Математика. 3 клас. Урок 68 (О.Гісь, І.Філяк) "Додавання виду 350 +240. Віднімання виду 350 - 240"

Про матеріал
План - конспект урок математики, 3 клас, ІІ семестр, урок 68 за підручником О.Гісь, І. Філяк
Перегляд файлу

Математика 3 клас

ІІ семестр

(за ТОП-2 Р. Шияна. Підручник: О. М. Гісь, І. В. Філяк «Математика. Підручник для 3 класу», с . 11 - 16)

Урок 3 (68 )

 

Тема. Додавання виду 350 + 240. Віднімання виду 350 – 240

Очікувані результати:

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

- перетворює одні одиниці величин в інші [4 МАО 3-4.7-3]

- застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

- переміщується (реально і віртуально) визначеним маршрутом [4 МАО 4-4.4-2]

- знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

Зміст уроку

І. Організація класу та емоційне налаштування

ІІ. Робота над темою уроку

  1. Хвилинка каліграфічного письма

Запиши  круглі числа другої сотні.

  1. Усні обчислення

Завдання 1.Закінчи обчислення виразів.

Завдання 2. Обчисли, вставивши відповідні знаки дій.

  1. Розв`язування задач

Задача 3.

- Прочитайте умову задачі.

- Про що задача?

- Що означає число 160?

- Що означає число 50?

- Яке питання в задачі?

- Чи можемо ми знайти відповідь на питання?

- Запишемо короткий запис та розв’язання.

(160 – 50 = 110(ст.) – до кінця підручника)

Задача 4.

- Прочитайте умову задачі.

- Про що задача?

- Що означає число 210?  40? 100?

- Яке питання в задачі?

- Що треба знати, щоб знайти відповідь на питання?

- Чи можемо ми знайти ,скільки завдань розв`язав Відчайдух? Як?

- Запишемо короткий запис та розв’язання.

( 1) 210 + 40 = 250 ( з.0 – розв`язав Відчайдух;

2) 250 – 100 = 150 (з.) – розв`язав Писар.)

  1. Повідомлення теми й мети уроку
  2. Уведення в тему.

Завдання 5. Працюю з другом.

Розгляньте способи обчислення виразів за схемами. Поясніть другові, як закінчити обчислення.

  1. Робота з підручником

 Завдання 6. «Ти мені – я тобі» (Учень обчислює усно вираз і обирає, хто має обчислити наступний вираз).

Потренуйся обчислювати усно.

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=Dza9tgJB4c4

Задача 7. ( фронтально)

- Прочитайте умову задачі.

- Про що задача?

- Що означає число 240?  3? 160?

- Яке питання в задачі?

- Що треба знати, щоб знайти відповідь на питання?

- Чи можемо ми знайти ,скільки коштує квиток на кораблик?  Як?

- Запишемо короткий запис та розв’язання.

( 1) 240: 3 = 80 (грн) – коштує 1 квиток на кораблик;

2) 160 : 80 = 2 (р.) – дорожче квиток на яхту.)

Завдання 8.

Розкодуй шифрограму. ( Дельфін – символ моря)

Задача 9.

  • У Чорному морі живуть три види дельфінів, прочитайте, як вони називаються.
  • Розгляньте короткий запис задачі, складіть задачу.
  • Розв’язання задачі запишемо в зошит.

( 1) 310 – 10 = 300 (см) – довжина тіла Білобочки;

2) 310 + 300 = 610 ( см) – довжини тіл Білобочки й Афаліни;

3) 690 – 610 = 80 ( см) – довжина тіла Азовки.)

  1. Робота в друкованому зошиті, с. 3

Завдання 1. Обчисли. Розташуй числа в порядку спадання і дізнайся, що є символом Чорного моря. (Рапан)

Завдання 2. Познач нерівності, які будуть істинними.

  1. Виконання завдань з логічним навантаженням

Задача 9 ( 2).

(100 – ( 9 + 9 + 3 + 3 + 9) = 67 (м)

  1. Домашнє завдання

Завдання 4,5, с. 4 друкованого зошита.

ІІІ. Підсумок уроку

Рефлексія

На уроці я:

Дізнався/дізналася…

Зрозумів/зрозуміла…

Найскладніше мені було…

Мені не вдавалося, а тепер можу…

На наступному уроці я хочу…

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 січня 2021
Переглядів
3739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку