОЧУТТІВ МАР’ЯНА КРАСИ СТОСУНКІВ ЛЮБИТИ ПРИРОДУ

Номер слайду 19

Робота з текстом Які художні засоби використовує автор для змалювання краси в наведеному уривку? А я дивлюсь на сизий вiд роси городець, на розпатланi дерева саду, на вiхтi туману, що плутається мiж їхнiми кронами i землею, на ледь-ледь окресленi стрiхи, прислухаюся до всього, але чую тiльки вранiшню журбу роси. — Не чуєш, як лiто пiшло нашим городом? — дивується мати. — Нi, — кажу я з жалем, але враз уявляю собi, як десь неподалiк у квiтчастiй, кинутiй на плечi, хустцi широко бреде туманом лiто, i од мене зразу вiдлiтає сон. — Ось ходiмо подивимось хоч на його слiди, — так само таємниче говорить мати, i ми виходимо з оселi, мати посмiхаючись, а я позiхаючи. Бiля самого порога з нами вiтається аж задимлена росою вишня. — Ось бачиш, сьогоднi лiтечко торкнулось руками до ягiд, i вони почали паленiти.

Номер слайду 20

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Обов'язкове: знайти у творі цитати, в яких зображено природу. На вибір: скласти кросворд до твору або написати твір-мініатюру «Чи хотів би я мати такого друга, як Михайлик?»      

Номер слайду 21

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА Http://ridnamova.ck.ua/ Google.Зображення UKRREFERAT. com School. xvatit.com www. parta. com.ua М. Стельмах «Твори в семи томах. Том четвертий». – К.: Дніпро, 1983. – 711 с. Н.С. Ткаченко, К.О. Ходосов «Вивчення творчості Михайла Стельмаха». – К., 1981. – 223 с. О.О. Чупринін «Усі уроки української літератури в 7 класі». – Харків: Основа, 2007. – 537 с.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бараннікова Галина Ориславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
27 січня 2019
Переглядів
5603
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку