Математика 3 клас
ІІ семестр
(за ТОП-2 Р. Шияна. Підручник: О. М. Гісь, І. В. Філяк «Математика. Підручник для 3 класу», с. 8 - 10)
Урок 2 ( 67)
Тема. Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених випадків
Очікувані результати:
- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]
- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]
- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]
- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];
- визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]
- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]
- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];
Медіаресурси: «Одеська велосотка»
https://www.youtube.com/watch?v=FJOxL0JLYyI
Зміст уроку
І. Організація класу та емоційне налаштування
( Перегляд відеофрагменту)
ІІ. Робота над темою уроку
Сьогодні ми із вами здійснимо заочну екскурсію і побуваємо на велоперегонах, вдосконалимо свої вміння обчислювати вирази.
2. Хвилинка каліграфічного письма
Запиши усі круглі числа третьої сотні
Завдання 1. Рухайся маршрутом «Пояса слави», обчислюючи вирази.
130 – 290 – 70 – 650 – 920 – 310 – 20 – 410 – 950 – 880 – 867
Завдання 2. Розв`яжи задачу усно.
(290 велосипедистів зареєструвалося з інших міст; 22 учасники – із закордону)
Завдання 3. Розв`яжи задачу, склавши вираз.
(3 *70 + 2 * 40 = 290 ( скл.) – було випито за першу годину перегонів)
Завдання 4. Розв`яжи задачу окремими діями.
1. Скільки канапок з`їв кожен велосипедист?
2. Скільки канапок потрібно ще принести?
1)600 : 300 = 2 (к.) – з`їв кожен велосипедист;
2)500 * 2 = 1 000 (к.) – потрібно ще принести.
Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
Завдання 5. Фронтально. Розв`яжемо задачу, щоб дізнатися, чи зможе Олег здобути титул «Залізна людина».
Відповідь: Олег зможе здобути титул «Залізна людина».
Завдання 1, 2, 3
Завдання 6. Продовжити логічний ряд.
Завдання 4,5, с. 2 друкованого зошита.
ІІІ. Підсумок уроку
Рефлексія
На уроці я:
Дізнався/дізналася…
Зрозумів/зрозуміла…
Найскладніше мені було…
Мені не вдавалося, а тепер можу…
На наступному уроці я хочу…