Тема уроку: «Письмове додавання трицифрових чисел, в яких сума одиниць або десятків дорівнює 10; задачі на зведення до одиниці»
Урок-подорож ставить за мету сформувати компетентності:
ключові : вміння вчитися — самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії;
соціальні- брати на себе відповідальність за ефективне здійснення презентації результатів роботи пари; загальнокультурні-дотримуватися норм мовленнєвої культури, здоров'язбережувальні- раціонально планувати час,
предметні:узагальнити та систематизувати знання учнів з математики,ознайомити учнів з прийомами письмового додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам; вдосконалювати вміння додавати і віднімати іменовані числа; формувати вміння розв'язувати задачі з буквеними даними; закріплювати вміння розв'язувати задачі на зведення до одиниці; розвивати логічне мислення, увагу,фотографічну пам'ять, виховувати охайність, самостійність у роботі, акуратність,чуйність; ціннісне ставлення до себе ,бажання вести здоровий спосіб життя , доброзичливість, співпереживання за успіхи своїх товаришів, бажання вчитися.
Тип уроку: урок- подорож
Форми навчання: робота в групах, парах, фронтальна робота, диференційована робота, індивідуальна по карточках, самостійна робота, творча.
Використані технології: розвивальне навчання, ігрові технології, методи наочного навчання, інтерактивні технології.
Обладнання : опорна таблиця, матеріали усних обчислень, презентація «Урок - подорож» , таблиці для усної лічби, картки для індивідуальної роботи.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ( слайд 1) ( У «Microsoft Office Power Point»)
Слово вчителя: В нас сьогодні незвичайний урок.
Оскільки в нашій державі зараз йде війна, наші воїни-захисники роблять все можливе для того, щоб ми з вами спокійно жили, мали змогу навчатися, ходили в школу, гралися.
Тому наше завдання старанно вчитися, здобувати знання, бути гідними громадянами нашої Батьківщини. Отже, пропоную вам, на сьогоднішньому уроці зробити кроки до Перемоги. До Перемоги над новою темою уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Зошит свій я відкриваю
Навскоси його кладу,
Ручку я ось так тримаю,
Сяду рівно не зігнусь.
Діти на картках розв’язують приклади раніше вивчених випадків.
Пояснення на дошці прикладів – письмове додавання: 376+414; 225+384.
У групи учні діляться за кольоровими кружечками на конвертах із прикладами. Діти виконують приклади вивченого виду.