Математична Гра "Веселкова математика"

Про матеріал
Конкурс з математики для учнів 1 класу з особливими освітніми потребами. В ньому підібрані різні види завдань, доступні дітям певної вікової категорії (6-7років)
Перегляд файлу

КЗО «Верхньодніпровський НРЦ» ДОР

 


 

 

Математична гра «ВЕСЕЛКОВА МАТЕМАТИКА» Мета: навчальна: вчити учнів брати участь у змаганнях; формувати вміння працювати у групі, впевнено демонструвати свої знання; прищеплювати дітям бажання грати в ігри з математичним змістом; закріпити навички рахунку, продовжувати формувати геометричні уявлення; розвиваюча: розвивати інтелектуальні здібності, образне  мислення, творчу

уяву, пізнавальний інтерес, пам’ять, спостережливість, мову, швидкість реакції; виховна: виховувати почуття дружби, взаємодопомоги., проявляючи

наполегливість, цілеспрямованість і взаємодопомогу.

 Матеріал: 2 розмальовки із зображенням веселки,  картки із зображенням різної кількості предметів, загадки,  картки з цифрами,  картки зі знаками «<», « >», «=», 2 набори геометричних фігур,  музичні композиції, лабіринти, шаблони із зображенням підошви, пісня Н. Май «Веселка», презентація, інтерактивна дошка.   

 

Хід гри- конкурсу 1 Ведуча   

-Добрий день, шановні учні, вболівальники та гості! Сьогодні ми зібралися на свято - свято розуму, кмітливості та  винахідливості. Запрошуємо всіх хлопчиків та дівчаток на змагання з математики «Веселкова математика».

2 Ведуча

 -Ми раді вітати вас і пропонуємо  відгадати  загадку:

Ця наука вчить цифри писати,

Додавати, множити і віднімати. (Математика) Математику царицею наук  Ми по праву вважаємо.

 На її честь змагання розпочинаємо.

 

-Так як наше змагання  називається «Веселкова математика», тому після кожного конкурсу будете зафарбовувати один колір веселки, щоб до кінця змагання зібрати різнокольорову веселку.  

 

Розминка. -Почнемо з розминки, яка називається «Скільки?»     -Скільки лапок у кошеняти?

-Скільки вушок у вас?

-   Скільки  ніг у людини?  

-Скільки кольорів світлофора?  

-Скільки сонечок на небі?  

-Скільки очей у людини?  

-Скільки ніжок у стола?  

-Скільки пальців на одній руці? А на другій?  

-Скільки ріг  у корови?

-   Скільки лапок у жука?

-   Скільки кольорів у веселки?  

-Скільки носиків у дитини?  

-Скільки голів у дракона?  

-Скільки козенят у казці?  

-Скільки лап у качки?....  

І конкурс  «Швидкий рахунок»  

 

Розбіглись числа по таблиці Втекли усі від одиниці.

Учасники нехай виходить

І числа всі нам понаходять.

-Вам необхідно зібрати всі цифри і розставити їх по порядку від 1 до 7. (Звучить весела мелодія, діти ставлять цифри по порядку).

 

Зафарбувати колір   веселки.

 

ІІ конкурс «Загадковий»

 

Одна нога і шапка, а голови нема. Що це таке? (Гриб).

Два братики пішли в річку купатися (відра).

Дві дощечки, дві сестрички несуть мене з гори. (Лижі).

Два брати, обидва Кіндрати, через дорогу живуть, один одного не бачать.

(Очі)

У нього два колеса і сідло на рамі, дві педалі є внизу, крутять їх ногами

(велосипед).

Чотири братики під одним дахом стоять (стіл).

Чотири брудних копитця залізли прямо в коритце (порося).

Чотири вуха, а пір’я не злічити (подушка).

Чотири ноги, сто голок несе, а шити не вміє. (Їжачок).

П’ять братів поруч живуть, у кожного своє ім’я (пальці).

Чорний, та не ворона. 

Рогатий, та не бик. 

Шість ніг без копит. 

Летить дзижчить, впаде – землю риє (жук).

Сидить Марушка в семи кожушках, хто її роздягає, той сльози проливає (цибуля).

 

Зафарбувати колір    веселки.

 

ІІІ конкурс «Порахуй»

-Діти, ми вам будемо показувати  картинку, на якій зображена певна кількість предметів, а ви повинні порахувати їх і показати відповідну цифру.

(Картки з цифрами та різною кількістю предметів)

 

Зафарбувати колір   веселки.

 

ІV конкурс «Крокодильчики»

-На дошці записані числа, вам треба розставити знаки – крокодильчики:

«більше», «менше» чи «дорівнює»

1…3         5…4

6…6         7…2

3…5         0…0   

(Звучить весела мелодія)

Зафарбувати колір   веселки.

 

V конкурс «Геометричні фігури»

-Вам треба з геометричних фігур скласти чоловічка – інопланетянина. Назвати, з яких фігур він складається і, якого кольору ці фігури.

 

 

(Звучить весела мелодія)

 

Зафарбувати колір   веселки.

 

VІ  конкурс «Лабіринт»

-Вам треба допомогти песику пройти  лабіринт і зібрати всі цифри «7».

 

(Звучить весела мелодія)

 

Зафарбувати колір   веселки.

 

VІІ  конкурс « Оплески».

-Дорогі , діти, зараз ми будемо плескати певну кількість разів, а ви будете робити таку ж кількість кроків. Але спочатку ми вам подаруємо ось такі «чобітки».

 

 

Зафарбувати колір   веселки.

 

Підсумки

-Ми з вами зафарбували всі кольори веселки. Давайте назвемо і порахуємо їх.   

- Наше змагання дійшло до кінця. Ви сьогодні всі  - молодці! Так як наше змагання називалось «Веселкова математика», тому в кінці ми послухаємо пісню

«Веселка» Н. Май.

 

(Пісня Н. Май «Веселка»)

 

 

 

 

 



 

pdf
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Сценарії
Інкл
Додано
19 вересня
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку