Математика. 3 клас. Урок 67 (О.Гісь, І.Філяк) " Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених випадків"

Про матеріал
План - конспект уроку математики для 3 класу, ІІ семестр, урк 67 за підручником О.Гісь та І. Філяк
Перегляд файлу

Математика 3 клас

ІІ семестр

(за ТОП-2 Р. Шияна. Підручник: О. М. Гісь, І. В. Філяк «Математика. Підручник для 3 класу», с. 8 - 10)

Урок 2 ( 67)

 

Тема. Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених випадків

Очікувані результати:

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

 Медіаресурси: «Одеська велосотка»

https://www.youtube.com/watch?v=FJOxL0JLYyI

Зміст уроку

І. Організація класу та емоційне налаштування

( Перегляд відеофрагменту)

ІІ. Робота над темою уроку

  1. Повідомлення теми й мети уроку

Сьогодні ми із вами здійснимо заочну екскурсію і побуваємо на велоперегонах, вдосконалимо свої вміння обчислювати вирази.

    2. Хвилинка каліграфічного письма

Запиши усі круглі числа третьої сотні

 

  1. Усні обчислення

Завдання 1. Рухайся маршрутом «Пояса слави», обчислюючи вирази.

130 – 290 – 70 – 650 – 920 – 310 – 20 – 410 – 950 – 880 – 867

 

Завдання 2. Розв`яжи задачу усно.

  • Прочитайте умову задачі.
  • Що нам відомо?
  • Що означає число 920? 700? 70? 10?
  • Що треба відшукати?
  • Чи можемо ми одразу відповісти на питання?
  • Що для цього треба знати? Чи можемо ми знайти, скільки учасників з Києва? Як?
  • Чи можемо ми знайти, скільки учасників з інших міст? Як?
  • Чи можемо ми знайти, скільки учасників із закордону? Як?

 (290 велосипедистів зареєструвалося з інших міст; 22 учасники – із закордону)

  1. Розв`язування задач

Завдання 3. Розв`яжи задачу, склавши вираз.

  • Прочитайте умову задачі.
  • Що нам відомо?
  • Що означає число 70? 3? 40? 2?
  • Що треба відшукати?
  • Чи можемо ми одразу відповісти на питання?
  • Що для цього треба знати?
  • Чи можемо ми знайти, скільки склянок випили 70 спортсменів? Як?
  • Чи можемо ми знайти, скільки склянок випили 40 спортсменів? Як?
  • Як знайти, скільки всього випили спортсмени?

(3 *70 + 2 * 40 = 290 ( скл.) – було випито за першу годину перегонів)

 

Завдання 4. Розв`яжи задачу окремими діями.

  • Прочитайте умову задачі.
  • Що нам відомо?
  • Що означає число 300? 600? 500?
  • Що треба відшукати?
  • Розв`яжіть задачу окремими діями за планом:

1. Скільки канапок з`їв кожен велосипедист?

2. Скільки канапок потрібно ще принести?

1)600 : 300 = 2 (к.) – з`їв кожен велосипедист;

2)500 * 2 = 1 000 (к.) – потрібно ще принести.

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

Завдання 5. Фронтально. Розв`яжемо задачу, щоб дізнатися, чи зможе Олег здобути титул «Залізна людина».

  1. 24 – 3 – 1 = 20 (год) – решта часу;
  2. 5 * 20 = 100 (км) – пробіжить Олег.

Відповідь: Олег зможе здобути титул «Залізна людина».

 

  1. Робота в друкованому зошиті

Завдання 1, 2, 3

  1. Виконання завдань з логічним навантаженням

Завдання 6. Продовжити логічний ряд.

  1. … 470 , 490, 590.
  2. … 350, 150, 140.
  3. … 640, 540, 550.
  1. Домашнє завдання

Завдання 4,5, с. 2 друкованого зошита.

ІІІ. Підсумок уроку

Рефлексія

На уроці я:

Дізнався/дізналася…

Зрозумів/зрозуміла…

Найскладніше мені було…

Мені не вдавалося, а тепер можу…

На наступному уроці я хочу…

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 січня 2021
Переглядів
3010
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку