Мандрівка Україною. Місто Львів.

Про матеріал
Формування уявлення про Україну, її географічне положення, особливості її регіонів; учити досліджувати світ природи, установлювати логічні взаємозв’язки між компонентами живої та неживої природи.
Перегляд файлу

 

    Тема. Мандрівка Україною.

 Мета. Продовжити формування уявлення про Україну, її географічне положення, особливості її регіонів; учити досліджувати світ природи, установлювати логічні взаємозв’язки між компонентами живої та неживої природи; формувати знання про навчальні одиниці мови, мовлення; продовжити знайомство з іменником як самостійною частиною мови; формувати навички спілкування як засобу передачі інформації, набуття знань, досвіду; показати неповторність, багатства України.

    Тип уроку. Урок практичного застосування знань, умінь і навичок.

    Обладнання: телевізор, ноутбук, підручники, плакати, карти, відеоматеріали до уроку.

                                   

                                          ЗМІСТ УРОКУ

І. Організаційна частина

  1.Визначте власні завдання до уроку , переглянувши трейлер «ЯПС- класний, це урок прекрасний…»

  2.Повідомлення теми, цілей і завдань уроку                                                                                          

ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань, навичок і вмінь

  1.Помандруйте Львівською областю , переглянувши відеофрагмент з піснею «Мандрівка Україною» (музика Юлії Доро, слова Ірини Лещотної ). Назвіть форму рельєфу, представлену у відеофрагменті.

  2.Пригадайте навчальні одиниці, попрацювавши з інформацією в рамочці 

 

 

   

  3. Запишіть назву гір ,  розташованих у західній частині України, зокрема в Закарпатській і Львівській областях  .

ІІІ. Самостійна робота

  - Візьміть участь у географічному дослідженні. Виконайте завдання та самостійно охарактеризуйте географічне положення Львівської області.

   Завдання 1.Пригадай, що слід розповісти, характеризуючи географічне положення області. Познач правильні варіанти.

А    У якій частині України розташована область.

Б    З  якими областями України ( та іншими країнами) межує                                               область.

В    Що зображено на гербі області.

Г     Чи має область вихід до морів.

   Завдання 2. Розглянь зображення. Напиши в рамочках сторони світу загальноприйнятими в географії скороченнями.

 

 

 

Визнач, у якій частині України розташована Львівська область.

А  У східній

Б  У західній

В  У південній

Г   У північній

 Завдання 3.Визнач за адміністративно-територіальною картою України, з якими областями ( та іншими державами) межує Львівська область. Прочитай текст і підкресли правильні варіанти слів у дужках.

         Львівська область межує з (Волинською, Рівненською, Тернопільською, Київською, Закарпатською областями) і країнами Європи ( Польщею, Румунією).

     Завдання 4. Охарактеризуй географічне положення Львівської області, уставивши в речення пропущені слова.

     Львівська область розташована в __________________ частині України. Вона межує з Волинською, Рівненською, Тернопільською, Івано-Франківською та ________________ областями й країною Європи ___________________.

ІV.Перевірка самостійної роботи

     За презентацією перевір себе. Познач знаком + правильно виконані завдання.

 

1

2

3

4

              

 

 

 

   Розфарбуй сонечко, якщо ти правильно виконав/виконала не менше трьох завдань.

V.Танцювальна хвилинка з пісенькою «Сусіди України»

VІ.Практичне застосування знань, умінь та навичок

  1. Виконай вправу «Мандрівник». Намалюй контури України, Закарпатської та Львівської областей.
  2. Запиши відповіді на подані запитання цифрами.

 -Скільки областей України ми вивчили?______

 -Скільки всього областей в Україні?_______

 -Скільки в Україні територіально-адміністративних   одиниць?___________

3.Відгадай загадку Ірини Лещотної.

                Довгий хвіст і пишна грива,

                А характер норовливий.

                Заричить – усіх злякає!

                Не сховаєшся – спіймає! (Лев)

Запиши слово –відгадку. Познач, яка це частина мови. Поміркуй, як слово-відгадка пов’язана з темою нашого уроку.

  4.Прочитай пошепки разом з диктором інформаційне повідомлення від Знайка.

       Багатьох учнів цікавить, звідки в міста Львів така назва. Невже там колись мешкало багато левів? Ось що мені вдалося дізнатися.

      Місто Львів дуже старовинне. На думку дослідників , його заснував князь Данило Галицький. У нього був син Лев. Нове місто князь назвав на честь свого сина. Так і виникло місто Львів.

  5.Попрацюй з текстом повідомлення від Знайка як справжній мовознавець. Постав питання до виділених слів і познач частини мови.

  6.З’єднай стрілочками частини речення. Прочитай його.

 

  7.Познач рядок, у якому всі слова – іменники.

А    Лев, лев’ячий, левеня, левиця.

Б     Львів, область, західний, центр.

В     Область, обласний, захід, заходити.

Г     Львів, область, захід, центр.

VІІ. Підсумок уроку й повідомлення домашнього завдання

         На уроці ви показали свої здібності та знання. Мені було цікаво працювати з вами.

        Вдома підготуйте переказ повідомлення від Знайка про місто Львів. Спробуйте дізнатися щось нове про це місто, щоб завтра розказати  друзям.

 

 

 

 

 

     

             

docx
Додав(-ла)
Шитєєва Ніна
Додано
29 грудня 2020
Переглядів
2408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку