Математичний Halloween з Венздей

Про матеріал
Мета уроку: - Забезпечити забавне та цікаве вивчення математики в контексті Хеллоуїна. - Розвивати логічне мислення, навички розв'язування задач та головоломок. - Підвищити зацікавленість учнів до математики через використання хелоуїнської тематики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

"Математичний Halloween" з Венздей

Номер слайду 2

Привіт, друзі, це Уенсдей тут,На Хелоуін вас вітаю. Сьогодні ми разом, щоб весело провести час,І математику вивчати в стилі Хелловіну клас!

Номер слайду 3

Вампір має 8 пляшки крові. Якщо він випив 3 пляшки, скільки пляшок крові залишилося у нього?

Номер слайду 4

Крихітка відьма має 3 яблука і кожне з них важить 2 фунта. Якщо вона додасть до них ще 1 фунта гарбуза, скільки ваги матимуть всі продукти разом?

Номер слайду 5

Встановіть відповідність0, 66660, 13131313/990, 101010...10/990, 252525...25/992/3

Номер слайду 6

Попросіть учнів придумати загадку, в якій потрібно вгадати нескінченний періодичний дріб. Наприклад, "Я - дріб, що починається з 0,33333... Хто я?" (Відповідь: 1/3). Учні можуть пропонувати свої загадки один одному."Загадка дробу":

Номер слайду 7

Створіть свій власний уявний світ, де кожен предмет або персонаж має відповідний нескінчений періодичний дріб. Наприклад, можна придумати персонажа, який має властивість бути дробом 0,66666..., або предмет, який має властивість бути дробом 0,142857142857... Учні можуть розповісти історію свого світу, використовуючи ці нескінченні періодичні дроби.."Уявний світ нескінченних періодичних дробів":

Номер слайду 8

Задача: Ваш друг отримав 3 мішані числа від своїх сусідів під час Хелловіну. Перший числовий вираз - 2 і 1/2, другий - 3 і 3/4, третій - 1 і 5/8. Ваш друг хоче додати всі ці числа разом, а потім відняти результат від 10. Який буде кінцевий результат?

Номер слайду 9

ГОЛОВОЛОМКАЗнайди дестякову форму числа 13/111. Поділимо чисельник (13) на знаменник (11) = 1 з залишком 2. 2. Переведемо залишок (2) у вигляді десяткового дробу, ділячи на 10:2 :10 = 0,23. Додамо десятковий дріб до цілої частини: 1+0,2=1,24. отже, 13/11 у десятковій формі дорівнює 1,2.

Номер слайду 10

РОБОТА В ГРУПАХ1. Розділіть учнів на групи по 3-4 особи.2. Кожній групі дайте завдання скласти періодичний дріб, наприклад, 2/3, 5/6, 7/8 тощо.3. Кожна група повинна розібратися зі своїм дробом та перетворити його на десяткову форму.4. Коли групи закінчать, попросіть їх представити свої результати перед класом.5. Після презентацій, обговоріть з учнями, як вони перетворили свої періодичні дроби на десяткові та порівняйте результати.

Номер слайду 11

РЕФЛЕКСІЯМЕНЕ ЗДИВУВАЛОмені було важкомені було легко

pptx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Презентації
Додано
9 січня
Переглядів
412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку