Календарний план складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів 1 – 4 класи» Наказ МОН України від 05.08.2016 № 948 “Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів"
Календарно-тематичне планування
Математика
3 клас
ІІ семестр
Календарний план складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів
із навчанням російською мовою 1 – 4 класи»
Методичний інструментарій:
підручник «Математика » 3 клас,
М. Богданович, Г. Лишенка
МАТЕМАТИКА
136 годин на рік
( 4 години на тиждень )
№ уроку |
Тема уроку № завдань |
Дата |
Дата проведення |
|
ІІ СЕМЕСТР
|
||||
Тема 6: Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел (450 + 270, 450 – 270) (10 год.) |
||||
60 |
Усне додавання трицифрових чисел виду 520+340. Розширена задача на зведення до одиниці |
|
|
|
61 |
Усне віднімання трицифрових чисел виду 470-320. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Задача, що містить суми двох і трьох доданків |
|
|
|
62 |
Усне додавання і віднімання виду 430+500; 430+50; 760-400; 760-40. Складена задача, що містить суми двох і трьох доданків |
|
|
|
63 |
Порівняння способів усного додавання круглих трицифрових чисел. Обчислення значень буквених виразів. Розширена задача на зведення до одиниці |
|
|
|
64 |
Порівняння способів усного віднімання круглих трицифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Розв’язування задачі на три дії |
|
|
|
65 |
Додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
|
|
|
66 |
Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 380+590. Розширена задача на зведення до одиниці (другий вид) |
|
|
|
67 |
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій |
|
|
|
68 |
Віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд виду 650-290 |
|
|
|
69 |
Віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд |
|
|
|
Тема 7: Письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000 (15 год.) |
||||
70 |
Письмове додавання двоцифрових чисел. Розв’язування та порівняння складених задач, у складі яких є пряме і непряме збільшення (зменшення) на кілька одиниць |
|
|
|
71 |
Письмове додавання двоцифрових чисел. Творча робота над задачами |
|
|
|
72 |
Письмове додавання трицифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці. Складання та розв’язування рівнянь |
|
|
|
73 |
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач, що містять подвійне збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць |
|
|
|
74 |
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці, що містить буквені дані |
|
|
|
75 |
Письмове віднімання трицифрових чисел. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Види трикутників |
|
|
|
76 |
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам |
|
|
|
77 |
Письмове віднімання трицифрових чисел у випадку, коли в запису зменшуваного є нуль |
|
|
|
78 |
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць більша за 10 одиниць або сума десятків більша за 10 десятків |
|
|
|
79 |
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій |
|
|
|
80 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій |
|
|
|
81 |
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Розширена задача на зведення до одиниці |
|
|
|
82 |
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Розв’язування рівнянь |
|
|
|
83 |
Розв’язування виразів, що містять сумісні дії (письмове додавання і віднімання). Розв’язування розширеної задачі на зведення до одиниці двома способами |
|
|
|
84 |
Тематична контрольна робота № 5 |
|
|
|
Тема 8: Арифметичні дії множення та ділення. Закони та властивості (15 год.) |
||||
85 |
Аналіз контрольної роботи. Додавання трицифрових чисел способом округлення. Розв’язування задач, що містять буквені дані |
|
|
|
86 |
Множення на 1 і 0. Розв’язування розширеної задачі на зведення до одиниці, що містить непряме зменшення на кілька одиниць |
|
|
|
87 |
Ділення числа на таке саме число, ділення на 1. Ділення 0 на число. Розв’язування задач на знаходження невідомих доданків за відомими сумами двох і трьох доданків |
|
|
|
88 |
Множення числа на 100. Ділення чисел, що закінчуються нулями, на 100 |
|
|
|
89 |
Ділення виду 80 : 8; 700 : 7. Розв’язування задач на дві дії, пов’язаних з одиничною нормою |
|
|
|
90 |
Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Задача на знаходження суми двох добутків |
|
|
|
91 |
Ділення числа на добуток. Спосіб послідовного ділення. Розв’язування задач |
|
|
|
92 |
Ділення виду 80 : 20; 600 : 30; 600 : 300 способом послідовного ділення та способом випробування |
|
|
|
93 |
Множення суми на число |
|
|
|
94 |
Повторення та закріплення вивченого. Множення суми на число |
|
|
|
95 |
Множення числа на суму |
|
|
|
96 |
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач. Периметр прямокутника |
|
|
|
97 |
Тематична контрольна робота № 6 |
|
|
|
98 |
Аналіз контрольної роботи. Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач |
|
|
|
99 |
Множення різниці на число. Творча робота над задачею. Порівняння виразів |
|
|
|
Тема 9: Позатабличне множення і ділення: усні обчислення (14 год.) |
||||
100 |
Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Розв’язування задач |
|
|
|
101 |
Множення виду 320 · 3. Задачі, пов’язані з одиничною нормою. Складання задач даного виду |
|
|
|
102 |
Ділення суми на число |
|
|
|
103 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій |
|
|
|
104 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72 : 3; 50 : 2 |
|
|
|
105 |
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків |
|
|
|
106 |
Перевірка ділення множенням. Розв’язування задачі, оберненої до задачі на знаходження суми двох добутків |
|
|
|
107 |
Перевірка множення діленням. Складання і розв’язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв’язування рівнянь |
|
|
|
108 |
Ділення виду 360 : 3. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. Розв’язування рівнянь |
|
|
|
109 |
Ділення виду 64 : 16. Розв’язування задач |
|
|
|
110 |
Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на три дії, пов’язані з порівнянням двох часток |
|
|
|
111 |
Залежність між множником і добутком. Розв’язування задач |
|
|
|
112 |
Залежність частки від зміни діленого. Розв’язування задач |
|
|
|
113 |
Тематична контрольна робота № 7 |
|
|
|
Тема 10: Частини. Ділення з остачею (12 год.) |
||||
114 |
Аналіз контрольної роботи. Залежність частки від зміни дільника. Розв’язування задач |
|
|
|
115 |
Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв’язування задач |
|
|
|
116 |
Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв’язування задач |
|
|
|
117 |
Позначення частин числа цифрами. Дроби з чисельником 1 як частина цілого. Утворення і запис дробів. Розв’язування задач |
|
|
|
118 |
Розв’язування задач на час. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій |
|
|
|
119 |
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові |
|
|
|
120 |
Знаходження числа за його частиною |
|
|
|
121 |
Ділення з остачею (ознайомлення) |
|
|
|
122 |
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій |
|
|
|
123 |
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій |
|
|
|
124 |
Перевірка ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій |
|
|
|
125 |
Тематична контрольна робота № 8 |
|
|
|
Тема 11: Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням чисел у межах 1000 (6 год.) |
||||
126 |
Аналіз контрольної роботи. Ознаки подільності на 2 та 5 |
|
|
|
127 |
Табличне множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число |
|
|
|
128 |
Табличне множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число |
|
|
|
129 |
Повторення нумерації трицифрових чисел |
|
|
|
130 |
Повторення позатабличного множення і ділення на одноцифрове число. Чисельник і знаменник дробу |
|
|
|
131 |
Повторення позатабличного множення і ділення на одноцифрове число. Підсумковий урок |
|
|
|
132 |
Урок систематизації знань, умінь і навичок |
|
|
|
133 |
Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок |
|
|
|