МАЛЮВАННЯ КОМПОЗИЦІЇ « ЗИМОВА КАЗКА»

Про матеріал

МЕТА: формувати та розвивати ключові компетентності; систематизувати уявлення дітей про зиму поглибити знання про засоби живопису розвивати у дітей композиційні навички, зорову пам'ять, мислення, уяву, фантазію поглиблювати знання про теплі і холодні кольори виховувати охайність, акуратність, любов до навколишнього світу.

ОБЛАДНАННЯ: таблиці, ілюстрації, авторські та дитячі роботи із зображенням зимового пейзажу, презентація , технологічна картка
Тип уроку: комбінований

Перегляд файлу

20.11.18.         Конспект уроку з образотворчого мистецтва, 2 клас
 

ТЕМА. МАЛЮВАННЯ КОМПОЗИЦІЇ « ЗИМОВА КАЗКА» 
МЕТА: формувати та розвивати ключові компетентності; систематизувати уявлення дітей про зиму поглибити знання про засоби живопису розвивати у дітей композиційні навички, зорову пам’ять, мислення, уяву, фантазію поглиблювати знання про теплі і холодні кольори виховувати охайність, акуратність, любов до навколишнього світу. 

ОБЛАДНАННЯ: таблиці, ілюстрації, авторські та дитячі роботи із зображенням зимового пейзажу, презентація , технологічна картка
Тип уроку: комбінований

                                                             ПЕРЕБІГ  УРОКУ 
І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

Вправа «Рюкзачок» 
- Діти давайте пригадаємо, які є кольори(теплі, холодні, хроматичні, ахроматичні - таблиці)

- Жанр образотворчого мистецтва, присвячений зображенню природи, краєвидів міст і сіл: а) портрет;  б) пейзаж;  в) натюрморт.

- Як ми зображуємо предмети на передньому, середньому та задньому планах?

- Що робимо з вільним простором?

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ 

  • Діти, відгадайте загадку,відгадка підкаже нам, хто до нас прийде в гості і, що ми будемо сьогодні малювати

У бабусі-холодусі

Усміх сяє на лиці,

Ходить в білому кожусі.

З дивним пензлем у руці.

Раз мазок і два мазок

На вікні розцвів бузок,

А на другім – сад казковий

Біля місяця підкови,

А на третім – срібний дім,

Іній світиться у нім.

Всі дивились, дивувались...

Хто ж художник – здогадались? (Зима.)

- До нас в гості прийшла сама королева Зима, яка поведе нас в зимову казку. Отже, сьогодні ми з вами будемо малювати казку – захоплюючу, загадкову зимову казку. Тому темою нашого уроку є малювання композиції «Зимова казка».  Під час виконання роботи ми повинні поглибити знання про засоби живопису, розвивати композиційні навички, зорову пам’ять, мислення, уяву, фантазію, узагальнити знання про теплі і холодні кольори, виховувати любов до навколишнього світу. 
ІV.РОЗПОВІДЬ ВЧИТЕЛЯ (супровід презентацією)
- Зима, зимонька, снігуронька – такими словами ми називаємо зиму. Вона з’являється зненацька, неначе злий чарівник закував її у своєму північному холодному замку, а потім випустив на волю. А вона, звільнившись, починає свої дива. Ще недавно земля була сірою, одноманітною, а сьогодні кожна гілочка, кожне сухе стебельце одягнули легеньку білу хустинку. Хатки стоять у теплих шапочках, а зелені листочки у пишних білих платтячках. Аж ось і снігопад.

- Що таке снігопад? Давайте прочитаємо в альбомі.

- Читання вірша О.Сенатович «Падав сніг» (альбом)

- Отакі чудо – дива творить зимонька зима. Діти, що ви можете сказати про зиму ДІТИ 
- Зима - це легенькі сніжинки, які падають на землю. 
- Зима – це хатки, покриті сріблястою шапкою. 
- Зима – це розмальовані візерунками вікна. 
- Узимку сонце світить, та не гріє. 
- Січень снігом січе, а мороз вогнем пече. 
- Зима це казкова навколишня краса.

V. ПЕРЕГЛЯД ДЕМОНСТРАЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ, ПІДГОТ ОВЧА РОБОТА В АЛЬБОМАХ (на дошці, партах, альбомі) 
- Багато поетів, художників,музикантів оспівують у своїх творах чарівність зимового пейзажу. Давайте поглянемо, яка ж вона зимова казка А замилуватися є чим. Подивіться уважно на картини і малюнки, які є тут у нас. Усі вони по – своєму гарні, загадкові, захоплюючі. Основним елементом кожної картини є сніг. Який він: і блакитний, і фіолетовий, і білий, і синій. 
- Погляньте на небо. Яке воно? 
- Які це кольори – теплі чи холодні Так весь зимовий пейзаж ми малюємо холодними кольорами – білими, синіми, фіолетовими, голубими і їхніми відтінками. 

- Які дерева ми можемо зобразити?

- Яких зимових героїв можна зобразити?
– Як ви можете описати царівну Зиму?

  - Подивіться в  свої альбоми , що зображено на малюнках ?
- Якими кольорами зображена зимова ніч,  а якими зимовий день?

 

 Фізкультхвилинка

V І. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ                            

1. Робота з технологічною карткою

1.Спочатку легкими лініями, простим олівцем намітимо задній і передній плани композиції

2. За власним задумом, або по пам’яті зображуємо невеличкі будівлі в долині, огорожі

3.Починаємо працювати фарбами: спочатку промальовуємо задній план, поступово промальовуючи дрібні деталі.

 

2. - З чого ви почнете малювати свою зимову казку ?

3. Виконання роботи ( супровід – Вівальді)

X.ПІДСУМОК УРОКУ 
Вправа «Одне речення»

 

ПЕРЕГЛЯД  МАЛЮНКІВ.  Гра «Художня виставка». Групи ходять між осередками оглядаючи і  обговорюючи малюнки, роблять висновки.

 

 

 

 

 

 


Технологічна картка

1.Спочатку легкими лініями, простим олівцем намітимо задній і передній плани композиції

2. За власним задумом, або по пам’яті зображуємо невеличкі будівлі в долині, огорожі

3.Починаємо працювати фарбами: спочатку промальовуємо задній план, поступово промальовуючи дрібні деталі.


 

 

docx
Додано
13 січня 2019
Переглядів
5954
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку