Математика 1 клас НУШ числа 1-10

Про матеріал
Урок математики для 1 класу НУШ. Тема "Повторюємо числа 1-10. Повторення способів утворення попереднього і наступного чисел"
Перегляд файлу

Тема уроку. Повторюємо числа 1-10. Повторення способів утворення попереднього і наступного чисел

Дидактична задача: узагальнити і систематизувати знання учнів про числа 1–10: поняття наступного та попереднього чисел, способи їх утворення, прийом додавання й віднімання числа 1. Формувати уявлення про арифметичні дії додавання і віднімання; учити добирати вирази до сюжетних малюнків, попередньо поставивши до них запитання; формувати уміння добирати пропущені числа в рівностях на основі складу чисел.

Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; учити логічно міркувати.

Виховна задача: виховувати толерантність, вміння співпрацювати в групі.

Обладнання: підручник, ноутбук, коробка «Нова пошта»,  картки для роботи в групах, предметні малюнки, цифри на магнітах, маски «Живі цифри».

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

 Ігровий момент

 Учні отримують посилку з нової пошти.

  • Роздивіться її уважно. Як ви думаєте, де я її взяла? Що ви знаєте про Нову пошту? Навіщо вона потрібна людям?
  • У цій посилці  є різні речі, які допоможуть вам повторити все те, що ми вивчили про числа 1 – 10.

ІІІ. Актуалізація опорних знань і способів дії

  1. Хвилина каліграфії

 

(Вчитель по черзі дістає речі з посилки)

Річ - книжка «Вовк і семеро козенят».

  • Яке число зустрічається у назві цієї казки? Пропишемо цифру 7.

 

  1. Усне опитування.

             

             Річ -  їжачок. 

 -  Ось цьому їжачкові потрібно допомогти дістатися додому. Для цього картки з числами потрібно   розкласти по порядку, щоб їжачок знайшов дорогу додому, де його чекає мама.

 Назвіть числа від 1 до 10 у порядку збільшення (зростання); у порядку зменшення (спадання).

Назвіть усі числа, які менші ніж 10.

Назвіть  числа, які більші за 6.

Назвіть числа, які більші за 4 і менші ніж 7.

 

ІV. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок

1. Арифметичні дії додавання і віднімання. Формування навичок додавання і віднімання числа 1 на основі розташування чисел у натуральному ряді

 

          Річ – жива цифра

 Гра «Живі цифри» .

  • Що буде з числом, якщо до нього додати 1?
  • Давайте перевіримо. Зараз ви станете живими цифрами. Ми хором додаватимемо по 1, а кому я одягатиму маску, виходитиме і ставатиме в числовий ряд.

Хором. 1+1=2, 2+1=3, 3+1=4,4+1=5, 5+1=6,6+1=7,7+1=8, 8+1=9, 9+1=10.

  • Що буде з числом, якщо від нього відняти 1?

Хором. 10-1=9,9-1=8,8-1=7,7-1=6,6-1=5,5-1=4,4-1=3,3-1=2,2-1=1

 

      Річ - підручник

2 . Робота з підручником

 Розвязування виразів 2 ст.45.  Колективна робота з класом. Учні повторюють поняття числа, наступного до даного. Як одержати число, наступне до даного? попереднє до даного? Що означає до числа додати 1? Що означає від числа відняти 1?

 

        Річ – фігурка спортсмена
3.  Фізкультхвилинка.

 

 Річ - листочок

4. Робота в групах.

 - Кожна група буде розв’язувати приклади, у яких на числа впав листочок і закрив їх.  Вам доведеться стати маленькими дослідниками, щоб знайти правильну відповідь.

  Самостійна робота учнів з наступною перевіркою на слайдах.

 

 Річ – зображення групи

5.Робота в групах.

         Коментування вчителем малюнку. Складання виразу.

  • Поміркуйте в групах. Треба об’єднувати чи вилучати  об’єкти ? Складіть вирази до своїх малюнків.

 

          Річ – геометрична фігура

6. Робота з геометричним матеріалом

А зараз у нас буде «геометрична хвилинка».

Хвилинка в нас незвична,

Вона сьогодні геометрична.

Плескай в долоньки  стільки разів,

Скільки фігура має кутів.

ІV. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів

- Що ми повторили на уроці?

- Що вас зацікавило?

- Як одержати число, наступне до даного? попереднє до даного?

Хвилина доброти.

 Усі використані речі складаються в конверт і віддаються у 1- Б, щоб і учні цього класу змогли повторити числа від 1 до  10.

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
1490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку