Урок "Мої друзі"Інтерований урок

Про матеріал
Дана розробка включає інтегрований матеріал за програмою НУШ з предметів: "Я досліджую світ"," Математика", "Мова і мистецтво".Використаня цікаві завдання і вправи. Робота розвиває мислення,мовлення,творчу уяву,сприяє утворенню дружніх стосунків у колективі.
Перегляд файлу

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №85 Жажкова Тетяна Петрівна

3 тиждень «МОЇ ДРУЗІ» інтегрований урок

І. Я досліджую світ

 Ранкова зустріч.

1.Привітання. «Комплімент»

Діти сідають на килимку у коло . Вчитель починає: «Доброго ранку, Оленко. Я дуже рада тебе бачити. Ти сьогодні дуже гарна….

2.Гра в колі «Це мій  кращий  друг  і я»

 Діти сідають у коло.

Вчитель –Я буду задавати запитання. Якщо це  про вас, то ви говорите слова : «Це все я, це все я, це мій кращий друг і я».

- Рано вранці хто піднявся?

 -А хто сонечку всміхався?

- Хто із другом пострічався?

- Хто приходить завжди в клас із запізненням щораз?

- Хто уміє берегти  ручки, зошити, книжки?

-А хто, граючи в футбол у вікно забє нам гол?

- Хто веселу вдачу має і усім допомагає?

Вчитель: - Сьогодні ми повторимо правила дружби.

3. Щоденні новини

- Який сьогодні день?Який день тижня? Яка пора року? Яка погода? Чи змінюється природа? (Якщо сонячно,то це тому, що  класі у нас лише хороші дітки, самі дружні, ніколи не сваряться.)

Загадка

Вона всім нам дорога,

Вона жити помага.

Коли вона у тебе є,

Життя радісним стає.

Разом можна все зробити,

Тож без неї не прожити.(Дружба)

 - Ми сьогодні вирушаємо у мандрівку країною Дружби.

4.Гра «Хто з ким дружить?»

Вчитель називає казкового  героя, а учні – його пару.

    Вінні Пух(П’ятачок), Чіп- (Дейл), Малюк- (Карлсон), крокодил Гена- (Чебурашка),Буратіно – ( Мальвіна), Попелюшка – (принц), Дід Мороз- (Снігуронька), Білосніжка- (гном).

Висновок: Отже,у кожного повинен бути друг. Згадаємо як ми вчилися дружити цілий тиждень . Навчимося  як вибирати і берегти друга.

 Розбиття на групи:Мальвіна, Буратіно, Малюк, Карлсон. Сідають по групах відповідно до кожної назви.

ІІ. Математика

І.Вправа «Лікар Айболить»

   Вчитель читає вірш . Діти повинні полічити кількість тварин, що прийшли на прийом до лікаря.

 Добрий лікар Айболить , склавши руки не сидить.

Черга вже на лікування. Я за вами. Хто останній?

 

 

 

 

                                                                    2

Всі приходять: 2 шпаки і 2 корови, 2 вовки і ведмідь,  червячок, і поранений жучок. Скільки прийшло тварин ? Давайте намалюємо кількість тварин і порахуємо.

   2 шпаки малюємо 2 чорні  палички, 3 корови - 3 коричневих кружки,2 вовки-

 2 сині трикутники, 1 ведмідь - 1 жовтий квадрат, 1  червячок – 1 червоний трикутник,  1 поранений жучок – 1 зелений круг. Скільки всього предметів намалювали?(10) Як назвати ці предмети ?(Геометричні фігури)

 

2 вправа «Обєднай предмети» (Кожна група отримує картку).

1гр. Мальвіна - «збирає» овочі для борщу, 2група  Буратіно- фрукти у кошик, 3гр. Малюк.- одяг  у шафу, 4гр.

 

 

Карлсон - шкільне приладдя у портфель.

  • Порахуйте скільки овочів(6),а скільки фруктів. (7) (Чого більше?
  • На скільки?
  • Давайте вмставимо 6 овочів (6 кружечків),а тепер під кожним кружечком кількість фруктів (7 квадратиків).  Кожен кружечок дружить з квадратиком. Що ви помітили?
  • (У 1 кружечка немає друга   квадратика)
  • Отже, кружечків більше на 1, а квадратиків менше на 1.
  • Відповідно порахуємо скільки одягу (7), а шкільного приладдя? (7)
  • А тепер скажіть яких предметів більше? (Порівну, бо у кожного є пара)

 

ІІІ/ІV .Мова/ мистецтво Створення колажу «Подарунок другу» (по групах)

1 Ділог з другом (Мальвіна і Буратіно)

-Доброго дня,Буратіно.

-Здрастуй,Мальвіно. У тебе дуже гарна сукня.

-Дякую,Буратіно. А у тебе дуже яскравий ковпачок.

-Дікую, Мальвіно.

2. «Подарунок другу»

Вчитель - Ви хотіли б , щоб другом став якийсь казковий герой? Який саме, поясніть свій вибір.

 У кожної групи окремий аркуш із зображеними елементами подарунка (лінія, трикутник, квадрат, коло, овал, півколо, ламана лінія тощо). Діти домальовують елементи, вирізають і наклеюють на 1 великий аркуш (колаж) . Учні можуть не лише домалювати, а  й розфарбувати.

 

 

 

 

 

                                                                    3

Отже, які подарунки ви придумали? З яких ліній вони складаються? (З похилих , хвилястих, рівних.)

3.( Перегляд фрагменту «Єралаша» про дружбу)

C:\Users\User\Desktop\image_5aa58ba144ca73.60548506.jpg4.Складання казки про дружбу казкових героїв.

 

 Жив хлопчик Малюк. Дорослі брат і сестричка були зайняті своїми справами. І вони рідко гралися з Малюком. Малюк сумував . І от одного разу він сидів біля вікна і раптом почув якийсь шум. Хлопчик побачив біля вікна кумедного чоловічка- товстунчика з пропелером на спині.

- Можна я зайду до тебе в кімнату?- запитав чоловічок.

- Будь ласка, заходь,- відповів Малюк. Товстунчик залетів і між ними розпочалась цікава розмова. Хлопчику було весело з цим чоловічком. Він був веселий, звали його Карлсон . Він  був вигадливий і пустотливий. Малюк і Карлсон грали в різні ігри. Малюк пригощав товстунчика  солодощами.

    З тих пір вони стали справжніми друзями. І хлопчик більше не сумував.

 Вчитель. Отже, все з чогось починається.

Школа – з порога

Урок – із дзвінка,

А з чого ж починається дружба? Давайте послухаємо пісню «Усмішка».

- То з чого починається дружба? Правильно з усмішки.

V. Щоденник вражень.

- Ми з вами плідно працювали цілий тиждень.  Вже знаємо ,  яким повинен бути друг. Давайте згадаємо і проведемо гру «Закінчи речення».

Справжній друг говорить… (Тільки правду.)

Справжній друг не покине… (Мене в біді.)

Справжній друг ніколи … (Мене не зрадить.)

Справжній друг … (Буде разом зі мною радіти.)

D:\смайли.gifА тепер давайте намалюємо свої враження. Вчитель демонструє три смайлики. Діти малюють відповідний смайлик  за настроєм і показують (обґрунтовують свій вибір).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\maxresdefault.jpg

C:\Users\User\Desktop\images (1).jpg

C:\Users\User\Desktop\maxresdefault.jpg

 

 

C:\Users\User\Desktop\maxresdefault.jpgC:\Users\User\Desktop\images (1).jpg

 

C:\Users\User\Desktop\images (1).jpg

C:\Users\User\Desktop\казкові герої\1282701985_dekor-konditerskij-dobrik.png

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\казкові герої\5772_488498517c5327975e7832525caae386.jpg.jpg

 

 

 

3 тиждень

 «МОЇ ДРУЗІ»

C:\Users\User\Desktop\1365435573.jpg

 

 

 

Кожного ранку борсучок Єгор робить зарядку. Раз-два лапками, три-чотири хвостиком…  Після неї він іде збирати росу й чаювати із Сонечком.

Та якось одного дня борсучок зник. Сонечко розгублено ходило лугом і чекало на друга.

Єгор  не прийшов. 

-   -  Що трапилося? – почало хвилюватися світило.

Квіточки, яких теж здивувала відсутність борсучка, запропонували:

-   -   Треба з’ясувати причину. Давайте попросимо мишку збігати до Єгора.

Сіренька голівкою на знак згоди кивнула, хвостиком махнула й побігла до нірки борсучка.

-   - Тук, тук, тук, - постукала у дверцята. -  Є хто вдома?

-   -   Проходьте, - почулося зсередини.

Мишка дверцята відчинила й забігла в хатинку. Там у ліжечку лежав борсучок.

-   -  Тебе всі шукають, - пропищала мишка.

Єгор сумно зітхнув:

-   -  Нездужаю я. Ніжка болить.

Сіренька ніжку оглянула, носиком замислено повертіла й сказала:

-   -  Я незабаром повернуся. Чекай на мене.

Єгор усміхнувся: «Не забули про мене друзі.»

Мишка побігла до квіточок і розповіла про хворобу борсучка. Тут якраз і Сонечко підійшло. 

Вислухавши сіреньку, світило дістало промінчика:

-   -  Візьми. Він всі хвороби зцілює.

-   -  А що з ним робити? – запитала мишка.

-   -  Поклади поряд з хворою ніжкою, - порадило Сонечко.

-   -   Гаразд, - кивнула сіренька і швиденько побігла до нірки хворого.

Незабаром всі побачили Єгора. Він щасливо усміхався.

-   -  Я знову здоровий! – вигукнув борсучок.

-   -  Ура-а! – заплескали пелюсточками квіточки.

-   - Ура-а, - щасливо усміхнулося Сонечко.

Всі раділи й веселилися. Друзі знову були разом!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 вересня 2019
Переглядів
1539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку