МАТЕМАТИЧНИЙ КВК 5—6 класи

Про матеріал
Ведучий. Ми раді вітати вас на святі Математи¬ки. Сьогодні зустрічаються дві команди веселих і кмітливих знавців математики — учнів 5-го і 6-го класів. Вітаємо їх.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИЧНИЙ КВК

56 класи

 

Ведучий. Ми раді вітати вас на святі Математи­ки. Сьогодні зустрічаються дві команди веселих і кмітливих знавців математики — учнів 5-го і 6-го класів. Вітаємо їх.

Тепер на нас чекає гра.

Хай буде весела і без зла.

А щоб змагання було чесним,

Слід вибрати журі почесне

Нам разом з вами, друзі.

Хто ж буде в цім почеснім крузі?

 

(Представлення членів журі.)

 

Ведучий.    Отож, журі, місця займайте

                  І нас по правді розсудіть.

                  А ви, команди, поспішайте,

                  Усе про себе розкажіть.

 

             (Вітання, представлення команд.)

 

Ведучий.     Проведем розминку невеличку.

                                 Нам треба Нулика і Одиничку,

 А ще художників двійко,

 Таких як Пабло Пікассо.

 Намалювати треба нам людину.

 Але це не дрібниці,

 Бо для деталей вам даємо

 Лиш нуль і одиницю.

 

(Художники зображають людину за допомогою нуля й одиниці.)

 

У цей час номер художньої самодіяльності від уболівальників. Інсценізований вірш «Нулик і одиничка».

 

Ведучий. Проведемо гру «Швидка лічба»

Розбіглись числа по таблиці.

Втекли усі від Одиниці,

Сховалися в свої комірки.

Нехай учасники виходять

І числа всі там познаходять.

Ось кожному указка в руки —

І по команді «починай» —

Знайди, вкажи і прочитай,

Їх рівно 30 — пам'ятай.

 

(Перед учасниками дві однакові таблиці, на яких хаотично записані числа від 1 до 30. Журі спостерігає за правильністю виконання і засікає час. Ви­грає той, хто за коротший проміжок часу виконає завдання.)

 

Ведучий.  Живе собі дідусь Матвій.

Він Усезнай і Всеумій.

Зробив він скриньку пречудову.

Збирав у ній загадки і казки,

Задачі різні й приказки –

На нашу гру не завітав,

Та скриньку ту нам передав.

Дід хоче  знати — хто із вас

У математиці  тут ас.

 

(Капітани команд по черзі дістають зі скриньки завдання і команди розгадують їх.)

 

Загадки від діда Матвія

1. Летіли горобці і сіли на стовпці. Як сіли по одному — один горобець зайвий. Як сіли по два - один стовпець зайвий. Скільки ж було горобців і стовпців?

2.  У сім'ї в кожного з шести братів є по сестрі. Скільки дітей у сім'ї?

3.  Двоє грали в шахи дві години. По скільки годин грав кожен?

4.  Ішов Іван до міста, а назустріч сім дівчат. У кожної — кошик, а в кошику — кішка, у кожної кішки — кошеня, а в кошенят по чотири мишки. І замислився Іван: «Скільки мишей і кошенят не­суть дівчата до міста?

Ведучий.  А зараз ми будемо знати,

Хто загадку вміє загадати.

Отож, один загадку починає,

А супротивник — розгадає.

 

(Обмін команд завданнями. Домашня заготовка)

 

Ведучий.  А ось лото математичне.

Завдання тут прості, практичні.

Одні з вас відповідь шукають,

А інші тільки накладають

На номер, що відповідає.

Ану, хто швидше упіймає

Кота чи зайця — я не знаю.

На великому аркуші картону розкреслено квад­рати, на яких записано відповіді до завдань. Ко­мандам роздаються картки з відповідями, записа­ними на звороті великої розрізаної картинки з малюнком кота чи зайця. Учасники знаходять відповідь і  накладають на велику картку малюнком вниз. У результаті повинна вийти картинка, яку вони змо­жуть побачити, коли покладуть картку лото на стіл веред журі.

 

Завдання до лото

1.  Через одну точку провели три різні прямі. Скільки кутів утворилося?

2.   Дерев'яний пофарбований куб з ребром 4 см розрізали на кубики з ребром по 1 см. Скільки вийшло кубиків з двома пофарбованими гранями?

3.  Скільки нулів у кінці добутку чисел від 1 до 96?

4.  Скільки ніг у двох павуків, трьох жуків, двох вужів і трьох чижів?

5.  Від сувою тканини 200 м відрізали щодня по 20 м. Якого дня зробили останній розріз?

6.  Якої величини буде кут у 20°, якщо на нього подивитися в лупу, що збільшує в 10 раз?

7.  Скільки буде десятків, якщо два десятки по­множити на два десятки?

8. Задумане число збільшили в 9 раз, потім змен­шили в 9 раз,    вийшло 9. Яке це число?

9. У скільки разів сходи на шостий поверх довші за сходи на другий поверх в одному будинку?

 

Ведучий.  У слові «алгебра» аж сім

Літер веселих, відомих усім.

На кожну літеру вам треба

Придумати математичний термін.

 

             (Виграє команда, яка придумає більше термінів.)

 

Ведучий.  Багато термінів назвали.

Та щоб ви, діти, пам'ятали,

Що були вчені українці,

які над ними працювали,

Ретельно терміни збирали,

На рідну мову переклали,

Та ще словник нам видавали.

Були відомі в цілім світі.

То слухайте уважно, діти.

 

 (Розповідь про авторів «Українських математич­них словників» М.Кравчука, М.Чайковського, В.Левицького.)

 

Ведучий.    Тепер, журі, за вами слово,

Бо грали тут усі чудово.

Та щоби сумніви пропали,

Хто кмітливіший, розумніший, веселіший,

Ми просимо, щоб ви сказали.

 

(Оголошуються результати гри, вручаються гра­моти, медалі, призи.)

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Сценарії
Додано
24 лютого
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку