Математичний КВК у 4 класі «Все згадаємо, що знаємо»

Про матеріал

Математичний КВК у 4 класі

«Все згадаємо, що знаємо»

Мета.

Навчальна:

  • -перевірити знання учнів з вивчених тем. Активізувати розумову діяльність учнів;

розвивальна:

  • -розвивати логічне мислення, кмітливість, уміння швидко орієнтуватися в ситуації; розвивати увагу, спостережливість;

виховна:

  • -виховувати культуру поведінки, повагу до супротивника, товариські відносини, почуття відповідальності, колективізму і взаємодопомоги.

Тип уроку. Інтелектуальна гра.

Обладнання : демонстраційний матеріал: плакат, портрети математиків; роздатковий матеріал: конверти із завданнями, картки, геометричні фігури. Девіз: «Математику вже задля того вчити слід, що вона розум до ладу приводить» ( М. Ломоносов ).
Перегляд файлу

Математичний КВК  у 4 класі

«Все згадаємо, що знаємо»

Мета.

Навчальна:

  • перевірити  знання  учнів з  вивчених  тем. Активізувати розумову діяльність учнів;

розвивальна:

  • розвивати  логічне  мислення, кмітливість,  уміння  швидко  орієнтуватися  в  ситуації;  розвивати  увагу, спостережливість;

виховна:

  • виховувати культуру  поведінки, повагу  до  супротивника, товариські  відносини,  почуття відповідальності, колективізму і взаємодопомоги.

Тип уроку. Інтелектуальна гра.

Обладнання : демонстраційний матеріал: плакат, портрети математиків; роздатковий матеріал: конверти із завданнями, картки, геометричні фігури. Девіз: «Математику вже задля того вчити слід, що вона розум до ладу приводить» ( М. Ломоносов ). 

1 конкурс «Представлення  команд»

1  команда «Розумники » 

Девіз: Математика  така – точна  наука.

     Ми  увагою  володіємо – суперників зустріти зуміємо.

   Ви ж  не  думайте  про нас, що  ми  будемо  програвати у  вас.

2 команда  «Рахівники »

Девіз: Математика – складна наука.

     Ми поділимо, ми помножимо.

     Усі сили наші зберемо.

     Чесну гру заведемо і переможемо.

2 конкурс «Розминка»

   Запитання

1. Як називаються числа при відніманні?

2. Як називаються числа при діленні?

3. Як знайти невідомий дільник?

 4. Як знайти невідоме зменшуване?

5. Як знайти швидкість?

6. Як знайти відстань?

7. Як знайти периметр прямокутника?

8. Як обчислити площу квадрата?

9. Зграя вовків бігла на полювання. Один попереду двох, один позаду двох, а один між двома. Скільки було вовків?

10. У кімнаті є я і ти та ми з тобою. Скільки всього чоловік у кімнаті?

11. Яка найменша одиниця вимірювання площі?

12. Один центнер = ?(кг)

13. На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках?

14. З якого посуду не їдять?

15. Скільки розрядів у класі?

16.  а  :  0  =  ?

17. Скільки кінців у двох з половиною палиць?

18. У 2 носорогів –2 роги. Скільки рогів у 20 носорогів?

3 конкурс «Математичні терміни»

-  Зараз перевіримо, які ви знаєте математичні терміни.

1 Команда

  Т

 

 

 

 

 

 

 

К

  В

 

 

 

 

 

 

К

  Д

 

 

 

 

 

К

  Д

 

 

 

 

Ь

  Ц

 

 

 

А

  К

 

 

О

  Д

 

А

 

    2 Команда

  Ч

 

 

 

 

 

 

 

  К

  Д

 

 

 

 

 

 

   Ь

  К

 

 

 

 

 

  Т

  Ч

 

 

 

 

  И

  Ч

 

 

 

  О

  Д

 

 

  Б

  К

 

  Т

 

4 конкурс уболівальників

  •  Поки команди працюють, уболівальники мають можливість допомогти своїй команді набрати більше балів. Для цього вони повинні згадати прислівя, в яких є числа.
  • В роботі «Ох» їсть за трьох.
  • Весною один день рік годує.
  • Два хитрих мудрого не переважать.
  • Сім пятниць на тиждень.
  • Краще раз побачити, ніж десять раз почути.
  • В березні сім погод надворі.

5 конкурс  «Бліц – конкурс»

Протягом однієї хвилини вчитель зачитує приклади, а члени команди почергово дають відповіді. Журі підраховує кількість правильних відповідей. Перемагає та команда яка дала більше правильних відповідей за 1 хв.

240  :  6  =    420  :  7 =

120  * 3  =     230 *  2 =

1/2  від 1 м =   1/2  від 1 т =

8   *   90 =    9   *   70  =

899   +   1  =           600   -   10  =

60 хв. – це …           24 год. - це …

4000   :   100 =   1000   :   10 = 

1000   -   960 =   2000  -   900  =

276   +  14  =   631   +   19  =

0   *   1105  =   652  :    1  =

60   :   5  =    60   :   15  =

3 збільш у 9    32 зменш у 4

До 40 +  5000  =   До 3 +  3000  =

Різниця 100  і  15    Сума  90  і  16

28   :   28  =    345  *  0   =

6 конкурс капітанів

- На роздум дається півхвилини. Кожна правильно розвязана задача приносить команді 2 бали.

Задачі

1. Що важче 1 кг пуху чи 1 кг цукру?

2. Гуска на одній нозі важить 5 кг. Скільки важитиме вона, якщо стоятиме на двох?

3. Один кінь пробіг 13 км. Скільки км пробіжить троє коней, якщо їх запрягти разом?

4. У вівчаря було 10 овець. Всі, крім дев’яти з’їв вовк. Скільки овець зїв вовк?

5. У школу йшло 3 учениці, а назустріч ще 5. Скільки учениць йшло у школу?

6. Горіли 10 свічок. Дві з них погасли. Скільки свічок залишилося?

 

 

7 конкурс «Склади число»

  • У конкурсі беруть участь 4 учасники. Прикріплюються цифри на одяг від 1 до 4.Називаються числа, учні повинні скласти його. Яка команда складе першою, отримає 1 бал.               (2341, 1423, 4312 )

8 конкурс «Весела лічба»

  • Дві команди стоять вряд. Команда рахує від 1 до 30, але замість числа, що ділиться на 3, учень називає своє імя. Хто помилився, вибуває з гри. В якій команді залишиться більше учасників, та і перемогла.

9 конкурс «Художники»

  • У математиці часто доводиться креслити.Подивимось, як це вміють робити представники команд. Потрібно взяти по куску крейди в обидві руки і одночасно лівою рукою накреслити на дошці коло, а правою квадрат.Оцінюється конкурс від 1 до 3 балів.

10 конкурс «Шифрувальники»

На даних схемах зашифровано по 2 слова, а третє не зашифровано. Треба записати число, яке відповідає третьому слову. Яка команда зробить це швидше, та отримає 3 бали.

Д І Т И – 4 6 7 2              В У Х О – 8 6 7 1

В І К – 5 6 3      Ж У К – 3 5 6

К В І Т И  -  ?      К О Ж У Х -  ?

 

Підсумок

  • Сьогодні ви всі добре змагались. Усі були уважними, спритними, кмітливими і веселими.

Нагородження переможців

C:\Users\Віта\Desktop\1425135-b4ef4f2e304cbbc4.png

 

C:\Users\Віта\Desktop\1425135-b4ef4f2e304cbbc4.png

 

 

 

 

 

 

 

Використана література

  1. Навчальна програми для середньої загальноосвітньої школи 1-4 класи -

 К.: Початкова школа, 2006.

 

Інтернет – ресурси

  1. http://inga1992.blox.ua/2012/05/TemaMatematichnij-KVK4-klas.html
  2. http://metodportal.com/node/20439

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шевченко Майя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 листопада 2018
Переглядів
3988
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку