Маиематика 2клас "Віднімання десяткових двоцифрових чисел з переходом через розряд («позичання» із розряду десятків)"

Про матеріал
Конспект уроку з математики для учнів 2 класу в якому врахований особистісний підхід при розкритті теми додавання і віднімання чисел з переходом через десяток.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок математики

для учнів 2 класу

за розвивальною програмою

Ельконіна-Давидова.

Тема : Віднімання десяткових двоцифрових чисел з переходом через розряд

 («позичання» із розряду десятків)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок математики в 2 класі. Розвивальне навчання за системою

Д. Б. Ельконіна – В. В. Давидова.

Тема:     Віднімання десяткових двоцифрових чисел з переходом через розряд («позичання» із розряду десятків).

Мета:   Закріпити застосування порозрядного способу віднімання двоцифрових позиційних чисел під час обчислення різниць, розв’язування рівнянь, сюжетних задач; вміння оцінювати кількість десятків у значенні різниці при відніманні без переходу або з переходом.

Формувати в учнів дії контролю  та самоконтролю під час виконання дії віднімання.

Сприяти розвитку логічного мислення, уваги, математичного мовлення, обчислювальних навичок, межпредметних зв`язків. Виховувати комунікативні здібності учнів.

Тип уроку. Узагальнення.

Форми і методи роботи. Бесіда, робота з підручником, в парах, групова робота, самостійна, фронтальна.

Обладнання: картки для роботи в групах, парах, картки для індивідуальної роботи, дошка, електронна презентація.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку

1. Привітання

Вчитель:

Любі діти, у наш клас

Завітали люди щирі.

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою й миром.

Учні:

В добрий день і в добрий час

Завітали ви до нас!

Всіх гостей ми в нас вітаємо,

Подивіться, що ми знаємо.

2. Девіз

Дружно візьмемось за руки

Приступаймо до науки

  1. 2    3   4     5  –

Хочем все на світі знать!

  • Діти, візьміться за руки, створіть коло і передайте      за допомогою енергізатора

один одному потиском руки іскорку успіху і натхнення.       діти націлюють себе на

                                                                                                               роботу на уроці.

ІІ. Створення ситуації успіху  ( Усний рахунок)

- Діти подивіться до нас прийшли наші любі гості. Ви їх

впізнали? А прийшли вони не з пустими руками,

а з завданнями                            

 

1). 9+4-3+7-8=

      12-6+9-10=

       5+-6+9-12=

Один учень виконує завдання на дошці   ті ж завдання,

 що і учні у класі.

2). Вписати пропущені числа:

10 +      = 14

15 -       = 8

        + 9 = 17

  • 6 = 20

3). Склади за схемою задачу

 

 

                                                                 

 

 

 

                                                             

Вислухати задачі, що склали діти і запитати чи можна

дізнатися …

  • Як? (до 15+ 7) 
  • А чому додати?

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

ІV. Робота на темою урока.

  1. Робота в парах «Учитель-учень»     с.63 №158

 

                                 

 

 

(одна пара працює біля дошки)

  1. Робота в групах.
  • Хлопчик  Митрофан з іншої школи 2 –го класу

пропонує нам позмагатися з ним.

  • Позмагаємося?
  • Яке завдання він нам пропонує?

 

 

 

 

 

 

доданка.

(Діти приступають до роботи, обов’язково перевірити,

Якщо всі діти виконали правильно запропонувати

 перевірити роботу яку виконав

 Митрофан, в його роботі є помилки)

49-37       51-26

  1.      72-51
  1. Робота над задачею. с. 64 №161
  • Діти прочитайте уважно задачу про що в ній йдеться?
  • Прослухайте задачу, і скажіть, що відомо в задачі
  • і про що запитується?
  • Чи можемо ми побудувати схему до задачі?

 

 

 

 

 

 

 

  • Чи можемо ми дізнатися на скільки років

бабуся старша ніж онучка?

  • Як? Якою дією?
  • Чому дією віднімання?(дізнаємося значення різниці)
  • А чи можна іншими способами розв’язати задачу?
  • Яким способом? (рівняння)
  • Треба в схемі замість ? поставити х.

12+Х=61

Фізкультхвилинка

  1. Самостійна робота с.64 № 163(1,2 рівняння)

х -15=37     29+х=62

 

V. Рефлексія.

- Діти чи сподобався вам урок?

- Які завдання було легке?

- Яке завдання було важким?

- Над чим нам треба ще попрацювати?

Домашнє завдання.

І ряд с. 64 № 162,164

ІІ ряд с. 64 №163,164

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 січня 2021
Переглядів
517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку