Макет теки класного керівника "Матеріали виховної діяльності з класним колективом"

Про матеріал
Макет теки класного керівника "Матеріали виховної діяльності з класним колективом"
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Закон України «Про освіту»;
  • Закон «Про загальну середню освіту»;
  • Закон «Про охорону дитинства»;
  • Закон «Про соціальну роботу з сім'ями, дітьми та молоддю»;
  • Закон «Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті»;
  • Закон «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років»;
  • Указ Президента України від 12.01.2015 №5/2015 «Про Стратегію сталого розвитку «Україна-2020»;     
  • Указ Президента України від 12.06.2015 №334/2015 «Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді»;
  • Указ Президента України від 13.10.2015 №580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки»;
  • Постанова Верховної Ради України від 12.05.2015 №373-VIII «Про вшанування героїв АТО та вдосконалення національно-патріотичного виховання дітей та молоді»;
  • Постанова Верховної Ради України від 22.07.2015 № 524 «Про утворення Міжвідомчої комісії з питань національно-патріотичного виховання»;
  • Розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»;
  • Розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 998-р «Про заходи з увічнення пам’яті захисників України на період до 2020 року»;
  • Розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.05.2016 № 348-р «Про затвердження плану заходів щодо вшанування Дня пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу»;
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.09.2000 № 439 «Про затвердження рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України»;
  • Наказ від 31.10.2011 № 1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»;
  • Наказ від 25.11.2011 № 1358 «Про виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2011 р. № 1039 «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в Україні»;
  • Наказ від 25.11.2011 № 1364 «Про Науково-методичну раду з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України» (зі змінами внесеними наказом МОН від 25.03.2016 № 332);
  • Наказ від 11.06.2012 № 677 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту з формування громадянської культури та підвищення рівня толерантності у суспільстві»;
  • Наказ від 27.10.2014 № 1232 «Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді»;
  • Наказ від 28.05.2015 № 582 «Про схвалення Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді»;
  • Наказ від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах»;
  • Наказ від 16.07.2015 № 768 «Про національно-патріотичне виховання в системі освіти»;
  • Наказ від 03.03.2016 № 214 «Про затвердження Плану заходів МОН з виконання Плану дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року»;
  • Наказ від 08.04.2016 № 405 «Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки щодо протидії торгівлі людьми на період до 2020 року»;
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 27.07.2017 № 1/9-413 «Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році»;
  • Інформаційно-методичний лист від 13.08.2014 № 1/9-412 «Про проведення Уроків мужності»;
  • Інформаційно-методичний лист від 28.08.2014 № 1/9-429 «Про організацію фотовиставок»;
  • Інформаційно-методичний лист від 27.11.2014 № 1/9-614 «Про методичні рекомендації з патріотичного виховання»;
  • Інформаційно-методичний лист від 17.02.2015 № 1/9-78 «Про організацію Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)»;
  • Інформаційно-методичний лист від 23.04.2015 № 1/9-211 «Про відзначення Дня пам’яті та примирення і Дня Перемоги над нацизмом у Європі»;
  • Інформаційно-методичний лист від 24.06.2015 № 1/9-302 «Щодо протидії пропаганді сепаратизму та антиукраїнській ідеології в системі освіти»;
  • Інформаційно-методичний лист від 25.09.2015 № 1/9-455«Щодо заходів з відзначення Дня захисника України»;
  • Інформаційно-методичний лист від 17.11.2015 № 1/9-549 «Щодо заходів до Дня пам’яті жертв голодоморів»;
  • Інформаційно-методичний лист від 11.01.2016 №1/9-5 «Щодо відзначення Дня Соборності України»;
  • Інформаційно-методичний лист від 05.02.2016 №1/9-66 «Щодо вшанування подвигу учасників Революції гідності й увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні»;
  • Інформаційно-методичний лист від 28.04.2016 № 1/9-212 «Про відзначення Дня пам’яті та примирення»;
  • Інформаційно-методичний лист від 12.05.2016 № 1/9-237 «Про вшанування Дня пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу»;
  • Рішення розширеної колегії Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 19 жовтня 2016 року «Про схвалення Освітнього проекту «Виховний простір Харківщини»;
  • Рішення Харківської обласної ради від 19 грудня 2013 року №885-VI «Про затвердження обласної програми розвитку освіти «Новий освітній простір Харківщини» на 2014 – 2018 роки»


Педагогічна характеристика

класного колективу

 

У 6 класі навчається 6 учнів, з них – 1 дівчина, і 5 хлопців, всі 2006 року народження. Стан здоров’я дітей у класі різний. Найчастіше пропускають занняття з причини хвороби: гострі распіраторні захворювання. Підвищену збудженість мають учні Левченко Олексій та Боршош Данило. Соціально-психологічний стан дітей задовільний. У класі 2 з неповних сімей (Левченко Олексій та Тюкін Роман).

Характер відносин між учнями та їхніми батьками нормальний. Більшість дітей виховуються у сім’ях, де панує взаєморозуміння та злагода. Матеріальне становище  у більшості дітей достатнього та середнього рівня. Постійне робоче місце мають всі батьки, двоє з них знаходяться у відпустці по догляду за дитиною (Левченко Н. Ю. та Тюкіна А. О.).

Неофіційних лідерів у класі немає, проте в різних ситуаціях проявляються лідерські якості, у всіх учнів, в залежності від роду діяльності класного колективу, але на дуже короткий термін. У спілкуванні з учителями учні проявляють стриманість, тактовність, порядність. Тільки Левченко Олексій дозволяє недоречні висловлювання на уроках.

Щодо психологічних якостей, то у деяких переважає довільна увага, процеси пам’яті, а саме запам’ятовування та відтворювання, відбувається нерівномірно. Дуже погана пам’ять у Сищенка Володимира та Тюкіна Романа. Учні вимогливі до себе, готові прийти на допомогу один-одному, відповідально ставляться до навчання і до виконання громадських доручень. Але трапляються різні ситуації, в яких учні класу забувають про норми та правила поведінки учнів у навчальному закладі.

Клас активно вивчає гуманітарні науки, тому більш-менш успішні знання вони мають з української мови та літератури, хоча рівень знань з предметів мають різний. До вчителя української мови та літератури виявляють повагу, через її майстерність пояснювати матеріал, в результаті поведінка на цих уроках гарна. Звичайно є такі вчителі, на уроках у яких 6 клас поводиться інакше (розмови, неуважність, небажання працювати).

Наявні у класному колективі і такі негативні соціально-психологічні явища як списування та підказки, але які є засобом допомоги учням під час відповіді, написання різних робіт. Дисципліна в класі на уроках та перервах належна. Інколи порушують дисципліну на уроках такі учні як Левченко Олексій, Боршош Данило. Ці порушення викликані лише сильною активністю ненаправленою на навчання.

У класі налагоджена система врядування, члени класного колективу є активними учасниками шкільних, районних, обласних та Всеукраїнських різноманітних проектів та конкурсів.

 

 

 

Класний керівник   В. В. Акименко


Листок здоров’я

 

№ з/п

Прізвище, ім’я, учня/учениці

Дата народження

Група з фізичної культури

Термін дії

Зміна групи з фізичної культури

Термін

дії

1

Боршош Данило Валерійович

05 травня

2006 року

ІІ Основна

12.01. 2018

 

 

2

Левченко Олексій Сергійович

08 грудня

2005 року

І Основна

12.01. 2018

 

 

3

Приходько Анастасія Богданівна

06 вересня 2006 року

ІІ Основна

12.01. 2018

 

 

4

Сищенко Володимир Володимирович

14 серпня

2006 року

І Основна

12.01. 2018

 

 

5

Трембак Семен

Ігорович

16 лютого

2006 року

І Основна

12.01. 2018

 

 

6

Тюкін Роман Олегович

08 серпня

2006 року

ІІ Основна

12.01. 2018

 

 

 

 

 

 

 

 

Медична сестра закладу                          М. О. Курило

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Прізвище, ім’я учня

Секція, гурток

Час занять за днями тижня

Назва

Місце знаходження

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

Сб

1

Боршош Данило

Основи інформатики

НВК

 

 

 

14001600

 

 

Образотворче мистецтво

НВК

 

 

14001600

 

 

 

Футбольна секція

НВК

 

 

 

 

15001600

 

2

Левченко Олексій

Клуб «Точка зору»

НВК

16001800

 

 

 

16001800

 

Образотворче мистецтво

НВК

 

 

14001600

 

 

 

Футбольна секція

НВК

 

 

 

 

15001600

 

Вокальний ансамбль

НВК

 

 

 

 

 

10001100

Тайський бокс

СБК

 

 

16001800

 

 

 

3

Приходько Анастасія

Клуб «Точка зору»

НВК

16001800

 

 

 

16001800

 

Основи інформатики

НВК

 

 

 

14001600

 

 

Образотворче мистецтво

НВК

 

 

14001600

 

 

 

Вокальний ансамбль

НВК

 

 

 

 

 

10001100

4

Сищенко Володимир

Тайський бокс

СБК

 

 

16001800

 

 

 

Клуб «Точка зору»

НВК

16001800

 

 

 

16001800

 

Основи інформатики

НВК

 

 

 

14001600

 

 

Образотворче мистецтво

НВК

 

 

14001600

 

 

 

Футбольна секція

НВК

 

 

 

 

15001600

 

 

 

5

Трембак Семен

Клуб «Точка зору»

НВК

16001800

 

 

 

16001800

 

Основи інформатики

НВК

 

 

 

14001600

 

 

Образотворче мистецтво

НВК

 

 

14001600

 

 

 

Футбольна секція

НВК

 

 

 

 

15001600

 

6

Тюкін Роман

Образотворче мистецтво

НВК

 

 

14001600

 

 

 

Футбольна секція

НВК

 

 

 

 

15001600

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Організація діяльності

учнівського самоврядування

 

 6 клас

 

Класний керівник Акименко Владислав Володимирович   

 

Староста класу Трембак Семен        

 

 

 

Відповідальний делегат до учнівської ради

 

Особистий підпис відповідального

делегата до учнівської ради              

 

 

№ з\п

Назва діючого центру учнівського врядування

Прізвище,

ім’я учня

Домашня адреса, телефон

Види захоплень

1

Навчально-інформаційний центр

Приходько

Анастасія

с. Царедарівка, вул. Центральна, буд.25,

0660501711

Вокальні, хореографічні, акторські

2

Центр захисту прав дитини

Боршош

Данило

с. Царедарівка, вул. Почаївська, буд.22,

0505865218

Спортивні

3

Центр суспільно-корисної діяльності

Тюкін

Роман

с. Українське, вул. Польова, буд.9,

0997078892

Спортивні

4

Спортивно-оздоровчий центр

Сищенко

Володимир

с. Царедарівка, вул. Соборна, буд.20,

0668188019

Спортивні

5

Центр творчого розвитку

Левченко

Олексій

с. Царедарівка, вул. Єретика, буд.16,

0666380748

Вокальні, спортивні, акторські

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Навчальна дисципліна

Прізвище, ім’я, по батькові вчителя

Телефон

1

Українська мова

Чижкова-Потейчук

Олена Олексіївна

0990632948

2

Українська

література

Чижкова-Потейчук

Олена Олексіївна

0990632948

3

Російська мова

Данильченко Юлія Миколаївна

0954005776

4

Зарубіжна література

Данильченко Юлія Миколаївна

0954005776

5

Англійська мова

Шуригіна Катерин Іванівна

 

6

Історія

Акименко Владислав Володимирович

0668336863

7

Математика

Селіванова Людмила Олександрівна

0953976067

8

Біологія

Кічало Надія Іванівна

0953976067

9

Географія

Селіванова Людмила Олександрівна

0953976067

10

Музичне мистецтво

Акименко Вікторія Миколаївна

0951671422

11

Образотворче мистецтво

Нестеренко Карина

Андріївна

0957516089

12

Інформатика

Кравчук Роман

Анатолійович

0989262641

13

Трудове навчання

Нестеренко Карина

Андріївна

0957516089

14

Основи здоров’я

Кулик Ілона Юріївна

0953976067

15

Фізична культура

Вахрушин Володимир Юрійович

0955375915

16

Православна культура Слобожанщини

Радовська Олена

Юріївна

0995641885

 

 

 

 

 

 

 

 

Розклад уроків

 

№ з/п

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

1

Українська література

Інформатика

Географія

Музичне мистецтво

Фізична

культура

2

Математика

Українська мова

Зарубіжна література

Математика

Українська мова

3

Фізична

культура

Біологія

Математика

Біологія

Російська мова

4

Англійська мова

Математика

Образотворче мистецтво

Російська мова

Основи здоров’я

5

Українська

мова

Українська література

Історія

Англійська мова

Трудове навчання

6

Історія

Фізична

культура

Трудове навчання

Зарубіжна література

Географія

7

Виховна година

ПКС

 

 

 

 

Розклад дзвінків

 

Урок

Час

Перерва

1 урок

08:30 – 9:15

10 хвилин

2 урок

9:25 – 10:10

10 хвилин

3 урок

10:20 – 11:05

20 хвилин

4 урок

11:25 – 12:10

10 хвилин

5 урок

12:20 – 13:05

10 хвилин

6 урок

13:15 – 14:00

10 хвилин

7 урок

14:10 – 14:55

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Виховна тема роботи

районного методичного кабінету

2017/2018 навчального року

 

«Формування виховного потенціалу педагогічного середовища в контексті інтеграції до європейського освітнього простору»

 

Виховна мета Царедарівського навчального-виховного у 2017/2018 навчального року

«Консолідація дитячого соціуму з метою виховання національної гідності методами креативної освіти в контексті створення інноваційного освітнього простору Нової української школи»

 

Тема, над якою працює

шкільне методичне об’єднання

класних керівників Царедарівського навчального-виховного у 2017/2018 навчального року

«Створення якісного освітнього середовища для розвитку креативної, творчої особистості в контексті інноваційного освітнього простору Нової української школи»

 

 

 

Опис виховної системи Царедарівського НВК

В основні планування та структуризації виховної роботи НВК лежать концептуальні засади реформування середньої школи та ключові компетенції «Концепції Нової української школи». Згідно, яких виховний процес буде невід’ємною складовою всього освітнього процесу і орієнтуватиметься на загальнолюдські цінності, зокрема морально-етичні (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей), соціально-політичні (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність). У процесі реалізації виховної системи навчального закладу будуть виявлятися індивідуальні нахили та здібності кожної дитини для цілеспрямованого розвитку і профорієнтації, формуватися оптимальна траєкторія розвитку кожної дитини.

Мета та основні завдання

  • створення якісного освітнього середовища для розвитку креативної, творчої особистості;
  • визначення особливостей та перспектив національно-патріотичного виховання методами креативної освіти в умовах навчально-виховного комплексу;
  • розгляд переваг виховання національно свідомої особистості методами креативної освіти в умовах навчально-виховного комплексу;
  • заміна стандартизованих уявлень про виховну систему навчально-виховного комплексу інноваційними формами роботи;
  • пропонування різних конфігурацій і методів здійснення національно-патріотичного виховання у навчальному закладі сільської місцевості;
  • передбачення орієнтації на реконструйовані форми мистецтва (талант-шоу, молодіжно-тематичні фести, мистецькі імпрези, етнографічні експедиції, ток-шоу, патріотичні мікси тощо);
  • моделювання, апробація та упровадження креативних технологій виховання;
  • розширення кола реальних учасників освітнього процесу, здатних упроваджувати в практику інноваційні технології;
  • сприяння розвитку і діяльності молодіжних творчих об’єднань у позанавчальний час, як центрів самореалізації особистості;
  • здійснення моніторингу результативності упровадження провідних ідей досвіду у роботу з молоддю у позанавчальний час;
  • вивчення рівня вихованості та рівня сформованості патріотизму учнівської молоді Царедарівського навчально-виховного комплексу;
  • активізація роботи з батьківською громадськістю, покращення роботи батьківського комітету.

Зміст та структура організації виховної роботи

  • організаційно-методична робота;
  • національно-патріотичне виховання;
  • превентивне виховання;
  • фізичне виховання;
  • художньо-естетичне виховання;
  • еколого-натуралістичне виховання;
  • сімейне виховання;
  • професійна орієнтація та допрофільна підготовка учасників навчально-виховного процесу;
  • робота з учнівськими об’єднаннями.

Технології реалізації виховної системи

Технологія саморозвитку особистості, Тьюторство – технологія вільної педагогічної підтримки, Вальдорфська педагогіка – одна з різновидів втілення ідей «вільного виховання» і «гуманістичної педагогіки» та шоу-технології.

Принципи виховання

  • принцип саморозвитку та самореалізації особистості вчителя та учня в різних видах творчої діяльності;
  • принцип проектної діяльності, як однієї з основних форм реалізації обдарувань учасників навчально-виховного процесу;
  • принцип реалізації індивідуальних здібностей особистості через інноваційні технології;
  • принцип реалізації індивідуальних здібностей особистості через колективну діяльність;
  • особистісно-орієнтований підхід.

Форми та методи виховання

Патріотичні мікси, інтерактивні турне, інтертейменти, обрядові фести, ворк-шопи, мистецькі імпрези, шкільні дайджести, національно-патріотичні, військово-спортивні керлінгу, тренінгові заняття з розвитку міжнаціональної толерантності учнів, творчі студії, педагогічні конференції, культурні проекти, інтерактивно-мультимедійні студії, етнографічні райтси, відкриті історичні фестиваль-форуми, військово-патріотичні ток-шоу, талант-шоу акторської майстерності та художнього читання.

Традиційні заходи

Національно-патріотичний, військово-спортивний керлінг «Нащадки козацької слави», конкурс-проект акторської майстерності та художнього читання «Вічні слова України», історичні фестивалі-форуми, етнографічні райтси та культурні проекти.

Критерії ефективності системи виховної роботи

У процесі аналізу досвіду та виділення критеріїв його ефективності, необхідно зіставити результати патріотичного виховання з параметрами діяльності, яка здійснюється в інтересах вирішення конкретних завдань з розвитку патріотизму у дітей, готовності до виконання громадянських і конституційних обов’язків, відданості ідеям державного суверенітету України. Ці результати і є визначними для формування конкретних критеріїв ефективності досвіду: духовно-ціннісний, фіксує спрямованість досвіду на формування національної самосвідомості, духовно-культурної єдності з іншими громадянами України, спрямованість заходів з виховання патріотичних, гуманістичних та загальнолюдських цінностей; реалізаційно-цільовий, визначає готовність суб’єктів педагогічного досвіду правильно та творчо вирішувати завдання, знаходити конкретні шляхи підвищення ефективності своєї діяльності, яка відповідає меті та основним інтересам різних вікових категорій дітей; практично-результативний, передбачає ефективність роботи досвіду та забезпечення реального впливу суб’єктів на дитячу свідомість.


 

doc
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку