Математичний конкурс "Клуб веселих математиків" для учнів 4 класу

Про матеріал
Матеріал конкурсу можна використовувати на тижнях математики, як відкритий урок,як позакласна робота з математики,робота з обдарованими учнями.
Перегляд файлу

ОДЕСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №61

I – III СТУПЕНІВ СУВОРОВСЬКОГО РАЙОНУ

ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

вчитель початкових класів,

спеціаліст вищої категорії,

звання «вчитель-методист»

Тіліпалова Наталія Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м.Одеса-2016

 

Клас розподіляється на три команди. Кожна з них обирає собі капітана.

 

І етап . Команди оголошують назву та девіз групи. Розминка.(перша правильна відповідь-отриманий бал)

 

1. Коли пташці виповниться 6 років‚ що станеться з нею потім? (Піде 7-й рік).

2. У п’ятикутнику відрізали один кут. Яку одержали фігуру? (Шестикутник).

3. Клас вишикувався у 4 ряди по 10 учнів. У класі — 36 учнів. Як вони вишикувалися? (В прямокутник).

4. Як у кімнаті розмістити 16 стільців, щоб біля кожної стіни стояло по 5 стільців? (Поставити по одному стільцю в кожний куток).

5.Яке число треба відняти від 3319, щоб одержати 33 сотні? (19).

6. Скільки вийде десятків, якщо 6 тисяч поділити на 3 десятки? (20).

 

ІІ етап. Зупинка Задачі. (питання по черзі кожній команді)

 

  1. Поїзд завдовжки в 1км їде зі швидкістю 60км за годину. За який час він проїде відстань 3км?  (3хв)

2. Одна машина перевозить три бетонні плити. Скільки треба машин‚ щоб перевезти 10 таких плит? (4 машини).

3.Коли Іринка на повороті виглянула з поїзда у вікно‚ то помітила, що попереду неї 9 вагонів, а за нею — ще 7. Скільки вагонів у поїзді‚ в якому їхала Іринка? (17 вагонів).

 

ІII етап. Конкурс капітанів. (питання по черзі кожному капітану)

 

  1. У кімнаті 4 кутки. У кожному кутку сидить кішка. Проти кожної кішки по 3 кішки. Скільки всіх кішок у кімнаті ? (4)
  2. Два учні грали в шахи 20хв. Скільки хвилин грав кожен учень ? 20хв
  3. Одне яйце потрібно варити 3 хвилини. Скільки хвилин потрібно варити 6 яець? ( 3 хв. )
  4. Віз, запряжений трійкою коней, проїхав за годину 27 кілометрів. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь?

27 кілометрів

  1. У мами два сини. У кожного є сестра. Скільки дітей у мами ? 3
  2. Брат з’їв 6 цукерок, сестра – на 3 цукерки більше. Скільки цукерок з’їла бабуся? 0
  3. 5 хлопчиків пішли до лісу. Коли це їм назустріч – троє дівчаток. Скільки дітей прийшло в ліс?      (5).

8. Тато старший від сина на 25 років. На скільки він буде старший від сина через 8 років?     на 25 років

9.У клітці сидять три кролики. Три дівчинки попросили дати їм по 1 кролику. Прохання дівчаток задовольнили, кожній з них дали по три кролика. І все ж один кролик залишився в клітці. Як це могло статися? ( Одній дівчинці дали кролика в клітці ).

10. Назвати 5 днів , не називаючи чисел та назв днів. ( Позавчора, вчора, сьгодні, завтра, післязавтра ).

11.  Сашка пригостили яблуками. Половину він з’їв, а решту – 4 – відніс Оксанці. Скільки яблук дали Сашкові? ( 8 яблук ).

12. Що тяжче: 1 кг вати чи 1 кг заліза?  однаково

13. Бігли 4 ховрахи. Один потрапив в капкан. Скільки звірів залишилося?

( 1 ).

14. На дереві сиділо 6 горобців. Стрілець, вистріливши, влучив у двох із них. Скільки горобців залишилося на дереві? 

Нічого, бо усі розлетілися

15.Коли доба коротша: взимку чи влітку?     Однаково

 

IV етап: Кращі будівельники

(намалювати на А4 командам)

 

Збудувати вежу так‚ щоб:

а) червоний кубик був вище від синього, а зелений — між ними;

 

 

 

б) зелений кубик був не нижнім і не верхнім, а синій — вищий від червоного.

 

 

 

V етап. Конкурс кмітливих.(правильна відповідь-зарахований бал командам)

 

Із дев’яти однакових смужок склади п’ять трикутників.

 

VІ етап. Естафета команд. (команда, яка першою впізнала слово-отримує 3 балі, слідуча - 2бали,остання – 1 бал)

 

На картках зображено годинник, на якому замість цифр стоять букви. Для кожного гравця команди записаний приклад. Його треба розв`язати, знайти потрібну букву за годинником, а командою скласти слово.

324 : 54 = м                  

144 : 12 =о                           

800: 80 =  л          

117 : 13 = о 

171 :57 = д

200 : 25 = ц

98 : 14 = і

 

 

Команди шикуються вздовж дошки і по черзі розв’язують приклади (по одному прикладу кожна). Розв’язавши приклад, учень записує не відповідь, а букву‚ яка відповідає цьому числу на циферблаті годинника і швидко передає крейду наступному учневі‚ а сам сідає на місце. Якщо всі приклади будуть розв’язані правильно і відповіді правильно замінені буквами, то вболівальники кожної команди прочитають слово «молодці».

 

Команда, яка набрала найбільше балів‚ стає переможцем. Їй вручається грамота.

 

doc
Додано
20 квітня 2020
Переглядів
875
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку