Створіть свій власний уявний світ, де кожен предмет або персонаж має відповідний нескінчений періодичний дріб. Наприклад, можна придумати персонажа, який має властивість бути дробом 0,66666..., або предмет, який має властивість бути дробом 0,142857142857... Учні можуть розповісти історію свого світу, використовуючи ці нескінченні періодичні дроби.."Уявний світ нескінченних періодичних дробів":
ГОЛОВОЛОМКАЗнайди дестякову форму числа 13/111. Поділимо чисельник (13) на знаменник (11) = 1 з залишком 2. 2. Переведемо залишок (2) у вигляді десяткового дробу, ділячи на 10:2 :10 = 0,23. Додамо десятковий дріб до цілої частини: 1+0,2=1,24. отже, 13/11 у десятковій формі дорівнює 1,2.
РОБОТА В ГРУПАХ1. Розділіть учнів на групи по 3-4 особи.2. Кожній групі дайте завдання скласти періодичний дріб, наприклад, 2/3, 5/6, 7/8 тощо.3. Кожна група повинна розібратися зі своїм дробом та перетворити його на десяткову форму.4. Коли групи закінчать, попросіть їх представити свої результати перед класом.5. Після презентацій, обговоріть з учнями, як вони перетворили свої періодичні дроби на десяткові та порівняйте результати.