КЗО «Верхньодніпровський НРЦ» ДОР
Математична гра «ВЕСЕЛКОВА МАТЕМАТИКА» Мета: навчальна: вчити учнів брати участь у змаганнях; формувати вміння працювати у групі, впевнено демонструвати свої знання; прищеплювати дітям бажання грати в ігри з математичним змістом; закріпити навички рахунку, продовжувати формувати геометричні уявлення; розвиваюча: розвивати інтелектуальні здібності, образне мислення, творчу
уяву, пізнавальний інтерес, пам’ять, спостережливість, мову, швидкість реакції; виховна: виховувати почуття дружби, взаємодопомоги., проявляючи
наполегливість, цілеспрямованість і взаємодопомогу.
Матеріал: 2 розмальовки із зображенням веселки, картки із зображенням різної кількості предметів, загадки, картки з цифрами, картки зі знаками «<», « >», «=», 2 набори геометричних фігур, музичні композиції, лабіринти, шаблони із зображенням підошви, пісня Н. Май «Веселка», презентація, інтерактивна дошка.
-Добрий день, шановні учні, вболівальники та гості! Сьогодні ми зібралися на свято - свято розуму, кмітливості та винахідливості. Запрошуємо всіх хлопчиків та дівчаток на змагання з математики «Веселкова математика».
-Ми раді вітати вас і пропонуємо відгадати загадку:
Ця наука вчить цифри писати,
Додавати, множити і віднімати. (Математика) Математику царицею наук Ми по праву вважаємо.
На її честь змагання розпочинаємо.
-Так як наше змагання називається «Веселкова математика», тому після кожного конкурсу будете зафарбовувати один колір веселки, щоб до кінця змагання зібрати різнокольорову веселку.
Розминка. -Почнемо з розминки, яка називається «Скільки?» -Скільки лапок у кошеняти?
-Скільки вушок у вас?
- Скільки ніг у людини?
-Скільки кольорів світлофора?
-Скільки сонечок на небі?
-Скільки очей у людини?
-Скільки ніжок у стола?
-Скільки пальців на одній руці? А на другій?
-Скільки ріг у корови?
- Скільки лапок у жука?
- Скільки кольорів у веселки?
-Скільки носиків у дитини?
-Скільки голів у дракона?
-Скільки козенят у казці?
-Скільки лап у качки?....
І конкурс «Швидкий рахунок»
Розбіглись числа по таблиці Втекли усі від одиниці.
Учасники нехай виходить
І числа всі нам понаходять.
-Вам необхідно зібрати всі цифри і розставити їх по порядку від 1 до 7. (Звучить весела мелодія, діти ставлять цифри по порядку).
Зафарбувати колір веселки.
Одна нога і шапка, а голови нема. Що це таке? (Гриб).
Два братики пішли в річку купатися (відра).
Дві дощечки, дві сестрички несуть мене з гори. (Лижі).
Два брати, обидва Кіндрати, через дорогу живуть, один одного не бачать.
(Очі)
У нього два колеса і сідло на рамі, дві педалі є внизу, крутять їх ногами
(велосипед).
Чотири братики під одним дахом стоять (стіл).
Чотири брудних копитця залізли прямо в коритце (порося).
Чотири вуха, а пір’я не злічити (подушка).
Чотири ноги, сто голок несе, а шити не вміє. (Їжачок).
П’ять братів поруч живуть, у кожного своє ім’я (пальці).
Чорний, та не ворона.
Рогатий, та не бик.
Шість ніг без копит.
Летить дзижчить, впаде – землю риє (жук).
Сидить Марушка в семи кожушках, хто її роздягає, той сльози проливає (цибуля).
Зафарбувати колір веселки.
-Діти, ми вам будемо показувати картинку, на якій зображена певна кількість предметів, а ви повинні порахувати їх і показати відповідну цифру.
(Картки з цифрами та різною кількістю предметів)
Зафарбувати колір веселки.
-На дошці записані числа, вам треба розставити знаки – крокодильчики:
«більше», «менше» чи «дорівнює»
1…3 5…4
6…6 7…2
3…5 0…0
(Звучить весела мелодія)
Зафарбувати колір веселки.
-Вам треба з геометричних фігур скласти чоловічка – інопланетянина. Назвати, з яких фігур він складається і, якого кольору ці фігури.
(Звучить весела мелодія)
Зафарбувати колір веселки.
-Вам треба допомогти песику пройти лабіринт і зібрати всі цифри «7».
(Звучить весела мелодія)
Зафарбувати колір веселки.
VІІ конкурс « Оплески».
-Дорогі , діти, зараз ми будемо плескати певну кількість разів, а ви будете робити таку ж кількість кроків. Але спочатку ми вам подаруємо ось такі «чобітки».
Зафарбувати колір веселки.
-Ми з вами зафарбували всі кольори веселки. Давайте назвемо і порахуємо їх.
- Наше змагання дійшло до кінця. Ви сьогодні всі - молодці! Так як наше змагання називалось «Веселкова математика», тому в кінці ми послухаємо пісню
«Веселка» Н. Май.
(Пісня Н. Май «Веселка»)