30 березня о 15:00Вебінар: Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи

Урок математики. "ЗВ'ЯЗОК ДІЇ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ . СКЛАДАННЯ ВИРАЗІВ НА ВІДНІМАННЯ З ВИРАЗІВ НА ДОДАВАННЯ. ПОБУДОВА ВІДРІЗКІВ." "

Про матеріал
Конспект уроку з математики 1 клас "ЗВ'ЯЗОК ДІЇ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ . СКЛАДАННЯ ВИРАЗІВ НА ВІДНІМАННЯ З ВИРАЗІВ НА ДОДАВАННЯ. ПОБУДОВА ВІДРІЗКІВ "
Перегляд файлу

 УРОК            МАТЕМАТИКИ    1  клас

ТЕМА:          ЗВ'ЯЗОК ДІЇ  ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ . СКЛАДАННЯ  ВИРАЗІВ  НА  ВІДНІМАННЯ  З  ВИРАЗІВ   НА  ДОДАВАННЯ.   ПОБУДОВА  ВІДРІЗКІВ

МЕТА :   РОЗКРИТИ ЗВ'ЯЗОК   МІЖ   ДІЯМИ  ДОДАВАННЯ  І ВІДНІМАННЯ;

                    УЧИТИ   СКЛАДАТИ  ВИРАЗИ  НА  ДОДАВАННЯ , ВПРАВЛЯТИ  УЧНІВ  У            ВИМІРЮВАННІ  ВІДРІЗКІВ  ;

                    РОЗВИВАТИ  ПРОСТОРОВУ  УЯВУ , Л ОГІЧНЕ   МИСЛЕННЯ ;

                    ВИХОВУВАТИ  БАЖАННЯ   ВЧИТИСЯ , ПІЗНАВАЛЬНИЙ  ІНТЕРЕС  УЧНІВ,     

САМОСТІЙНІСТЬ , ЛЮБОВ ДО КАЗКИ .       

ОБЛАДНАННЯ : ІЛЮСТРАЦІЇ  ДО КАЗКИ  « ГУСИ –ЛЕБЕДІ»  , МАЛЮНКИ  ДО  ЗАВДАНЬ,МАТЕРІАЛ  РОБОТИ  БІЛЯ  ДОШКИ, ПРЕЗЕНТАЦІЯ,  НОУТБУК, ІНДИВІДУАЛЬНІ КАРТКИ.

ХІД       УРОК

  І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ  МОМЕНТ  .

ОСЬ  І  ДЗВОНИК  ПРОЛУНАВ,

                                           ДЛЯ  НАВЧАННЯ  ЧАС  НАСТАВ,

ЩО Б  КРАЇНІ  ПРИСЛУЖИТИ,

                                                  МИ  ПОВИНІ  ДОБРЕ  ВЧИТИСЬ. (УЧНІ)

                                            ПОЧИНАЄТЬСЯ  УРОК.

                                            ПРАЦЮВАТИМЕМ  СТАРАННО,

                                                                ЩОБ ПОЧУТИ  У  КІНЦІ,

                                            ЩО У  ПЕРШІМ  КЛАСІ  УЧНІ –ПРОСТО      

            МОЛОДЦІ.(ВЧИТЕЛЬ)

ІІ.   АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

         -СЬОГОДНІ У  НАС  НЕЗВИЧАЙНИЙ  УРОК , А  КАЗКОВИЙ  .

- ДІТИ  ВИ  ЛЮБИТЕ  КАЗКИ ?  А  ЩОБ  ДІЗНАТИСЯ,   ЯКА  КАЗКА ЗАВІТАЛА ДО НАС НА УРОК ,  ТРЕБА  ВИКОНАТИ  ЗАВДАННЯ  .(СКЛАДАЄМО НАЗВУ КАЗКИ ЗА  ДОПОМОГОЮ  РОЗВЯЗКУ  РІВНОСТЕЙ  )

1 2 3 5 6 7 8 9 10

ГУСИ-ЛЕБЕДІ

  -ДАВАЙТЕ  ПРИГАДАЄМО ЦЮ КАЗОЧКУ. 

ЖИЛИ ЧОЛОВІК  ТА  ЖІНКА . У  НИХ  БУЛО  ДВОЕ  ДІТЕЙ(малюнок).

ЗАВДАННЯ:

 ІВАНКУ  3  РОКИ , А ОЛЕНКА НА 3  РОКИ  СТАРША КІЛЬКИ  РОКІВ  ОЛЕНЦІ ? (3+3=6)

ПІШЛИ  БАТЬКИ  НА  БАЗАР,  А  ОЛЕНЦІ  СКАЗАЛИ  ДИВИТИСЯ  ЗА  БРАТИКОМ  .

ПОСАДИЛА  ВОНА  БРАТИКА  НА  ТРАВИЧКУ, А  САМА  ПІШЛА  ГУЛЯТИ. 

НАЛЕТІЛИ  ГУСИ  -ЛЕБЕДІ,  ПІДХОПИЛИ  ІВАНКА  І  ПОНЕСЛИ  ЗА  ГОРИ  І  ЛІСИ.  (малюнок)

ДІВЧИНКА  ПОБІГЛА  ШУКАТИ  БРАТИКА. БАЧИТЬ, СТОЇТЬ ПІЧКА. ВОНА СПИТАЛА:

  • КУДИ ГУСИ – ЛЕБЕДІ ПОЛЕТІЛИ?

ЗАВДАННЯ:   ПІЧ  СПЕКЛА  6 ПИРІЖКІВ  З ЯБЛУКАМИ І 3  ПИРІЖКИ  З  МАЛИНОЮ. СКІЛЬКИ  ВСЬОГО  ПИРІЖКІВ? ( 6+3=9)

БІЖИТЬ  ДІВЧИНКА  ДАЛІ  АЧИТЬ, СТОЇТЬ  ЯБЛУНЬКА . ВОНА СПИТАЛА:

  • КУДИ  ГУСИ – ЛЕБЕДІ  ПОЛЕТІЛИ?

ЗАВДАННЯ   :    - ЗБЕРИ МОЇ ЯБЛУЧКА . ДІВЧИНКА ПОЗБИРАЛА ЯБЛУЧКА В КОШИКИ, АЛЕ НЕ ЗНАЄ, В ЯКОМУ КОШИКУ БІЛЬШЕ.?.

- ДАВАЙТЕ ЇЙ ДОПОМОЖЕМО. (7 МЕНШЕ 9)

 БІЖИТЬ  ДАЛІ  ,БАЧИТЬ  РІЧКА  З  МОЛОЧНО –КИСЕЛЬНИМИ  БЕРЕГАМИ , А  ЧЕРЕЗ  РІЧКУ  МІСТОК .

ЗАВДАННЯ :   НА  МІСТОЧКУ  НАЗВАТИ   КЛАДОЧКИ  ЯКИХ  НЕ  ВИСТАЧАЄ.

1 2     5    8    10

РОБОТА  В  ЗОШИТІ:   ЗАПИСАТИ  НАТУРАЛЬНИЙ   РЯД  ЧИСЕЛ.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА   «КАЧЕНЯТА»

РАЗ, ДВА,  УСІ  ПІРНАЮТЬ,

ТРИ,  ЧОТИРИ  – ВИРИНАЮТЬ,.

ПЯТЬ,   ШІСТЬ -   НА  ВОДІ,

КРІПНУТЬ  КРИЛЬЦЯ  МОЛОДІ,

 СІМ,  ВІСІМ -  ЩО Є СИЛИ.

МИ  ДО  БЕРЕГА  ПРИПЛИЛИ.

ДЕВЯТЬ,  ДЕСЯТЬ  - ОБСУШИЛИСЬ

І ТИХЕСЕНЬКО  УСІЛИСЬ.

ДИВИТЬСЯ ДІВЧИНКА  ПЕРЕД  НЕЮ  3  ДОРІЖКИ .  ДОПОМОЖИМО  ЇЙ  ВИБРАТИ  ЯКОЮ  ПІТИ .

(ПІДРУЧНИК    (СТ.46  ЗАВДАННЯ  4  )

ВИБІГЛА  НА  ГАЛЯВИНУ,  ДИВИТЬСЯ  ХАТКА  НА  КУРЯЧИХ  ЛАПКАХ  СТОЇТЬАГЛЯНУЛА В ВІКОНЦЕ,  А  ТАМ  -  БРАТИК  СИДИТЬ . ПІДІЙШЛА ДІВЧИНКА  ДО ХАТКИ, ЗВІДТИ ВИЙШЛА  БАБА  ЯГА  ОПРОСИЛАСЯ  ОЛЕНКА   ПОГРІТИСЯ. 

ЗАВДАННЯ :     БАБА   ЯГА  ПИТАЄ: 

-ЯКІ  ГЕОМЕТРИЧНІ  ФІГУРИ  ТИ  БАЧИШ   НА  МОЇЙ  ХАТИНЦІ ?

 ІІІ. ОПРАЦЮВАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

-ДІТИ,  ПОКИ  ДІВЧИНКА  ВІДПОЧИВАЄ  МИ  З  ВАМИ  ВИВЧИМО  НОВУ  ТЕМУ  НАШОГО  УРОКУ .

1. ПРЕЗЕНТАЦІЯ      (МУЛЬТИМЕДІО)

2. ЗАПИС  В  ЗОШИТИ  РІВНОСТЕЙ.

-ДІТИ  ХТО  ДІВЧИНЦІ  ДОПОМІГ? 

ОЛЕНКА  ЗАБРАЛА  ІВАНКА  І  ПОБІГЛА  ДОДОМУ.

3. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА  (ПІСНЯ  ЧЕРВОНОЇ  ШАПОЧКИ  )

ІV.ПЕРВИННЕ ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО.

  БАБА  ЯГА  ЗА  НИМИ  ГУСЕЙ  В  ДОГОНКУ  ПОСЛАЛА  .ДОБІГЛА  ДІВЧИНКА  ДО  РІЧКИ І КАЖЕ:

ІЧКО-МАТІНКО,  СХОВАЙ  МЕНЕ!

ЗАВДАННЯ:         РОБОТА  ПО  РЯДАМ . СКЛАСТИ  ПО  2  ПРИКЛАДИ  НА  ВІДНІМАННЯ  З  ДОДАВАННЯ.

НАКРИЛА  РІЧКА  СВОЇМИ  ХВИЛЯМИ,  ГУСИ  ПРОЛЕТІЛИ  І  НЕ  ПОБАЧИЛИ ЇХ.

ДІВЧИНКА  ПОБІГЛА  ДАЛІ.  НА  ЗУСТРІЧ  ЯБЛУНЬКА.   А ТУТ  І  ГУСИ  ПОВЕРНУЛИСЬ  .

-ЯБЛУНЬКО, СХОВАЙ  НАС!

ЗАВДАННЯ:      ПОЗБИРАЄМО  ЛИСТОЧКИ .

(НА  ЛИСТОЧКАХ РОЗВ ‘ЯЗУЄМО ПРИКЛАДИ І  КЛЕЇМО  НА ДЕРЕВО  )

ЯБЛУНЬКА  ЗАКРИЛА  ЇХ  СВОЇМИ  ЛИСТОЧКАМИ  УСИ ЇХ НЕ  ПОБАЧИЛИ .

ОЛЕНКА  ЗНОВУ  ПОБІГЛА  .ГУСИ  ЇХ  ПОМІТИЛИ,  ОСЬ  -  ОСЬ  НАЗДОЖИНУТЬ. 

ДОБІГЛА  ДО  ПІЧКИ   .

ІЧКО ,МАТІНКО,  СХОВАЙ  НАС. 

ЗАВДАННЯ:      РОБОТА  В ПАРАХ  (2 ПРИКЛАДИ  НА  ВІДНІМАННЯ  З ПРИКЛАДУ  НА  ДОДАВАННЯ  )

ПІЧКА  СХОВАЛА УСИ  ПОЛІТАЛИ - ПОЛІТАЛИ  І ПОВЕРНУЛИСЬ  ДОДОМУ  НІ З ЧИМ..  .

ПІЧКА  ПРИГОСТИЛА  ДІТЕЙ  ПИРІЖКАМИ.  ВОНИ  ПОДЯКУВАЛИ ЇЙ  І  ПОБІГЛИ  ДОДОМУ.  А  ТУТ  І  БАТЬКИ  ПОВЕРНУЛИСЬ.

  V.  ПІДСУМОК      УРОКУ  .

РО  ЩО  ВИ  ДІЗНАЛИСЯ  НА  УРОЦІ?

АПАМЯТАЙТЕ, ЩО З КОЖНОГО  ВИРАЗУ  НА  ДОДАВАННЯ  МОЖНА  СКЛАСТИ  ДВА  НА  ВІДНІМАННЯ  .

-ЧОМУ  НАС  ЦЯ  КАЗОЧКА  НАВЧИЛА ?

VІ. РЕФЛЕКСІЯ.

-ЗА  ДОПОМОГОЮ  СИГНАЛЬНИХ  КАРТОЧОК  ОЦІНІТЬ  СВОЮ  РОБОТУ  НА  УРОЦІ . (СВІТЛОФОР)

В  КОЖНІЙ  КАЗЦІ  Є  ЧУДО ,  І  В  ДОБРИХ  КАЗКАХ  ЩАСЛИВИЙ  КІНЕЦЬ.     ЯБЛУНЬКА  ПЕРЕДАЛА  НАМ  ПОДАРУНОЧКИ , СВОЇ  ЛІСОВІ   ЯБЛУЧКА.    ПРИГОЩАЙТЕСЯ  !

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 лютого
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку