20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

МАЛЮВАННЯ КОМПОЗИЦІЇ « ЗИМОВА КАЗКА»

Про матеріал

МЕТА: формувати та розвивати ключові компетентності; систематизувати уявлення дітей про зиму поглибити знання про засоби живопису розвивати у дітей композиційні навички, зорову пам'ять, мислення, уяву, фантазію поглиблювати знання про теплі і холодні кольори виховувати охайність, акуратність, любов до навколишнього світу.

ОБЛАДНАННЯ: таблиці, ілюстрації, авторські та дитячі роботи із зображенням зимового пейзажу, презентація , технологічна картка
Тип уроку: комбінований

Перегляд файлу

20.11.18.         Конспект уроку з образотворчого мистецтва, 2 клас
 

ТЕМА. МАЛЮВАННЯ КОМПОЗИЦІЇ « ЗИМОВА КАЗКА» 
МЕТА: формувати та розвивати ключові компетентності; систематизувати уявлення дітей про зиму поглибити знання про засоби живопису розвивати у дітей композиційні навички, зорову пам’ять, мислення, уяву, фантазію поглиблювати знання про теплі і холодні кольори виховувати охайність, акуратність, любов до навколишнього світу. 

ОБЛАДНАННЯ: таблиці, ілюстрації, авторські та дитячі роботи із зображенням зимового пейзажу, презентація , технологічна картка
Тип уроку: комбінований

                                                             ПЕРЕБІГ  УРОКУ 
І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ 
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

Вправа «Рюкзачок» 
- Діти давайте пригадаємо, які є кольори(теплі, холодні, хроматичні, ахроматичні - таблиці)

- Жанр образотворчого мистецтва, присвячений зображенню природи, краєвидів міст і сіл: а) портрет;  б) пейзаж;  в) натюрморт.

- Як ми зображуємо предмети на передньому, середньому та задньому планах?

- Що робимо з вільним простором?

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ 

  • Діти, відгадайте загадку,відгадка підкаже нам, хто до нас прийде в гості і, що ми будемо сьогодні малювати

У бабусі-холодусі

Усміх сяє на лиці,

Ходить в білому кожусі.

З дивним пензлем у руці.

Раз мазок і два мазок

На вікні розцвів бузок,

А на другім – сад казковий

Біля місяця підкови,

А на третім – срібний дім,

Іній світиться у нім.

Всі дивились, дивувались...

Хто ж художник – здогадались? (Зима.)

- До нас в гості прийшла сама королева Зима, яка поведе нас в зимову казку. Отже, сьогодні ми з вами будемо малювати казку – захоплюючу, загадкову зимову казку. Тому темою нашого уроку є малювання композиції «Зимова казка».  Під час виконання роботи ми повинні поглибити знання про засоби живопису, розвивати композиційні навички, зорову пам’ять, мислення, уяву, фантазію, узагальнити знання про теплі і холодні кольори, виховувати любов до навколишнього світу. 
ІV.РОЗПОВІДЬ ВЧИТЕЛЯ (супровід презентацією)
- Зима, зимонька, снігуронька – такими словами ми називаємо зиму. Вона з’являється зненацька, неначе злий чарівник закував її у своєму північному холодному замку, а потім випустив на волю. А вона, звільнившись, починає свої дива. Ще недавно земля була сірою, одноманітною, а сьогодні кожна гілочка, кожне сухе стебельце одягнули легеньку білу хустинку. Хатки стоять у теплих шапочках, а зелені листочки у пишних білих платтячках. Аж ось і снігопад.

- Що таке снігопад? Давайте прочитаємо в альбомі.

- Читання вірша О.Сенатович «Падав сніг» (альбом)

- Отакі чудо – дива творить зимонька зима. Діти, що ви можете сказати про зиму ДІТИ 
- Зима - це легенькі сніжинки, які падають на землю. 
- Зима – це хатки, покриті сріблястою шапкою. 
- Зима – це розмальовані візерунками вікна. 
- Узимку сонце світить, та не гріє. 
- Січень снігом січе, а мороз вогнем пече. 
- Зима це казкова навколишня краса.

V. ПЕРЕГЛЯД ДЕМОНСТРАЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ, ПІДГОТ ОВЧА РОБОТА В АЛЬБОМАХ (на дошці, партах, альбомі) 
- Багато поетів, художників,музикантів оспівують у своїх творах чарівність зимового пейзажу. Давайте поглянемо, яка ж вона зимова казка А замилуватися є чим. Подивіться уважно на картини і малюнки, які є тут у нас. Усі вони по – своєму гарні, загадкові, захоплюючі. Основним елементом кожної картини є сніг. Який він: і блакитний, і фіолетовий, і білий, і синій. 
- Погляньте на небо. Яке воно? 
- Які це кольори – теплі чи холодні Так весь зимовий пейзаж ми малюємо холодними кольорами – білими, синіми, фіолетовими, голубими і їхніми відтінками. 

- Які дерева ми можемо зобразити?

- Яких зимових героїв можна зобразити?
– Як ви можете описати царівну Зиму?

  - Подивіться в  свої альбоми , що зображено на малюнках ?
- Якими кольорами зображена зимова ніч,  а якими зимовий день?

 

 Фізкультхвилинка

V І. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ                            

1. Робота з технологічною карткою

1.Спочатку легкими лініями, простим олівцем намітимо задній і передній плани композиції

2. За власним задумом, або по пам’яті зображуємо невеличкі будівлі в долині, огорожі

3.Починаємо працювати фарбами: спочатку промальовуємо задній план, поступово промальовуючи дрібні деталі.

 

2. - З чого ви почнете малювати свою зимову казку ?

3. Виконання роботи ( супровід – Вівальді)

X.ПІДСУМОК УРОКУ 
Вправа «Одне речення»

 

ПЕРЕГЛЯД  МАЛЮНКІВ.  Гра «Художня виставка». Групи ходять між осередками оглядаючи і  обговорюючи малюнки, роблять висновки.

 

 

 

 

 

 


Технологічна картка

1.Спочатку легкими лініями, простим олівцем намітимо задній і передній плани композиції

2. За власним задумом, або по пам’яті зображуємо невеличкі будівлі в долині, огорожі

3.Починаємо працювати фарбами: спочатку промальовуємо задній план, поступово промальовуючи дрібні деталі.


 

 

docx
Додано
13 січня
Переглядів
413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку