Педагогічна характеристика
класного колективу
У 6 класі навчається 6 учнів, з них – 1 дівчина, і 5 хлопців, всі 2006 року народження. Стан здоров’я дітей у класі різний. Найчастіше пропускають занняття з причини хвороби: гострі распіраторні захворювання. Підвищену збудженість мають учні Левченко Олексій та Боршош Данило. Соціально-психологічний стан дітей задовільний. У класі 2 з неповних сімей (Левченко Олексій та Тюкін Роман).
Характер відносин між учнями та їхніми батьками нормальний. Більшість дітей виховуються у сім’ях, де панує взаєморозуміння та злагода. Матеріальне становище у більшості дітей достатнього та середнього рівня. Постійне робоче місце мають всі батьки, двоє з них знаходяться у відпустці по догляду за дитиною (Левченко Н. Ю. та Тюкіна А. О.).
Неофіційних лідерів у класі немає, проте в різних ситуаціях проявляються лідерські якості, у всіх учнів, в залежності від роду діяльності класного колективу, але на дуже короткий термін. У спілкуванні з учителями учні проявляють стриманість, тактовність, порядність. Тільки Левченко Олексій дозволяє недоречні висловлювання на уроках.
Щодо психологічних якостей, то у деяких переважає довільна увага, процеси пам’яті, а саме запам’ятовування та відтворювання, відбувається нерівномірно. Дуже погана пам’ять у Сищенка Володимира та Тюкіна Романа. Учні вимогливі до себе, готові прийти на допомогу один-одному, відповідально ставляться до навчання і до виконання громадських доручень. Але трапляються різні ситуації, в яких учні класу забувають про норми та правила поведінки учнів у навчальному закладі.
Клас активно вивчає гуманітарні науки, тому більш-менш успішні знання вони мають з української мови та літератури, хоча рівень знань з предметів мають різний. До вчителя української мови та літератури виявляють повагу, через її майстерність пояснювати матеріал, в результаті поведінка на цих уроках гарна. Звичайно є такі вчителі, на уроках у яких 6 клас поводиться інакше (розмови, неуважність, небажання працювати).
Наявні у класному колективі і такі негативні соціально-психологічні явища як списування та підказки, але які є засобом допомоги учням під час відповіді, написання різних робіт. Дисципліна в класі на уроках та перервах належна. Інколи порушують дисципліну на уроках такі учні як Левченко Олексій, Боршош Данило. Ці порушення викликані лише сильною активністю ненаправленою на навчання.
У класі налагоджена система врядування, члени класного колективу є активними учасниками шкільних, районних, обласних та Всеукраїнських різноманітних проектів та конкурсів.
Класний керівник В. В. Акименко
Листок здоров’я
№ з/п |
Прізвище, ім’я, учня/учениці |
Дата народження |
Група з фізичної культури |
Термін дії |
Зміна групи з фізичної культури |
Термін дії |
1 |
Боршош Данило Валерійович |
05 травня 2006 року |
ІІ Основна |
12.01. 2018 |
|
|
2 |
Левченко Олексій Сергійович |
08 грудня 2005 року |
І Основна |
12.01. 2018 |
|
|
3 |
Приходько Анастасія Богданівна |
06 вересня 2006 року |
ІІ Основна |
12.01. 2018 |
|
|
4 |
Сищенко Володимир Володимирович |
14 серпня 2006 року |
І Основна |
12.01. 2018 |
|
|
5 |
Трембак Семен Ігорович |
16 лютого 2006 року |
І Основна |
12.01. 2018 |
|
|
6 |
Тюкін Роман Олегович |
08 серпня 2006 року |
ІІ Основна |
12.01. 2018 |
|
|
Медична сестра закладу М. О. Курило
№ з/п |
Прізвище, ім’я учня |
Секція, гурток |
Час занять за днями тижня |
||||||
Назва |
Місце знаходження |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
||
1 |
Боршош Данило |
Основи інформатики |
НВК |
|
|
|
14001600 |
|
|
Образотворче мистецтво |
НВК |
|
|
14001600 |
|
|
|
||
Футбольна секція |
НВК |
|
|
|
|
15001600 |
|
||
2 |
Левченко Олексій |
Клуб «Точка зору» |
НВК |
16001800 |
|
|
|
16001800 |
|
Образотворче мистецтво |
НВК |
|
|
14001600 |
|
|
|
||
Футбольна секція |
НВК |
|
|
|
|
15001600 |
|
||
Вокальний ансамбль |
НВК |
|
|
|
|
|
10001100 |
||
Тайський бокс |
СБК |
|
|
16001800 |
|
|
|
||
3 |
Приходько Анастасія |
Клуб «Точка зору» |
НВК |
16001800 |
|
|
|
16001800 |
|
Основи інформатики |
НВК |
|
|
|
14001600 |
|
|
||
Образотворче мистецтво |
НВК |
|
|
14001600 |
|
|
|
||
Вокальний ансамбль |
НВК |
|
|
|
|
|
10001100 |
||
4 |
Сищенко Володимир |
Тайський бокс |
СБК |
|
|
16001800 |
|
|
|
Клуб «Точка зору» |
НВК |
16001800 |
|
|
|
16001800 |
|
||
Основи інформатики |
НВК |
|
|
|
14001600 |
|
|
||
Образотворче мистецтво |
НВК |
|
|
14001600 |
|
|
|
||
Футбольна секція |
НВК |
|
|
|
|
15001600 |
|
5 |
Трембак Семен |
Клуб «Точка зору» |
НВК |
16001800 |
|
|
|
16001800 |
|
Основи інформатики |
НВК |
|
|
|
14001600 |
|
|
||
Образотворче мистецтво |
НВК |
|
|
14001600 |
|
|
|
||
Футбольна секція |
НВК |
|
|
|
|
15001600 |
|
||
6 |
Тюкін Роман |
Образотворче мистецтво |
НВК |
|
|
14001600 |
|
|
|
Футбольна секція |
НВК |
|
|
|
|
15001600 |
|
Організація діяльності
учнівського самоврядування
6 клас
Класний керівник Акименко Владислав Володимирович
Староста класу Трембак Семен
Відповідальний делегат до учнівської ради
Особистий підпис відповідального
делегата до учнівської ради
№ з\п |
Назва діючого центру учнівського врядування |
Прізвище, ім’я учня |
Домашня адреса, телефон |
Види захоплень |
1 |
Навчально-інформаційний центр |
Приходько Анастасія |
с. Царедарівка, вул. Центральна, буд.25, 0660501711 |
Вокальні, хореографічні, акторські |
2 |
Центр захисту прав дитини |
Боршош Данило |
с. Царедарівка, вул. Почаївська, буд.22, 0505865218 |
Спортивні |
3 |
Центр суспільно-корисної діяльності |
Тюкін Роман |
с. Українське, вул. Польова, буд.9, 0997078892 |
Спортивні |
4 |
Спортивно-оздоровчий центр |
Сищенко Володимир |
с. Царедарівка, вул. Соборна, буд.20, 0668188019 |
Спортивні |
5 |
Центр творчого розвитку |
Левченко Олексій |
с. Царедарівка, вул. Єретика, буд.16, 0666380748 |
Вокальні, спортивні, акторські |
№ з/п |
Навчальна дисципліна |
Прізвище, ім’я, по батькові вчителя |
Телефон |
1 |
Українська мова |
Чижкова-Потейчук Олена Олексіївна |
0990632948 |
2 |
Українська література |
Чижкова-Потейчук Олена Олексіївна |
0990632948 |
3 |
Російська мова |
Данильченко Юлія Миколаївна |
0954005776 |
4 |
Зарубіжна література |
Данильченко Юлія Миколаївна |
0954005776 |
5 |
Англійська мова |
Шуригіна Катерин Іванівна |
|
6 |
Історія |
Акименко Владислав Володимирович |
0668336863 |
7 |
Математика |
Селіванова Людмила Олександрівна |
0953976067 |
8 |
Біологія |
Кічало Надія Іванівна |
0953976067 |
9 |
Географія |
Селіванова Людмила Олександрівна |
0953976067 |
10 |
Музичне мистецтво |
Акименко Вікторія Миколаївна |
0951671422 |
11 |
Образотворче мистецтво |
Нестеренко Карина Андріївна |
0957516089 |
12 |
Інформатика |
Кравчук Роман Анатолійович |
0989262641 |
13 |
Трудове навчання |
Нестеренко Карина Андріївна |
0957516089 |
14 |
Основи здоров’я |
Кулик Ілона Юріївна |
0953976067 |
15 |
Фізична культура |
Вахрушин Володимир Юрійович |
0955375915 |
16 |
Православна культура Слобожанщини |
Радовська Олена Юріївна |
0995641885 |
Розклад уроків
№ з/п |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1 |
Українська література |
Інформатика |
Географія |
Музичне мистецтво |
Фізична культура |
2 |
Математика |
Українська мова |
Зарубіжна література |
Математика |
Українська мова |
3 |
Фізична культура |
Біологія |
Математика |
Біологія |
Російська мова |
4 |
Англійська мова |
Математика |
Образотворче мистецтво |
Російська мова |
Основи здоров’я |
5 |
Українська мова |
Українська література |
Історія |
Англійська мова |
Трудове навчання |
6 |
Історія |
Фізична культура |
Трудове навчання |
Зарубіжна література |
Географія |
7 |
Виховна година |
ПКС |
|
|
|
Розклад дзвінків
Урок |
Час |
Перерва |
1 урок |
08:30 – 9:15 |
10 хвилин |
2 урок |
9:25 – 10:10 |
10 хвилин |
3 урок |
10:20 – 11:05 |
20 хвилин |
4 урок |
11:25 – 12:10 |
10 хвилин |
5 урок |
12:20 – 13:05 |
10 хвилин |
6 урок |
13:15 – 14:00 |
10 хвилин |
7 урок |
14:10 – 14:55 |
|
Виховна тема роботи
районного методичного кабінету
2017/2018 навчального року
«Формування виховного потенціалу педагогічного середовища в контексті інтеграції до європейського освітнього простору»
Виховна мета Царедарівського навчального-виховного у 2017/2018 навчального року
«Консолідація дитячого соціуму з метою виховання національної гідності методами креативної освіти в контексті створення інноваційного освітнього простору Нової української школи»
Тема, над якою працює
шкільне методичне об’єднання
класних керівників Царедарівського навчального-виховного у 2017/2018 навчального року
«Створення якісного освітнього середовища для розвитку креативної, творчої особистості в контексті інноваційного освітнього простору Нової української школи»
Опис виховної системи Царедарівського НВК
В основні планування та структуризації виховної роботи НВК лежать концептуальні засади реформування середньої школи та ключові компетенції «Концепції Нової української школи». Згідно, яких виховний процес буде невід’ємною складовою всього освітнього процесу і орієнтуватиметься на загальнолюдські цінності, зокрема морально-етичні (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей), соціально-політичні (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність). У процесі реалізації виховної системи навчального закладу будуть виявлятися індивідуальні нахили та здібності кожної дитини для цілеспрямованого розвитку і профорієнтації, формуватися оптимальна траєкторія розвитку кожної дитини.
Мета та основні завдання
Зміст та структура організації виховної роботи
Технології реалізації виховної системи
Технологія саморозвитку особистості, Тьюторство – технологія вільної педагогічної підтримки, Вальдорфська педагогіка – одна з різновидів втілення ідей «вільного виховання» і «гуманістичної педагогіки» та шоу-технології.
Принципи виховання
Форми та методи виховання
Патріотичні мікси, інтерактивні турне, інтертейменти, обрядові фести, ворк-шопи, мистецькі імпрези, шкільні дайджести, національно-патріотичні, військово-спортивні керлінгу, тренінгові заняття з розвитку міжнаціональної толерантності учнів, творчі студії, педагогічні конференції, культурні проекти, інтерактивно-мультимедійні студії, етнографічні райтси, відкриті історичні фестиваль-форуми, військово-патріотичні ток-шоу, талант-шоу акторської майстерності та художнього читання.
Традиційні заходи
Національно-патріотичний, військово-спортивний керлінг «Нащадки козацької слави», конкурс-проект акторської майстерності та художнього читання «Вічні слова України», історичні фестивалі-форуми, етнографічні райтси та культурні проекти.
Критерії ефективності системи виховної роботи
У процесі аналізу досвіду та виділення критеріїв його ефективності, необхідно зіставити результати патріотичного виховання з параметрами діяльності, яка здійснюється в інтересах вирішення конкретних завдань з розвитку патріотизму у дітей, готовності до виконання громадянських і конституційних обов’язків, відданості ідеям державного суверенітету України. Ці результати і є визначними для формування конкретних критеріїв ефективності досвіду: духовно-ціннісний, фіксує спрямованість досвіду на формування національної самосвідомості, духовно-культурної єдності з іншими громадянами України, спрямованість заходів з виховання патріотичних, гуманістичних та загальнолюдських цінностей; реалізаційно-цільовий, визначає готовність суб’єктів педагогічного досвіду правильно та творчо вирішувати завдання, знаходити конкретні шляхи підвищення ефективності своєї діяльності, яка відповідає меті та основним інтересам різних вікових категорій дітей; практично-результативний, передбачає ефективність роботи досвіду та забезпечення реального впливу суб’єктів на дитячу свідомість.