Узагальнення та систематизація знань учнів з теми: Звичайні дроби.

Про матеріал
Ток-шоу "Говорить Україна з українськими козаками" . Тема: Узагальнення та систематизація знань учнів з теми: Звичайні дроби. (6 клас - НУШ) Урок-гру на тему "Звичайні дроби" для учнів 6-го класу, заснований на темі "Говорить Україна". Це може бути цікавий спосіб поєднати вивчення математики з вивченням української культури та історії. Основна частина гри: 1. Раунд "Дробові символи": - Учням видається картка з дробовими символами. - Учасники повинні знайти відповідні символи на українських гербах, прапорах та інших національних символах. - Учень, який першим знайде правильні символи, отримує 1 бал. 2. Раунд "Дробові вирази": - Учням видається картка з математичними виразами, які містять дроби. - Учасники повинні виконати операції з дробами та записати правильний результат. - Учні, які виконали правильні операції, отримують 1 бал за кожне. 3.Раунд "Дробові задачі": УУчням видається картка з задачею, яка містить дроби. - Учасники повинні розв'язати задачу та записати правильну відповідь. - Учень, який першим правильно розв'яже задачу, отримує 4 бали. 4.Раунд "Перетворення дробів": УУчням дається картка з дробовим числом. Учасники повинні перетворити свої дроби на іншу форму (наприклад, звичайний дріб у десятковий або навпаки). Потім перевіряють правильні відповіді. Кожна правильна відповідь 1 бал. 5.Раунд "Дробова головоломка": Поділіть учнів на групи. Кожній групі дається картка з дробовими числами. Учасники повинні скласти картки так, щоб отримати послідовність дробових чисел від найменшого до найбільшого. Перша група, яка правильно впорається, отримує бали. Підсумок гри: - Перевірка розуміння учнями матеріалу. - Підведення підсумків гри та висновки. Рефлексію "Капелюх козака"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

з українськими козаками. Тема: Звичайні дроби6 клас (НУШ)

Номер слайду 2

Україно, країно моя,Дроби в житті тобі допоможуть завжди. Вони як пазлики, що збираються разом,Розуміння їх - це твій успіх і розквіт. Звичайні дроби, ці маленькі числа,Навчать тебе ділити все на частини. У сільському господарстві, в промисловості,Вони допоможуть зробити все правильно. У хліборобстві, коли розділяєш землю,Дроби покажуть, як рівність зберегти. У фінансах, коли розраховуєш прибуток,Вони покажуть, як все розподілити справедливо. У мистецтві, коли малюєш красиві картини,Дроби допоможуть зрозуміти пропорції. У спорті, коли тренуєшся для перемоги,Вони покажуть, як розподілити силу й зусилля. Тож не бійся дробів, вони твої друзі,Вони відкриють тобі нові горизонти. Розуміння їх - це ключ до успіху,Україно, вперед, з дробами до перемоги!

Номер слайду 3

Раунд "Дробові символи": Учням видається картка з дробовими символами.- Учасники повинні знайти відповідні символи на українських гербах, прапорах та інших національних символах.- Учень, який першим знайде правильні символи, отримує 1 бал.Іван Сірко

Номер слайду 4

Знайдіть дробові символи на українському гербі.

Номер слайду 5

2. Визначте, який дробовий символ зображений на українському прапорі.

Номер слайду 6

3. Знайдіть дробовий символ на грошовій купюрі в 5 гривень.

Номер слайду 7

4. Визначте, який дробовий символ зображений на медалі “«За військову доблесть МОУ»

Номер слайду 8

Данило Нечай. Раунд "Дробові вирази"Учням видається картка з математичними виразами, які містять дроби.- Учасники повинні виконати операції з дробами та записати правильний результат.- Учні, які виконали правильні операції, отримують 1 бал за кожне.

Номер слайду 9

Картка-завдання

Номер слайду 10

отаман Северин Наливайко. Раунд "Дробові задачі": Учням видається картка з задачею, яка містить дроби.- Учасники повинні розв'язати задачу та записати правильну відповідь.- Учень, який першим правильно розв'яже задачу, отримує 4 бали.

Номер слайду 11

Задача №1. У Києві, столиці України, є прекрасний парк, який займає площу 5 1/2 гектарів. Якщо 1 гектар дорівнює 10 000 квадратних метрів, то яка площа парку в квадратних метрах?

Номер слайду 12

Задача №2. Українська національна валюта - гривня. Уявімо, що у вас є 3 1/4 гривні, а ваш друг має 2 3/5 гривні. Яка буде загальна сума грошей у вас двох?

Номер слайду 13

кошовий Григорій Сагайдачний"Дробова головоломка"Поділіть учнів на групи. Кожній групі дається картка з дробовими числами. Учасники повинні скласти картки так, щоб отримати послідовність дробових чисел від найменшого до найбільшого. Перша група, яка правильно впорається, отримує бали.

Номер слайду 14

Складіть послідовність дробових чисел від найменшого до найбільшого: - 1/2, 3/4, 2/3, 1/3, 5/6 Картка-завдання №1

Номер слайду 15

Знайдіть числа, які можна поставити між дробовими числами, щоб послідовність була правильною: - 1/3, ____, 2/5, ____, 3/4, ____, 4/7 Картка-завдання №2

Номер слайду 16

Порядкуйте дробові числа від найбільшого до найменшого: - 2/5, 3/8, 1/2, 4/7, 5/6 Картка-завдання №3

Номер слайду 17

Складіть послідовність дробових чисел, де кожне наступне число буде на 1/8 менше за попереднє: - 1/2, ____, ____, ____, ____, 1/8 Картка-завдання №4

Номер слайду 18

Заповніть пропуски, щоб послідовність дробових чисел була правильною: - 1/4, ____, 3/8, ____, 5/12, ____, 7/16 Картка-завдання №5

Номер слайду 19

Богдан Хмельницький"Перетворення дробів": Учням дається картка з дробовим числом. Учасники повинні перетворити свої дроби на іншу форму (наприклад, звичайний дріб у десятковий або навпаки). Потім перевіряють правильні відповіді. Кожна праивльна відповідь 1 бал.

Номер слайду 20

1. Перетворіть звичайний дріб на десятковий: -3/4 = ____ (0.75)2. Перетворіть десятковий дріб на звичайний: -0.6 = ____ (3/5)3. Перетворіть звичайний дріб на відсотковий: 2/5 = ____ (40%)4. Перетворіть відсотковий дріб на звичайний: 75% = ____ (3/4)5. Перетворіть звичайний дріб на простий дріб: 6/10 = ____ (3/5)6. Перетворіть простий дріб на звичайний дріб: 2 1/2 = ____ (5/2)7. Перетворіть звичайний дріб на змішаний дріб: 7/3 = ____ (2 1/3)8. Перетворіть змішаний дріб на звичайний дріб: 3 2/5 = ____ (17/5)Картка-завдання

Номер слайду 21

Рефлексія. Виражає емоції та інтуїцію. Які емоції викликав у вас урок? Сприймає творчий підхід та нові ідеї. Які можливі покращення або ідеї можна запровадити на майбутніх уроках?Аналізує негативні аспекти та ризики. Які були недоліки, проблеми або виклики під час уроку?

pptx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Презентації
Додано
9 січня
Переглядів
474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку