Математичний Вечір "Хто Зверху - в МАТЕМАТИЦІ". Мета:показати красу математики, її роль в нашому житті

Про матеріал

Мета:

показати красу математики, її роль в нашому житті;

розвивати пізнавальну активність, творчі здібності в учнів;

виховувати зацікавленість до математики.

Зміст архіву
Перегляд файлу

Святково вбрана актова зала до математичного  турніру «Хто Зверху – Математики?»

Звучать фанфари.

Ведучі виходять на сцену

1 Ведучий: Добрий день!!! Шановні друзі!!!

2 Ведучий: Ми раді Вітати Вас усіх у цій актовій залі!!!

1 Ведучий: Ми сьогодні зібрались з нагоди проведення «Тижня математики» у стінах КПБЛ

 2 Ведучий: Сьогодні світ належить тим, хто знає і любить математику, тож радо вітаю вас, майбутні власники великих корпорацій!

1 Ведучий: Стів Джобс, Білл Гейтс, Джордж Сорос – ці люди розпочинали свій шлях до вершини з перших успіхів і навіть невдач у математиці. Майбутнє людства за творцями новітніх технологій, які сьогодні починають свої перші кроки в математиці з квадратного рівняння чи теореми Піфагора.

2 Ведучий: Цей тиждень буде присвячений цариці наук – математиці й ми раді вітати вас на його відкритті.

1 Ведучий: На сцену запрошується головний гість – Цариця Математики.

2 Ведучий: Про математику часто говорять: надто складна й розумна наука. І справді, не кожному вона під силу, бо вимагає від учня не стільки великого математичного хисту, скільки праці й наполегливості.

1 Ведучий: Я зараз запрошую учасників нашого розважально-наукового шоу (перелік учасників з групи ХЛОПЦІ)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2 Ведучий: Не вдавай з себе надто надмірного і гордовитого через учасників з групи хлопців!!! Так як Я хочу вам представити прекрасну половину учасниць без яких Ви чоловіки мізинця не варті. Отже КРАСУНІ!!! РОЗУМНИЦІ!!! І просто ЧАРІВНІ ДІВЧАТА!!! (перелік учасників з групи ДІВЧАТА)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1 Ведучий: А тепер представимо журі нашого розважально-наукового шоу:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________2 Ведучий: Ну то що вирішимо хто з команд буде першими виступати за допомогою гри «Камінь, ножиці, бумага»

1 Ведучий: Ну от і добре хочу назвати Вам назві 1-го конкурсу «ОБЕРИ ФОТО», ми опитали учнів КПБЛ окремо хлопців і окремо дівчат і отримали відповідні відповіді на поставленні запитання

Запитання для ХЛОПЦІВ: Як будуть дівчата готуватись до наступної контрольної роботи з математики?. А) Оберуть найкоротшу спідницю!!!, Б) Будуть вражать вчителя ПОГЛЯДОМ!!!

Обираюь відповіді ХЛОПЦІ!!!

Запитання для ДІВЧАТ: До якої хитрощі вдадуться ХЛОПЦІ щоб добре написати контрольну роботу з математики? А) будуть використовувати новітні гаджети!!! Б) Вивчать формули з математики!!!

Обираюь відповіді ДІВЧАТА!!!

ЯКЩО БУДЕ В ЯКОМУСЬ КОНКУРСІ НІЧІЯ ТО ПРОВОДИТЬСЯ КОНКУРС ДИВОГЛЯДКИ!!!

1 Ведучий: ОЦІНЕННЯ!!! Слово Журі

2 Ведучий: А цей наступний конкурс мені найбільше подобається!!!

1 Ведучий: Чому це?

2 Ведучий: А від того що учасники повинні швидко бігати, швидко думати і швидко шукати потрібну ФОРМУЛУ!!! А це не завжди співпадає біганина, роздуми і пошук!!! Отже конкурс «Знайди ФОРМУЛУ» кожній команді надається 60 секунд і вони повинні я найбільше відшукати і скласти формул за цей час.

Завдання для 1-ї групи

  1. Основна Тригонометрична тотожність? (sin2 α + cos2 α = 1)
  2. Тангенс ПОДВІЙНОГО аргументу? (tg 2α = 2 tg α/1 - tg2 α )
  3. Сума КВАДРАТІВ? ((a + b)2 = a2 + 2ab + b2)
  4. Куб різниці ?( a3  b3 = (a  b)(a2 + ab + b2))
  5. Енний член арифметичної прогресії? (an = a1 + (n - 1)d )

Завдання для 2-ї групи

  1. Енний член геометричної прогресії? (bn = b1 · qn - 1 )
  2. Сума кубів? (a3 + b3 = (a + b)(a2  ab + b2))
  3. Різниця квадратів? (a2  b2 = (a  b)(a + b))
  4. Основна логарифмічна тотожність? ( a logab =b)
  5. Логарифм з частки дорівнює? (loga x/y = logax - logay)

1 Ведучий: ОЦІНЕННЯ!!! Слово Журі

1 Ведучий: Зараз наші учасники будуть змагатись у конкурсі МІМІКИ!!! Який називається «ПОКАЖИ ФІГУРУ». Я або мій колега ведучий обере одного учасника команди і покаже йому надруковане на папері слово яке означає вид геометричної фігури або геометричного тіла. Даний учасник повинен мовчки, протягом 60 секунд тільки за допомогою міміки і жестів показати своїй команді яка фігура була написана на листку папера.

Завдання для 1-ї групи

ДВАНАДЦЯТИКУТНИК!!!

Завдання для 2-ї групи

ПРЯМОКУТНИЙ ПАРАЛЕЛЕПІПЕД!!!

2 Ведучий: ОЦІНЕННЯ!!! Слово Журі

1 Ведучий: А цей конкурс я сподіваюсь Ви всі погодитесь зі мною, буде вимагати від учасника максимальної ерудованості та велетенської обізнаності. «ВГАДАЙ МЕНЕ?». Я чи моя колега оберуть учасник йому спочатку зав’яжуть очі хусткою чи шарфом. І одягнуть на голову головний убір з надписом ВИДАТНОГО МАТЕМАТИКА!!!. Учасеику розвя’зують очі і він не має права на протязі 60 секунд знімати головний убір,лише може своїй команді задавати питання про, який це вчений, чоловік чи жінка, в якій області він відзначився і т.д. Але команда може відповідати на запитання словами «ТАК!!!» або «НІ!!!»

Завдання для 1-ї групи

АЛЬ ХОРЕЗМІ !!!

Завдання для 2-ї групи

ЕВКЛІД !!!

1 Ведучий: ОЦІНЕННЯ!!! Слово Журі

2 Ведучий: А цей конкурс має назву «ЗІРКИ В РЯД». Командам буде запропоновано по 4 портрети вчених які творили в різні епохи. Учасники повинні вибудувати і поставити ці портрети в хронологічному порядку так як вони  жили у свій час.

Завдання для 1-ї групи

Погорелов О.А. (1919-2002), Евклід (365-300 до н.е.), Карл Фрідріх Гаус (1777-1855), Нільс Генрік Абель (1802-1829)

Завдання для 2-ї групи

Леонард Ейлер (1707-1783), Піфагор (580-500 до н.е.), Франсуа Вієт (1540-1603), Колмогоров А.І. (1903-1987)

1 Ведучий: ОЦІНЕННЯ!!! Слово Журі

2 Ведучий: І заключний конкурс нашого науково-розважального шоу буде потребувати від учасників фізичної витримки і сили та ерудованості. «ЛАСТІВКА» Чи я чи мій колега обирає з команди учасника який повинен стати в позу ЛАСТІВКИ в фізичному сенсі (тобто тулуб нахилити вперед, розставити широко руки і підняти одну ногу назад). Я чи мій колега будемо задавати питання і учасник повинен стоячи в позі ЛАСТІВКА відповідати на ці запитання до яких буде запропоновано 3 варіанти відповіді. Чим довше, і чим більше дасть відповідей учасник, та команда отримає виграшний бал.

Завдання для 1-ї групи

1. Вони такі непомітні, але дуже потрібні, важливі, в геометрії без них

неможливо. Вони зустрічаються не тільки в геометрії, але і у всіх книжках. (точки, прямі, площини)

2. Вітрина, актриса, тритон. Яке число об’єднує всі ці слова? (Один, Три, Два)

3. Що більше cos 40º чи sin 50º?  (cos 40º < sin 50º, cos 40º >sin 50º, cos 40º =sin 50º )    

4.  Чиї це слова: «Математику вже тому вчити  треба, що вона розум у порядок приводить»? (М.В. Ломоносов, В.І. Ленін, Гепатія Александрійська)

5. Сума трьох чисел дорівнює їхньому добутку. Ці числа різні й однозначні. Знайдіть ці числа. (0,2,4,    1, 2, 3   6,0,1)

6. В одному будинку сто квартир. Скільки разів на табличках з номерами квартир написана цифра 9? (15, 20, 35)

7. До числа 9 і праворуч, і ліворуч припишіть ту саму цифру, щоб отримане тризначне число яке ділилося на 7. (315, 616, 595)

8. Двоє батьків і двоє синів поділили між собою порівну 30 грн., причому кожен одержав по 10 грн. Як це могло трапитись?(Було одна особа, Було три особи: батько, син, внук, Було дві особи дід і внук.)

9. Який знак треба поставити між записаними цифрами 2 і 3, щоб мати число більше за 2, але менше за 3?(+,*, Кому)

10. Летіла група качок, одна попереду, дві позаду, одна позаду і дві попереду; одна між двома і три в ряд. Скільки летіло качок і яким чином?(7 качок, Летіли одна за одною три качки, 14 качок)

Завдання для 2-ї групи

1. Швачка має кусок сукна довжиною 18 м. І щодня відрізає по 3 м. На який день вона одріже останній раз?(На три, На п’ятий, На сім)

2. Летіли галки і побачили палки. Якщо на кожну палку сяде одна галка, то для однієї галки не вистачить палки. Якщо на кожну палку сяде по дві галки, то одна з палок залишиться без галок. Скільки було галок і скільки було палок? (Чотири палки і три галки, Три палки і чотири галки, Дві палки і дві галки)

3. У казці "Коник-Горбоконик" ми зустрічаємо такі слова: "Приїжджаю - тьма народу! Ну ні виходу, ні входу!". Скільки було народу?(1000, 10000, 1000000)

4. Кому належать слова: «Числа правлять світом»? ( Піфагор, Евклід, Фалес)

5. Архімед допомагав захищати своє місто Сіракузи від римлян і при цьому загинув? Легенда свідчить: коли римлянин заніс меч над ученим, той не просив пощади, а лише вигукнув: «Не чіпай мої ...! У мить загибелі вчений вирішував геометричну задачу. Що Архімед просив не чіпати?        (Жінку, Дітей, Креслення)

6. Яке слово введено в математику через невірну записи латинською мовою імені Аль-Хорезмі? ( Алгебра, Апофема, Алгоритм)

7. Що відрізняє один поїзд від іншого з погляду математика? (Колеса, Сила тяги, Номер)

8. Які чоловічі імена мають «математичне» походження?( Костянтин, Олександр, Федір)

9. Назва якої держави ховається в математичному вираженні літера «а» в третій степені?(ЄМЕН, Куба, Японія)

10. Ім’я який казкової героїні походить від назви одиниці вимірювання довжини?(Метр, Кілометр, Дюйм-Дюймовочка)

1 Ведучий: ОЦІНЕННЯ!!! Слово Журі

2 Ведучий: А тепер прийшла пора підводити підсумки

 1 Ведучий: І нагороджувати переможців, тих хто сьогодні були кращими, розумнішими і більш ерудованими)

Підведення підсумків: Журі Слово Сеніну А.Б. для підведення підсумків і нагородження .

 

 

1

 

Перегляд файлу

Бланк для журі

№ з/п

Назва конкурсу

Максимальна кількість балів за конкурс

Оцінка       за конкурс

ХЛОПЦІ

Оцінка       за конкурс

ДІВЧАТА

Правильна відповідь для 1-ї групи

Правильна відповідь для 2-ї групи

  1.                

ОБЕРИ ФОТО

1

 

 

Б

Б

  1.                

ЗНАЙДИ ФОРМУЛУ

1

 

 

  1. sin2 α + cos2 α = 1
  2. tg 2α = 2 tg α/1 - tg2 α
  3. (a + b)2 = a2 + 2ab + b2
  4. a3  b3 = (a  b)(a2 + ab + b2)
  5. an = a1 + (n - 1)d
  1. bn = b1 · qn – 1
  2. a3 + b3 = (a + b)(a2  ab + b2)
  3. a2  b2 = (a  b)(a + b)
  4. a logab =b
  5. loga x/y = logax - logay
  1.                

ПОКАЖИ ФІГУРУ

1

 

 

ДВАНАДЦЯТИКУТНИК

ПРЯМОКУТНИЙ ПАРАЛЕЛЕПІПЕД

  1.                

ВГАДАЙ МЕНЕ?

1

 

 

АЛЬ ХОРЕЗМІ

ЕВКЛІД

  1.                

ЗІРКИ В РЯД

1

 

 

1.Евклід

2.Гаус

3. Абель

4. Погорелов

1.Піфагор

2.Вієт

3.Ейлер

4.Колмогороа

  1.                

ЛАСТІВКА

1

 

 

  1. Точка
  2. Три
  3. Рівні
  4. Ломоносов
  5. 1,2,3
  6. 20
  7. 595
  8. Було 3 особи: батько, син, внук
  9. Кома

10.Летіли одна за одною 3 качки

  1. На п’ятий
  2. Три палки і чотири галки
  3. 10000
  4. Піфагор
  5. Креслення
  6. Алгоритм
  7. Номер
  8. Костянтин
  9. Куба

10. Дюйм-Дюймовочка

_______________________________________________________________________________________________________________________

Бланк для журі

№ з/п

Назва конкурсу

Максимальна кількість балів за конкурс

Оцінка       за конкурс

ХЛОПЦІ

Оцінка       за конкурс

ДІВЧАТА

Правильна відповідь для 1-ї групи

Правильна відповідь для 2-ї групи

  1.                

ОБЕРИ ФОТО

1

 

 

Б

Б

  1.                

ЗНАЙДИ ФОРМУЛУ

1

 

 

  1. sin2 α + cos2 α = 1
  2. tg 2α = 2 tg α/1 - tg2 α
  3. (a + b)2 = a2 + 2ab +b2
  4. a3  b3 = (a  b)(a2 + ab + b2)
  5. an = a1 + (n - 1)d
  1. bn = b1 · qn – 1
  2. a3 + b3 = (a + b)(a2  ab + b2)
  3. a2  b2 = (a  b)(a + b)
  4. a logab =b
  5. loga x/y = logax - logay
  1.                

ПОКАЖИ ФІГУРУ

1

 

 

ДВАНАДЦЯТИКУТНИК

ПРЯМОКУТНИЙ ПАРАЛЕЛЕПІПЕД

  1.           

ВГАДАЙ МЕНЕ?

1

 

 

АЛЬ ХОРЕЗМІ

ЕВКЛІД

  1.           

ЗІРКИ В РЯД

1

 

 

1.Евклід

2.Гаус

3. Абель

4. Погорелов

1.Піфагор

2.Вієт

3.Ейлер

4.Колмогороа

  1.           

ЛАСТІВКА

1

 

 

  1. Точка
  2. Три
  3. Рівні
  4. Ломоносов
  5. 1,2,3
  6. 20
  7. 595
  8. Було 3 особи: батько, син, внук
  9. Кома

10.Летіли одна за одною 3 качки

  1. На п’ятий
  2. Три палки і чотири галки
  3. 10000
  4. Піфагор
  5. Креслення
  6. Алгоритм
  7. Номер
  8. Костянтин
  9. Куба

10. Дюйм-Дюймовочка

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

УВАГА!!!Тільки у НАС!!!

Номер слайду 2

Відбудеться розважально-математичне шоу ХТО ЗВЕРХУ? В МАТЕМАТИКІ!!!

Номер слайду 3

Слово "математика" виникла в стародавній Греції в V-му столітті до н.е. Стародавні греки знали чотири "матеми":вчення про числах (арифметика);теорію музики (гармонію);вчення про фігури і вимірах (геометрію);астрономію і астрологію. Як виникла слово «математика»

Номер слайду 4

І так запрошуємо на сцену. Королеву МАТЕМАТИКИ

Номер слайду 5

Номер слайду 6

https://www.youtube.com/watch?v=Mc4 QHa. LRv0 Y

Номер слайду 7

Наші учасники: Хлопці (МУЖИКИ)________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 8

Наші учасниці: Дівчата________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 9

Наше журі _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 10

Гра «Камінь, Ножиці, Папір»Оберемо хто буде першим

Номер слайду 11

1. Запитання для хлопців. Як будуть дівчата готуватись до наступної контрольної роботи з математики?АБХ

Номер слайду 12

1. Запитання для дівчат. До якої хитрощів вдадуться ХЛОПЦІ щоб добре написати контрольну роботу з математики? АБХ

Номер слайду 13

Слово журі Рахунок

Номер слайду 14

2. запитання. Завдання для 1-ї групи1. Основна Тригонометрична тотожність sin2 α + cos2 α = 1tg 2α = 2 tg α/1 - tg2 α (a + b)2 = a2 + 2ab + b2a3 – b3 = (a – b)(a2 + ab + b2)an = a1 + (n - 1)d 2. Тангенс ПОДВІЙНОГО аргументу3. Сума КВАДРАТІВ 4. Куб різниці 5. Енний член арифметичної прогресії

Номер слайду 15

2. запитання. Завдання для 2-ї групи1. Енний член геометричної прогресіїbn = b1 · qn - 1 a3 + b3 = (a + b)(a2 – ab + b2)a2 – b2 = (a – b)(a + b)a logab =bloga x/y = logax - logay2. Сума кубів3. Різниця квадратів4. Основна логарифмічна тотожність5. Логарифм з частки дорівнює

Номер слайду 16

Слово журі Рахунок

Номер слайду 17

3. запитання. Завдання для 1-ї групи. Покажи геометричну фігуру або об'ємне тіло ДВАНАДЦЯТИКУТНИК

Номер слайду 18

3. запитання. Завдання для 2-ї групи. Покажи геометричну фігуру або об'ємне тіло ПРЯМОКУТНИЙ ПАРАЛАЛЕПІПЕД

Номер слайду 19

Слово журі Рахунок

Номер слайду 20

4. запитання. Завдання для 1-ї групи. Вгадайте видатного математика за допомогою міміки та жестів Мухаммад ібн Муса аль-Хорезмі

Номер слайду 21

4. запитання. Завдання для 2-ї групи. Вгадайте видатного математика за допомогою міміки та жестів ЕВКЛІД

Номер слайду 22

Слово журі Рахунок

Номер слайду 23

5. запитання. Завдання для 1-ї групи. Розставити математиків у хронологічній послідовності 4 1 2 3

Номер слайду 24

5. запитання. Завдання для 2-ї групи. Розставити математиків у хронологічній послідовності 4 1 2 3

Номер слайду 25

Слово журі Рахунок

Номер слайду 26

6. Запитання. Ластівка. Стоячи в позі «Ластівка», відповісти як можна на більше запитань і не змінивши позу

Номер слайду 27

Підведення підсумків. Нагорода переможців !!!

zip
Пов’язані теми
Математика, Позакласні заходи
Інкл
Додано
26 листопада 2018
Переглядів
1248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку