Числа 21-40. Утворення двоцифрових чисел з десятків та одиниць
Мета: актуалізувати знання учнів про запис чисел першої сотні, їхній десятковий склад, удосконалювати вміння працювати з таблицею розрядів, учитизаписувати числа в межах від 21-40, продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі,розвивати логічне та варіативне мислення, виховувати старанність, товариськість, охайність.
Обладнання: набір цифр, картки для групової роботи, конструктор , ілюстративний та роздавальний матеріал.
У коло всі разом ставайте
І посмішку передавайте.
На сусіда подивіться
Та йому ви посміхніться.
Вправа « Корзинка очікуваннь»
Діти, якимповинен бути наш урок?
(Веселим, цікавим)
А якіповинні бути учні на уроці?
(Уважними, розумними, активними, організованими).
Сподіваюся, щосаме такими ви будете на уроці.
Тому я хочу, щобви:
Не просто слухали, а … (чули),
Не просто дивилися, а … (бачили),
Не просто відповідали, а (міркували), Дружно й пліднопрацювали.
2.Актуалізація знань учнів
Діти, ви любите отримувати подарунки? Ось і у нас в класі з’явилася скринька, чи хочете ви дізнатися, що в ній ? Але ж подивіться на ній замок, але ключа я не можу знайти? На ній якась записка. Прочитаймо її. Зашифрована записка. Застосуємо лайфхак. (Звернись до Лунтіка)
1.Гра «М’яч по колу» Лунтік ставить запитання.
- назви компоненти при додаванні
-назви компоненти при відніманні
- назви сусідів числа 18
- Назви попереднє число від 14
- назви наступне число від 19
- назви круглі числа
- назви сусідів числа 10
- назви числа другого десятку
Молодці, тепер я бачу, що ви готові виконувати наступні завдання. (підказка Рушай до Пеппи)
3. Пояснення матеріалу та виконання завдання від Пеппи
-Діти, щоб виконати завдання від Пеппи ви повинні послухати моє пояснення теми.
« Числа від 21 – 40»
Завдання запишіть число в якому 2дес. 3 од, 4 дес., 1 дес.5 од., 3 дес.9од.
-Молодці, ви рішуче наближаєтесь до ключика. Пеппа пропонує звернутися за допомогою до Фіксиків. Робота з Лего.
Презентація.
Фізкультхвилинка з Крошем
Робота в парах
Молодці, трохи відпочили і далі до своєї мети. Нам потрібен ключик.
Їжачок вам приготував картки. ( встав пропущені числа) Перевірте один одного
Яку підказку ви знайшли?
Тож звертаємось до наших героїв.
Задачі у віршах.
Розв’язування віршованих задач.
На полиці є 5 книг.
Вітя взяв одну із них.
Хто б сказати із вас міг
Скільки ще лишилось книг? (5-1=4)
У Наталочки в руці
Є 4 олівці.
У її подружки, у Віри,
Ось погляньте, теж 4.
Полічіть-но всі оці
Кольорові олівці. (4+4=8)
На травиці біля хати
Метушаться цуценята.
Двоє білих, наче сніг,
Одне чорне – скільки всіх? (2+1=3)
Зловив Васько наш 8 риб.
Одна з них в воду раптом-стриб.
Поміркуйте, рибок скільки
Залишилось у Василька? (8-1=7)
Весь урок мене шукали
Рахували і писали.
Поруч був, я дам підказку,
Кришку в меблях підійми
І зустрінемося ми.
А яких меблях у нас піднімається кришка?
Молодці, ви дійшли своєї цілі і тепер відкрийте свій подарунок.
Заключна частина. Рефлексія.
- Розкажіть про свою роботу на уроці.
- Які завдання були легкими?
- Найцікавішим завдання було …