Урок "Знаходження значеннь виразів на дії різного ступеня"

Про матеріал

Метою даного уроку є формувати вміння обчислювати вирази на додавання і віднімання в межах 100; удосконалювати вміння застосовувати випадки табличного множення і ділення на 2; удосконалювати вміння розв'язувати задачі, порівнювати вирази, знаходити периметр фігур; розвивати уяву, пам'ять, мислення, спостережливість; виховувати повагу один до одного, бережливе ставлення до природи.

Перегляд файлу

Математика 2 клас.

Тема. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Складання і розв’язування задач. (680 – 689).

Мета: формувати вміння обчислювати вирази на додавання і віднімання в межах 100; удосконалювати вміння застосовувати випадки табличного множення і ділення на 2; удосконалювати вміння розв’язувати задачі, порівнювати вирази, знаходити периметр фігур; розвивати уяву, пам'ять, мислення, спостережливість; виховувати повагу один до одного, бережливе ставлення до природи.

Обладнання: презентація, картки для індивідуальної та групової роботи, предметні малюнки(сонця, перелітних птахів, комах, їжака, плазунів, весняних квітів).

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Перевірка домашнього завдання.

№ 679. Записати значення виразів у порядку зростання.

 0, 2, 3, 14,15, 47.

  • Чому сніговик виділив ці числа?
  • Назвіть найбільше й найменше двоцифрові числа у даному записі?
  •  Порівняйте їх.

2. Каліграфічна хвилинка.

Запишіть числа п’ятого десятка.

№ 678. Зачитати розв’язання задачі.

1) 34 – 16 = 18 (п.) молока залишилося;

2) 34 – 19 = 15 (п.) соку залишилося

Відповідь: 18 пакетів молока і 15 пакетів соку залишилося у магазині.

2. Усний рахунок.

2.1. Відгадайте загадку.

 Мухи білі прилітають,

 На голівоньки сідають,

 Замітають всі доріжки

 І дарують діткам сніжки.

 Хто ж дарує жартома

 Білі мухи ? Це  … (зима).   

Вчитель. Бабуся Зима хоче з нами попрощатися, бо пора їй вирушати на північ. Нам з нею було весело. Ми гралися у сніжки, каталися на санчатах, зустріли Діда Мороза і Снігуроньку, колядували й щедрували, а ще не тільки розважалися, але й навчалися. Хоче бабуня перевірити, що ми  з вами вивчили.

2.2. Обчислити ланцюжки.

12 : 2 → + 24 → + 42     - 5 = 67

2 · 8 → + 18 → - 20 → : 2 = 7

100 – 35 → + 5 → - 48 =  22

2.3. Назвати пропущені числа.

67 + __= 80  __- 22 = 56  2 · __= 18  14 : __ = 7

2.4 Віршовані задачі.

 


На столі – 4 миски.

В кожній з них – по 2 сосиски.

Скільки всіх сосисок там

Знати хочеться котам?

  

На зиму матуся-лисиця

Сплела для діток рукавиці.

Кожна маленька лисичка

Отримала дві рукавички.

Скільки всього рукавичок?

Якщо у мами 5 доньок-лисичок?

    

У Оксанки в рукавиці аж 12 олівців.

У її подружки Іри – 24.

Полічіть-но всі оці кольорові олівці.

     

На гілках вербички

23 синички,

8 з них запам’ятай –

Полетіли десь у гай.

А назад вернулось 3. 

Скільки стало говори?


   

2.5 . Індивідуальна робота.

Вчитель. Останній день зими і зараз на нас посипалися чарівні сніжинки. Розв’яжіть вирази. ( 3 – 4 учнів працюють з індивідуальними картками).             

2.6 Фронтальне опитування.(Запам’ятайте слова-відгадки).

Слайд141. Найбільше одноцифрове число.

2. Як називається цей знак <?

3. Найменше трицифрове число?

4. Прилад за допомогою якого вимірюємо довжини відрізків.

5. Як називається результат дії додавання?

  

- Із виділених літер складіть слово.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

ІV. Узагальнення та систематизація знань.

1. Обчислити письмово вирази з коментуванням.

29 + 47  63 + 19

94 – 56  66 – 39   

Назвіть значення виразів у порядку спадання.

82, 76, 38, 27.

Яке число зайве? Чому?

2. Порівняти вирази. 

 2 · 9 *27 – 9  14 : 2 * 16 – 7

 45+ 25* 60 + 13  25 + 8 * 8 + 25                 

- Яку рівність ми можемо порівняти, не обчислюючи значення виразів? Чому?

3. Фізкультхвилинка.     

4. Робота в малих групах.

Клас ділиться на  групи.

Картка № 6

1. Розв’яжи задачу.

На 6 тарілок поклали  по 2 яблука. Скільки яблук на тарілках?

2. Розв’яжи задачу.

Тарасику потрібно було намалювати 28 метеликів, він намалював 16. Скільки метеликів хлопчик ще повинен намалювати?

3. Розв’яжи задачу.

У першому автобусі їхало 20 туристів, у другому – на 10 туристів менше, ніж і першому, а третьому автобусі – на 7 більше, ніж в другому. Скільки туристів їхало у третьому автобусі?

 

Картка № 7

1. Розв’яжи задачу.

9 дівчаток намалювали по 2 рибки, а хлопчики намалювали на 4 рибки більше, ніж дівчата. Скільки рибок намалювали хлопці?

2. Розв’яжи задачу.

З першої грядки зібрали 16 кг часнику, а з другої – на 4 кг більше, ніж з першої. Скільки кілограмів часнику зібрали з двох грядок?

 

5. Обчислити периметр даних фігур.

 

Слайд20     Слайд21

6. Робота з підручником.

№ 680, 681 (усно ).

№ 682, 683  ( з коментуванням).

№ 687 (самостійно).

V. Підсумок уроку.

1. Вправа «Незакінчене речення».

Урок був …

Найбільше мені сподобалося …

Математика потрібна мені …

2. Домашнє завдання.

 

с. 117, № 688, 689.

    

 

 

 

   

    

   

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
27 листопада 2018
Переглядів
714
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку