Педагогічна технологія щоденної активності молодших школярів "Щоденні 3"

Про матеріал
Педагогічна технологія щоденної активності молодших школярів "Щоденні 3". У статті представлено інформацію про те, як працює та які переваги ротаційної моделі «Щоденні 3»
Перегляд файлу

Педагогічна технологія регулярної діяльності молодших школярів

 «Щоденні 3»

        «Щоденні 3» відносно нова педагогічна технологія, що використовується для  вивчення математики.

        Як  працює та які переваги ротаційної моделі «Щоденні 3»?

 

         «Щоденні 3» - технологія, яка передбачає виконання учнями трьох щоденних видів роботи у навчальному процесі з математики: математика для себе (самостійно), математика письмово та математика разом. Кожен вид діяльності виконується упродовж 10-20 хвилин.

 

Математика для себе

         Цей вид активності можна застосовувати як упродовж уроку, так і протягом дня. Вчитель визначає діяльність, а активність учень вибирає сам.

       Це логічні завдання, математичні ігри, робота з геометричним матеріалом.

Така робота розвиває маніпулятивні навики та логічне мислення. Вчитель звертає увагу, які математичні ігри діти обирають частіше, потім під них підлаштовується.

   Важливою частиною цієї технології є введення правил, які можна писати на дошці чи на папері, головне, щоб вони були в полі зору дітей.

1. Учні визначаються із завданням.

2. Самостійно обирають місце роботи.

3. Залишаються на місці протягом діяльності.

4. Працюють весь відведений час.

5. Дотримуються правил поведінки.

6. Працюють тихо.

7. Завершивши роботу, складають ігри та картки.

 

        

Математика письмово

         Школярі відпрацьовують вміння самостійно та зосереджено працювати упродовж відведеного часу, обчислювати приклади, розв’язувти задаі, нерівності, виконувати перетворення, що передбачені навчальною програмою.Записувати відповіді до завдань діти можуть прямо на картках, якщо вони ламіновані, або на звичайних чистих аркушах.

 

Математика разом

          Учні в парі з другом, якого обирають самостійно, закріплюють отримані знання за допомогою дій з різними предметами, у формі гри чи іншої діяльності з картками чи предметами.

 

       Переваги педагогічної технології «Щоденні 3» :

- розвиток самостійності, витримки, відповідальності та наполегливості;

- завдання легко адаптувати до навчальної програми та потреб учнів;

- вчитель може працювати з окремими учнями;

- побудова відносин: довіра та повага;

- підтримка самостійності, повага до вибору учня;

- розвиток математичної грамотності та любові до математики;

- легко помітити дітей, які потребують допомоги.

 

    Під час активності учнів вчитель має можливість працювати з тими, хто потребує допомоги. Під час  або наприкінці щоденних 3 учні можуть ділитися своїми думками , а таким чином діти вчаться вирішувати реальні проблеми, що сприяє кращому та швидшому розумінню застосування математики в повсякденному житті.

 

 

 

Картки для щоденної діяльності для розвитку математичних здібностей

 

 

Картка 1

     Покажи склад числа 5 із двох доданків за допомогою трикутників. (Дивись на зразок)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка 2

 

Покажи склад числа 6, заштриховуючи кружки

синім та зеленим олівцями відповідно до записаних прикладів, що знаходяться праворуч.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

Картка 3

 

Обведи правильну відповідь

 

 

CAA, Comunicazione Alternativa Aumentativa, Comunicazione Aumentativa Alternativa, PCS, handicap, disabilità, autismo, sostegno, simboli

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка 4

 

 

Ім’я ___________________________________

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

4-2=___5-2=___7-3=___

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8-2=___6-3=___4-1=___

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-1=___9-3=___5-3=___

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7-5=___6-4=___8-5=___

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-2=___7-4=___5-1=___

 


 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 2
на ? б.
- 6
- ?
10
- 5
- 4
?
- 3
- 9
- ?, на 6 м.
- 7
- ?, на 2 б.
- 6
на ? м.
- 5
- 3
?
- 5
- 4
10
- ?

 

 

 

 

 

doc
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
846
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку