Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №85 Жажкова Тетяна Петрівна
3 тиждень «МОЇ ДРУЗІ» інтегрований урок
І. Я досліджую світ
Ранкова зустріч.
1.Привітання. «Комплімент»
Діти сідають на килимку у коло . Вчитель починає: «Доброго ранку, Оленко. Я дуже рада тебе бачити. Ти сьогодні дуже гарна….
2.Гра в колі «Це мій кращий друг і я»
Діти сідають у коло.
Вчитель –Я буду задавати запитання. Якщо це про вас, то ви говорите слова : «Це все я, це все я, це мій кращий друг і я».
- Рано вранці хто піднявся?
-А хто сонечку всміхався?
- Хто із другом пострічався?
- Хто приходить завжди в клас із запізненням щораз?
- Хто уміє берегти ручки, зошити, книжки?
-А хто, граючи в футбол у вікно заб’є нам гол?
- Хто веселу вдачу має і усім допомагає?
Вчитель: - Сьогодні ми повторимо правила дружби.
3. Щоденні новини
- Який сьогодні день?Який день тижня? Яка пора року? Яка погода? Чи змінюється природа? (Якщо сонячно,то це тому, що класі у нас лише хороші дітки, самі дружні, ніколи не сваряться.)
Загадка
Вона всім нам дорога,
Вона жити помага.
Коли вона у тебе є,
Життя радісним стає.
Разом можна все зробити,
Тож без неї не прожити.(Дружба)
- Ми сьогодні вирушаємо у мандрівку країною Дружби.
4.Гра «Хто з ким дружить?»
Вчитель називає казкового героя, а учні – його пару.
Вінні Пух(П’ятачок), Чіп- (Дейл), Малюк- (Карлсон), крокодил Гена- (Чебурашка),Буратіно – ( Мальвіна), Попелюшка – (принц), Дід Мороз- (Снігуронька), Білосніжка- (гном).
Висновок: Отже,у кожного повинен бути друг. Згадаємо як ми вчилися дружити цілий тиждень . Навчимося як вибирати і берегти друга.
Розбиття на групи:Мальвіна, Буратіно, Малюк, Карлсон. Сідають по групах відповідно до кожної назви.
ІІ. Математика
І.Вправа «Лікар Айболить»
Вчитель читає вірш . Діти повинні полічити кількість тварин, що прийшли на прийом до лікаря.
Добрий лікар Айболить , склавши руки не сидить.
Черга вже на лікування. Я за вами. Хто останній?
2
Всі приходять: 2 шпаки і 2 корови, 2 вовки і ведмідь, черв’ячок, і поранений жучок. Скільки прийшло тварин ? Давайте намалюємо кількість тварин і порахуємо.
2 шпаки малюємо 2 чорні палички, 3 корови - 3 коричневих кружки,2 вовки-
2 сині трикутники, 1 ведмідь - 1 жовтий квадрат, 1 черв’ячок – 1 червоний трикутник, 1 поранений жучок – 1 зелений круг. Скільки всього предметів намалювали?(10) Як назвати ці предмети ?(Геометричні фігури)
2 вправа «Об’єднай предмети» (Кожна група отримує картку).
1гр. Мальвіна - «збирає» овочі для борщу, 2група Буратіно- фрукти у кошик, 3гр. Малюк.- одяг у шафу, 4гр.
Карлсон - шкільне приладдя у портфель.
ІІІ/ІV .Мова/ мистецтво Створення колажу «Подарунок другу» (по групах)
1 Ділог з другом (Мальвіна і Буратіно)
-Доброго дня,Буратіно.
-Здрастуй,Мальвіно. У тебе дуже гарна сукня.
-Дякую,Буратіно. А у тебе дуже яскравий ковпачок.
-Дікую, Мальвіно.
2. «Подарунок другу»
Вчитель - Ви хотіли б , щоб другом став якийсь казковий герой? Який саме, поясніть свій вибір.
У кожної групи окремий аркуш із зображеними елементами подарунка (лінія, трикутник, квадрат, коло, овал, півколо, ламана лінія тощо). Діти домальовують елементи, вирізають і наклеюють на 1 великий аркуш (колаж) . Учні можуть не лише домалювати, а й розфарбувати.
3
Отже, які подарунки ви придумали? З яких ліній вони складаються? (З похилих , хвилястих, рівних.)
3.( Перегляд фрагменту «Єралаша» про дружбу)
4.Складання казки про дружбу казкових героїв.
Жив хлопчик Малюк. Дорослі брат і сестричка були зайняті своїми справами. І вони рідко гралися з Малюком. Малюк сумував . І от одного разу він сидів біля вікна і раптом почув якийсь шум. Хлопчик побачив біля вікна кумедного чоловічка- товстунчика з пропелером на спині.
- Можна я зайду до тебе в кімнату?- запитав чоловічок.
- Будь ласка, заходь,- відповів Малюк. Товстунчик залетів і між ними розпочалась цікава розмова. Хлопчику було весело з цим чоловічком. Він був веселий, звали його Карлсон . Він був вигадливий і пустотливий. Малюк і Карлсон грали в різні ігри. Малюк пригощав товстунчика солодощами.
З тих пір вони стали справжніми друзями. І хлопчик більше не сумував.
Вчитель. Отже, все з чогось починається.
Школа – з порога
Урок – із дзвінка,
А з чого ж починається дружба? Давайте послухаємо пісню «Усмішка».
- То з чого починається дружба? Правильно з усмішки.
V. Щоденник вражень.
- Ми з вами плідно працювали цілий тиждень. Вже знаємо , яким повинен бути друг. Давайте згадаємо і проведемо гру «Закінчи речення».
Справжній друг говорить… (Тільки правду.)
Справжній друг не покине… (Мене в біді.)
Справжній друг ніколи … (Мене не зрадить.)
Справжній друг … (Буде разом зі мною радіти.)
А тепер давайте намалюємо свої враження. Вчитель демонструє три смайлики. Діти малюють відповідний смайлик за настроєм і показують (обґрунтовують свій вибір).
3 тиждень
«МОЇ ДРУЗІ»
Кожного ранку борсучок Єгор робить зарядку. Раз-два лапками, три-чотири хвостиком… Після неї він іде збирати росу й чаювати із Сонечком.
Та якось одного дня борсучок зник. Сонечко розгублено ходило лугом і чекало на друга.
Єгор не прийшов.
- - Що трапилося? – почало хвилюватися світило.
Квіточки, яких теж здивувала відсутність борсучка, запропонували:
- - Треба з’ясувати причину. Давайте попросимо мишку збігати до Єгора.
Сіренька голівкою на знак згоди кивнула, хвостиком махнула й побігла до нірки борсучка.
- - Тук, тук, тук, - постукала у дверцята. - Є хто вдома?
- - Проходьте, - почулося зсередини.
Мишка дверцята відчинила й забігла в хатинку. Там у ліжечку лежав борсучок.
- - Тебе всі шукають, - пропищала мишка.
Єгор сумно зітхнув:
- - Нездужаю я. Ніжка болить.
Сіренька ніжку оглянула, носиком замислено повертіла й сказала:
- - Я незабаром повернуся. Чекай на мене.
Єгор усміхнувся: «Не забули про мене друзі.»
Мишка побігла до квіточок і розповіла про хворобу борсучка. Тут якраз і Сонечко підійшло.
Вислухавши сіреньку, світило дістало промінчика:
- - Візьми. Він всі хвороби зцілює.
- - А що з ним робити? – запитала мишка.
- - Поклади поряд з хворою ніжкою, - порадило Сонечко.
- - Гаразд, - кивнула сіренька і швиденько побігла до нірки хворого.
Незабаром всі побачили Єгора. Він щасливо усміхався.
- - Я знову здоровий! – вигукнув борсучок.
- - Ура-а! – заплескали пелюсточками квіточки.
- - Ура-а, - щасливо усміхнулося Сонечко.
Всі раділи й веселилися. Друзі знову були разом!