Мандрівка містом Займенник

Про матеріал
Презентацію створено на платформі Canva для учнів 6 класу НУШ відповідно до підручника Н. Голуб, О. Горошкіна за модельною програмою ( авт. Голуб Н. Б., Горошкіна О. М.). Тип уроку: узагальнення й систематизація знань з теми "Займенник". Мета: повторити, узагальнити й систематизувати вивчений матеріал про займенник; розвивати вміння й навички розпізнавати займенники в тексті, правильно їх писати; виховувати бажання вивчати рідну мову.
Перегляд файлу

image

image

image

Настанови на урок

imageхвилинка «ЕВРІКА»

Евріка- означає знайшов,відкрив повідомлення,дізнався про щось нове.

Сьогодні ми з вами проведемо:

imageimage

image

imageimage
Е- еврестичну бесіду

В- відкриємо нове про займенник

Р- радісно проведемо  руханку

І- іскринка успіху буде всіх супроводжувати на уроці

К- колективно працювати будемо в парах та групах

А- актуальні  знання  візьме  кожен  з вас Тож  до роботи  вже  нам  час!

image


image

Аби/кому,  де/кого,  н /хто, будь/з/ким,  де/який,

image

image
image

де/в/чому,  хтозна/з/кого, хтозна/чим, будь/у/кого, будь/ким,  що/небудь,

чий/небудь,  казна/хто, казна/в/кого,  н /з\ким, будь/котрий,  будь/з/кого.

image

image

image

image

image1.Який займенник складається з одн єї букви, але з двох букв?

2.                  imageimage

image

Який займенник стає спортивним термном?

3.                  imageЯк два займенникизаважають їздити по дороз?

4.                  imageЩо треба робити двомзайменникам, аби вийшов в нок?

image

image

image

image

image
                                                                                                                                                                 Дякую за увагу!                 image

pdf
Додано
22 січня
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку