Мета:
показати красу математики, її роль в нашому житті;
розвивати пізнавальну активність, творчі здібності в учнів;
виховувати зацікавленість до математики.
Святково вбрана актова зала до математичного турніру «Хто Зверху – Математики?»
Звучать фанфари.
Ведучі виходять на сцену
1 Ведучий: Добрий день!!! Шановні друзі!!!
2 Ведучий: Ми раді Вітати Вас усіх у цій актовій залі!!!
1 Ведучий: Ми сьогодні зібрались з нагоди проведення «Тижня математики» у стінах КПБЛ
2 Ведучий: Сьогодні світ належить тим, хто знає і любить математику, тож радо вітаю вас, майбутні власники великих корпорацій!
1 Ведучий: Стів Джобс, Білл Гейтс, Джордж Сорос – ці люди розпочинали свій шлях до вершини з перших успіхів і навіть невдач у математиці. Майбутнє людства за творцями новітніх технологій, які сьогодні починають свої перші кроки в математиці з квадратного рівняння чи теореми Піфагора.
2 Ведучий: Цей тиждень буде присвячений цариці наук – математиці й ми раді вітати вас на його відкритті.
1 Ведучий: На сцену запрошується головний гість – Цариця Математики.
2 Ведучий: Про математику часто говорять: надто складна й розумна наука. І справді, не кожному вона під силу, бо вимагає від учня не стільки великого математичного хисту, скільки праці й наполегливості.
1 Ведучий: Я зараз запрошую учасників нашого розважально-наукового шоу (перелік учасників з групи ХЛОПЦІ)
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2 Ведучий: Не вдавай з себе надто надмірного і гордовитого через учасників з групи хлопців!!! Так як Я хочу вам представити прекрасну половину учасниць без яких Ви чоловіки мізинця не варті. Отже КРАСУНІ!!! РОЗУМНИЦІ!!! І просто ЧАРІВНІ ДІВЧАТА!!! (перелік учасників з групи ДІВЧАТА)
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1 Ведучий: А тепер представимо журі нашого розважально-наукового шоу:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________2 Ведучий: Ну то що вирішимо хто з команд буде першими виступати за допомогою гри «Камінь, ножиці, бумага»
1 Ведучий: Ну от і добре хочу назвати Вам назві 1-го конкурсу «ОБЕРИ ФОТО», ми опитали учнів КПБЛ окремо хлопців і окремо дівчат і отримали відповідні відповіді на поставленні запитання
Запитання для ХЛОПЦІВ: Як будуть дівчата готуватись до наступної контрольної роботи з математики?. А) Оберуть найкоротшу спідницю!!!, Б) Будуть вражать вчителя ПОГЛЯДОМ!!!
Обираюь відповіді ХЛОПЦІ!!!
Запитання для ДІВЧАТ: До якої хитрощі вдадуться ХЛОПЦІ щоб добре написати контрольну роботу з математики? А) будуть використовувати новітні гаджети!!! Б) Вивчать формули з математики!!!
Обираюь відповіді ДІВЧАТА!!!
ЯКЩО БУДЕ В ЯКОМУСЬ КОНКУРСІ НІЧІЯ ТО ПРОВОДИТЬСЯ КОНКУРС ДИВОГЛЯДКИ!!!
1 Ведучий: ОЦІНЕННЯ!!! Слово Журі
2 Ведучий: А цей наступний конкурс мені найбільше подобається!!!
1 Ведучий: Чому це?
2 Ведучий: А від того що учасники повинні швидко бігати, швидко думати і швидко шукати потрібну ФОРМУЛУ!!! А це не завжди співпадає біганина, роздуми і пошук!!! Отже конкурс «Знайди ФОРМУЛУ» кожній команді надається 60 секунд і вони повинні я найбільше відшукати і скласти формул за цей час.
Завдання для 1-ї групи
Завдання для 2-ї групи
1 Ведучий: ОЦІНЕННЯ!!! Слово Журі
1 Ведучий: Зараз наші учасники будуть змагатись у конкурсі МІМІКИ!!! Який називається «ПОКАЖИ ФІГУРУ». Я або мій колега ведучий обере одного учасника команди і покаже йому надруковане на папері слово яке означає вид геометричної фігури або геометричного тіла. Даний учасник повинен мовчки, протягом 60 секунд тільки за допомогою міміки і жестів показати своїй команді яка фігура була написана на листку папера.
Завдання для 1-ї групи
ДВАНАДЦЯТИКУТНИК!!!
Завдання для 2-ї групи
ПРЯМОКУТНИЙ ПАРАЛЕЛЕПІПЕД!!!
2 Ведучий: ОЦІНЕННЯ!!! Слово Журі
1 Ведучий: А цей конкурс я сподіваюсь Ви всі погодитесь зі мною, буде вимагати від учасника максимальної ерудованості та велетенської обізнаності. «ВГАДАЙ МЕНЕ?». Я чи моя колега оберуть учасник йому спочатку зав’яжуть очі хусткою чи шарфом. І одягнуть на голову головний убір з надписом ВИДАТНОГО МАТЕМАТИКА!!!. Учасеику розвя’зують очі і він не має права на протязі 60 секунд знімати головний убір,лише може своїй команді задавати питання про, який це вчений, чоловік чи жінка, в якій області він відзначився і т.д. Але команда може відповідати на запитання словами «ТАК!!!» або «НІ!!!»
Завдання для 1-ї групи
АЛЬ ХОРЕЗМІ !!!
Завдання для 2-ї групи
ЕВКЛІД !!!
1 Ведучий: ОЦІНЕННЯ!!! Слово Журі
2 Ведучий: А цей конкурс має назву «ЗІРКИ В РЯД». Командам буде запропоновано по 4 портрети вчених які творили в різні епохи. Учасники повинні вибудувати і поставити ці портрети в хронологічному порядку так як вони жили у свій час.
Завдання для 1-ї групи
Погорелов О.А. (1919-2002), Евклід (365-300 до н.е.), Карл Фрідріх Гаус (1777-1855), Нільс Генрік Абель (1802-1829)
Завдання для 2-ї групи
Леонард Ейлер (1707-1783), Піфагор (580-500 до н.е.), Франсуа Вієт (1540-1603), Колмогоров А.І. (1903-1987)
1 Ведучий: ОЦІНЕННЯ!!! Слово Журі
2 Ведучий: І заключний конкурс нашого науково-розважального шоу буде потребувати від учасників фізичної витримки і сили та ерудованості. «ЛАСТІВКА» Чи я чи мій колега обирає з команди учасника який повинен стати в позу ЛАСТІВКИ в фізичному сенсі (тобто тулуб нахилити вперед, розставити широко руки і підняти одну ногу назад). Я чи мій колега будемо задавати питання і учасник повинен стоячи в позі ЛАСТІВКА відповідати на ці запитання до яких буде запропоновано 3 варіанти відповіді. Чим довше, і чим більше дасть відповідей учасник, та команда отримає виграшний бал.
Завдання для 1-ї групи
1. Вони такі непомітні, але дуже потрібні, важливі, в геометрії без них
неможливо. Вони зустрічаються не тільки в геометрії, але і у всіх книжках. (точки, прямі, площини)
2. Вітрина, актриса, тритон. Яке число об’єднує всі ці слова? (Один, Три, Два)
3. Що більше cos 40º чи sin 50º? (cos 40º < sin 50º, cos 40º >sin 50º, cos 40º =sin 50º )
4. Чиї це слова: «Математику вже тому вчити треба, що вона розум у порядок приводить»? (М.В. Ломоносов, В.І. Ленін, Гепатія Александрійська)
5. Сума трьох чисел дорівнює їхньому добутку. Ці числа різні й однозначні. Знайдіть ці числа. (0,2,4, 1, 2, 3 6,0,1)
6. В одному будинку сто квартир. Скільки разів на табличках з номерами квартир написана цифра 9? (15, 20, 35)
7. До числа 9 і праворуч, і ліворуч припишіть ту саму цифру, щоб отримане тризначне число яке ділилося на 7. (315, 616, 595)
8. Двоє батьків і двоє синів поділили між собою порівну 30 грн., причому кожен одержав по 10 грн. Як це могло трапитись?(Було одна особа, Було три особи: батько, син, внук, Було дві особи дід і внук.)
9. Який знак треба поставити між записаними цифрами 2 і 3, щоб мати число більше за 2, але менше за 3?(+,*, Кому)
10. Летіла група качок, одна попереду, дві позаду, одна позаду і дві попереду; одна між двома і три в ряд. Скільки летіло качок і яким чином?(7 качок, Летіли одна за одною три качки, 14 качок)
Завдання для 2-ї групи
1. Швачка має кусок сукна довжиною 18 м. І щодня відрізає по 3 м. На який день вона одріже останній раз?(На три, На п’ятий, На сім)
2. Летіли галки і побачили палки. Якщо на кожну палку сяде одна галка, то для однієї галки не вистачить палки. Якщо на кожну палку сяде по дві галки, то одна з палок залишиться без галок. Скільки було галок і скільки було палок? (Чотири палки і три галки, Три палки і чотири галки, Дві палки і дві галки)
3. У казці "Коник-Горбоконик" ми зустрічаємо такі слова: "Приїжджаю - тьма народу! Ну ні виходу, ні входу!". Скільки було народу?(1000, 10000, 1000000)
4. Кому належать слова: «Числа правлять світом»? ( Піфагор, Евклід, Фалес)
5. Архімед допомагав захищати своє місто Сіракузи від римлян і при цьому загинув? Легенда свідчить: коли римлянин заніс меч над ученим, той не просив пощади, а лише вигукнув: «Не чіпай мої ...! У мить загибелі вчений вирішував геометричну задачу. Що Архімед просив не чіпати? (Жінку, Дітей, Креслення)
6. Яке слово введено в математику через невірну записи латинською мовою імені Аль-Хорезмі? ( Алгебра, Апофема, Алгоритм)
7. Що відрізняє один поїзд від іншого з погляду математика? (Колеса, Сила тяги, Номер)
8. Які чоловічі імена мають «математичне» походження?( Костянтин, Олександр, Федір)
9. Назва якої держави ховається в математичному вираженні літера «а» в третій степені?(ЄМЕН, Куба, Японія)
10. Ім’я який казкової героїні походить від назви одиниці вимірювання довжини?(Метр, Кілометр, Дюйм-Дюймовочка)
1 Ведучий: ОЦІНЕННЯ!!! Слово Журі
2 Ведучий: А тепер прийшла пора підводити підсумки
1 Ведучий: І нагороджувати переможців, тих хто сьогодні були кращими, розумнішими і більш ерудованими)
Підведення підсумків: Журі Слово Сеніну А.Б. для підведення підсумків і нагородження .
1
Бланк для журі
№ з/п |
Назва конкурсу |
Максимальна кількість балів за конкурс |
Оцінка за конкурс ХЛОПЦІ |
Оцінка за конкурс ДІВЧАТА |
Правильна відповідь для 1-ї групи |
Правильна відповідь для 2-ї групи |
|
ОБЕРИ ФОТО |
1 |
|
|
Б |
Б |
|
ЗНАЙДИ ФОРМУЛУ |
1 |
|
|
|
|
|
ПОКАЖИ ФІГУРУ |
1 |
|
|
ДВАНАДЦЯТИКУТНИК |
ПРЯМОКУТНИЙ ПАРАЛЕЛЕПІПЕД |
|
ВГАДАЙ МЕНЕ? |
1 |
|
|
АЛЬ ХОРЕЗМІ |
ЕВКЛІД |
|
ЗІРКИ В РЯД |
1 |
|
|
1.Евклід 2.Гаус 3. Абель 4. Погорелов |
1.Піфагор 2.Вієт 3.Ейлер 4.Колмогороа |
|
ЛАСТІВКА |
1 |
|
|
10.Летіли одна за одною 3 качки |
10. Дюйм-Дюймовочка |
_______________________________________________________________________________________________________________________
Бланк для журі
№ з/п |
Назва конкурсу |
Максимальна кількість балів за конкурс |
Оцінка за конкурс ХЛОПЦІ |
Оцінка за конкурс ДІВЧАТА |
Правильна відповідь для 1-ї групи |
Правильна відповідь для 2-ї групи |
|
ОБЕРИ ФОТО |
1 |
|
|
Б |
Б |
|
ЗНАЙДИ ФОРМУЛУ |
1 |
|
|
|
|
|
ПОКАЖИ ФІГУРУ |
1 |
|
|
ДВАНАДЦЯТИКУТНИК |
ПРЯМОКУТНИЙ ПАРАЛЕЛЕПІПЕД |
|
ВГАДАЙ МЕНЕ? |
1 |
|
|
АЛЬ ХОРЕЗМІ |
ЕВКЛІД |
|
ЗІРКИ В РЯД |
1 |
|
|
1.Евклід 2.Гаус 3. Абель 4. Погорелов |
1.Піфагор 2.Вієт 3.Ейлер 4.Колмогороа |
|
ЛАСТІВКА |
1 |
|
|
10.Летіли одна за одною 3 качки |
10. Дюйм-Дюймовочка |