Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 11 по 20 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 21 серпня.

Мандрівка в країну “Гідросфера”

Про матеріал

Мета уроку: узагальнити знання з теми «Гідросфера»:

•Розвивати інтерес учнів до дидактичних ігор: спонукати до подальшої навчальної діяльності;

•Формувати прагнення з допомогою ігрових ситуацій досягти успіхів в умінні працювати у творчих групах, підтримувати один одного, співпереживати;

•Розвивати пам'ять, логічне й абстрактне мислення, діалогічне мовлення, увагу, вміння використовувати здобуті знання на практиці, розвивати творчі задатки;

•Виховувати бережне ставлення до вод планети взагалі і до вод своєї місцевості зокрема; пропагувати здоровий спосіб життя на прикладах використання та споживання чистої води;

•Виховувати повагу до мореплавців і людей, життя яких пов'язане з водою.

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мандрівка в країну“Гідросфера”

Номер слайду 2

Мета уроку: узагальнити знання з теми «Гідросфера»: Розвивати інтерес учнів до дидактичних ігор: спонукати до подальшої навчальної діяльності;Формувати прагнення з допомогою ігрових ситуацій досягти успіхів в умінні працювати у творчих групах, підтримувати один одного, співпереживати;Розвивати пам'ять, логічне й абстрактне мислення, діалогічне мовлення, увагу, вміння використовувати здобуті знання на практиці, розвивати творчі задатки;Виховувати бережне ставлення до вод планети взагалі і до вод своєї місцевості зокрема; пропагувати здоровий спосіб життя на прикладах використання та споживання чистої води;Виховувати повагу до мореплавців і людей, життя яких пов’язане з водою. Тип уроку: повторення і узагальнення. Форма проведення: урок-гра «Гідросфера»Обладнання: презентація до уроку «Гідросфера», карта фізична світу, карта фізична України, дидактичний матеріал, макет корабля, електронний додаток до уроку, загадки, кросворди, ребуси, малюнки, музика, лист оцінювання знань.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Порт «Словник Гідролога»

Номер слайду 16

- частина океана, моря, яка вдається в суходіл, але має широкий зв`язок з океаном?

Номер слайду 17

?Це відносно вузька частина водного простору, що сполучає дві сусідні водойми і роз`єднує ділянки суходолу

Номер слайду 18

? - Відносно невеликі ділянки суходолу, з усіх боків оточені водою

Номер слайду 19

?Скупчення островів розташованих групою неподалік один від одного

Номер слайду 20

?- Відносно невеликі ділянки суходолу з трьох боків оточені водою

Номер слайду 21

?- природне заглиблення суходолу яке заповнене водою

Номер слайду 22

?- природний водний потік, що рухається в заглибленні, створеному його рухом

Номер слайду 23

?- надмірно зволожена ділянка суходолу зі своєрідною рослинністю та шаром торфу не менше ніж 30 см.

Номер слайду 24

?- це скупчення льоду на суходолі в результаті нагромадження та ущільнення снігу

Номер слайду 25

?- це частина океану що відрізняється від нього властивостями води, течіями, організмами

Номер слайду 26

?- високий скелястий уступ з якого падає вода

Номер слайду 27

?- горизонтальне переміщення води, головною причиною яких є постійні вітри

Номер слайду 28

Необхідно вгадати слово, використовуючи логічний ряд.1. Випаровування, хмари, опади, річка, море. Світовий круговоріт води в природі2. Океан, корабель, лід. Гора. Небезпека. Айсберг. Порт “Асоціація”3. Хвиля, швидкість, катастрофа. Цунамі4. Вітер, вода, пляшка, лист. Течія5. Гора, висота, уступ, вода. Водоспад6. Розлом, заглиблення, вода, солоність. Озеро

Номер слайду 29

Порт “Німа Карта”123456789101112

Номер слайду 30

У рядку слід зазначити зайве: Мадагаскар, Кримський, Гренландія. Чорне, Азовське, Аральське. Повінь, паводок, дощ. Льодовик, річка, затока. Витік, гирло, морена. Ніагарський, Анхель, Байкал. Порт «Посейдон»

Номер слайду 31

Дидактична гра “Хто швидше, хто точніше?”Питання 1. Чому прісна вода на Землі не вичерпується? Відповідь:1. Існують океани і моря.2. Існують річки і озера.3. Існують льодовики.4. Існують ґрунтові та підземні води.5. Існує круговорот води в природі. Питання 2. Яка основна причина океанічних течій? Відповідь:1. Географічне положення океану.2. Нагрівання води сонцем.3. Підземні водні джерела.4. Постійні вітри.5. Всі перераховані причини. Питання 3. Яка основна причина морських припливів? Відповідь:1. Океанічні течії.2. Тяжіння води Місяцем.3. Перепад температур морської води.4. Вітри.5. Все це разом узяте. Питання 4. Назвіть основну причину кругообігу води в природі?Відповідь:1. Холодні і теплі течії.2. Внутрішнє тіло Землі.3. Енергія Сонця.

Номер слайду 32

Питання 5. Від чого утворюються цунамі? Відповідь:1. Від море струсу.2. Температури морської води.3. Вітру.4. Океанічних течій. Питання 6. В якому море найбільша солоність води? Відповідь:1. У Чорному.2. Середземному.3. Каспійському.4. Червоному.5. Карибському. Питання 7. Чим цінний Світовий океан? Відповідь:1. Водою.2. Корисними копалинами.3. Водоростями.4. Рибою і морськими тваринами.5. Всім перерахованим. Питання 8. Чим відрізняється стічний озеро від безстічного? Відповідь:1. Походженням.2. Величиною.3. Солоністю.4. Органічним світом. Питання 9. Як на фізичних картах зображують нерівності дна? Відповідь:1. Ізобатами.2. Різними відтінками синього кольору.3. Відмітками глибин.4. Всіма перерахованими способами.

Номер слайду 33

Питання 10. Що включають у себе "внутрішні поверхневі води"? Відповідь:1. Річки.2. Озера.3. Льодовики і підземні води.4. Болота.5. Всі перераховані води. Питання 11. Головна річка з притоками утворює:1. Річковий басейн.2. Річкову систему.3. Вододіл.4. Виток. Питання 12. Серед названих островів вулканічне походження мають:1. Мадагаскар.2. Нова Гвінея.3. Шрі-Ланка.4. Гавайські. Перевірте себе:1-5, 2-4, 3-2, 4-3, 5-1, 6-4, 7-5, 8-3, 9-4, 10-5, 11-2, 12-4.

Номер слайду 34

Порт “Знаменитий мореплавець”1325674 З кожної назви необхідно взяти перші букви і скласти прізвище відомого мореплавця

Номер слайду 35

Порт «Ерудит» Розгадай загадку. Шириною широкий, завглибшки глибокий День і ніч об берег б'ється, З нього вода не п'ється, Тому що несмачна – І гірка і солона. Світовий океан

Номер слайду 36

Розгадай загадку. По Морю йде,А до берега дійде-Зразу пропаде. Хвиля

Номер слайду 37

Розгадай загадку. Стоїть корито, повне води налито. Озеро

Номер слайду 38

Розгадай загадкуІз-під гірки, з під крутоїПрокрадається норою,Та й до моря утіка. Джерело

Номер слайду 39

1. Русло.2. Паводок.3. Гирло.4. Вододіл.5. Річкова система.6. Витік.7. Повінь.8. Басейн річки.9. Річкова долина.10. Заплава. А. Місце початку річки. Б. Місце впадання річки в іншу річку, море. В. Річка з усіма притоками. Г. Площа водозбору річки з притоками. Д. Межа двох річкових басейнів.Є. Пониження в рельєфі, де тече річка. Ж. Поглиблення, де води річки течуть постійно. З. Частина річкової долини, затоплювана в повені.І. Регулярний розливи води в річці. К. Раптовий підйом води в річці. Порт «Мозковий штурм»Підбери пару:

Номер слайду 40

Відповіді:1. Ж; 2. К; 3. Б; 4. Д; 5. В; 6. А; 7.І; 8. Г; 9.Є; 10. З.

Номер слайду 41

Коли небеспечні сніг та крига. Вода в твердому стані може бути дуже небезпечною. Це вода – що провалюється, падаюча, плаваюча, така, що відтає. Небезпечні багатометрові товщі дуже рихлого снігу, в якому можна потонути. Небезпечні величезні бурульки, падаючі з дахів будинків. Небезпечні айсберги, що приводять до корабельних аварій. Небезпечний лід, що проламується під ногами, на водоймищах. Небезпечна лавина з снігу і льоду, що сходять з крутих гірських схилів. Небезпечні важкі гірлянди інею, що обривають електропроводи

Номер слайду 42

Океан седой гремит набатно,Он таит обиду в глубине,Черные раскачивая пятна. На крутой , разгневанной волне. Стали люди сильными как боги,И судьба Земли у них в руках. Но темнеют страшные ожоги. У земного шара на боках. Мы давно «освоили» планету,Широко шагает новый век. На земле уж белых пятен нету. Черные сотрешь ли, человек?Бережіть Природу!

Номер слайду 43

Рефлексія уроку. Продовжити речення: Сьогодні на уроці я дізнався(лася)Я навчився(лася)Було цікаво. Було складно. Які завдання мені сподобались найбільше?Оцініть себе. Своєю роботою на уроці я: Задоволений. Не зовсім задоволений. Не задоволений. Оцініть вчителя. Змінився Ваш настрій в кінці уроку?

Номер слайду 44

Автор: вчитель географії І-ї категорії Новогригорівської ЗОШ І-ІІ ступенів, Володарського р-ну Донецької обл.Ілюхіна Надія Леонідівна

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
zip
Додано
5 лютого
Переглядів
324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку