Математика. 3 клас. Урок 70 (О.Гісь, І.Філяк) "Додавання виду 70 + 60, 260 + 50 частинами"

Про матеріал
План - конспект уроку математики. 3 клас. Урок 70. За підручником О.Гісь, І. Філяк.
Перегляд файлу

Математика 3 клас

ІІ семестр

(за ТОП-2 Р. Шияна. Підручник: О. М. Гісь, І. В. Філяк «Математика. Підручник для 3 класу», с. 18 - 21)

Урок 5 (70 )

Тема. Додавання виду 70 + 60, 260 + 50 частинами. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного

Очікувані результати:

- перетворює одні одиниці величин в інші [4 МАО 3-4.7-3]

- використовує на практичному рівні різні способи подання конкретних даних [4 МАО 5-2.1-2]

- обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані [4 МАО 5-3.2-2]

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- представляє проблемну ситуацію різними способами [4 МАО 2-2.1-1];

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних [4 МАО 2-2.3-1];

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3-2]

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

- обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні [4 МАО 2-4.8-3];

Медіаресурси:

Драгонбот. https://www.youtube.com/watch?v=goFTmUg4A78

Зміст уроку

І. Організація класу та емоційне налаштування

ІІ. Робота над темою уроку

  1. Хвилинка каліграфічного письма

Запишіть усі круглі числа другої сотні

  1. Усний рахунок

Завдання 1. Доповнюємо до сотні.

Скільки не вистачає до гривні у кожному гаманці?

( 30 коп., 40 коп., 80 коп., 70 коп.)

Завдання 2. Скільки ще залишилося пройти чайкам, якщо до тіні треба пройти 2 м?

( 1м 60см, 1м 90 см, 1м 80см)

Завдання 3. Гра «Кмітливі козачки». Відгадайте героя, який про себе каже: «Я першим й останнім проводжаю всі кораблі, що приходять в Одесу. Хто я?» Прочитайте підказки.

( Маяк)

  1. Повідомлення теми й мети уроку
  2. Уведення в тему

Завдання 4. Працюю з другом.

Розгляньте способи обчислення виразів за схемами. Поясніть другові, як закінчити обчислення.

  1. Робота з підручником

Завдання 5. «Ти мені – я тобі» (Учень обчислює усно вираз і обирає, хто має обчислити наступний вираз).

Завдання 6.

           -  Прочитайте умову задачі.

           - Що нам відомо?

           - Що означає число 72? 8? 45?

           - Що маємо знайти?

           - Що треба знати, щоб дати відповідь на головне запитання?

           - Чи можемо ми знайти скільки лежаків у одному ряду?

           ( 1) 72 : 8 = 9 ( л.) – в одному ряду;

              2) 45 : 9 = 5 ( р.) – розкладено 45 лежаків.)

Фізкультхвилинка

Завдання 7.

           -  Прочитайте умову.

           - Що нам відомо?

           - Що маємо знайти?

( 1) 40 : 8 = 5 ( р. ) – на пляжі «Дельфін»;

2) 5 + 1 = 6 ( р.)  -  на пляжі «Медуза»;

3) 54 : 6 = 9 ( п.) – в одному ряду на пляжі «Медуза» )

Завдання 8 ( 1). Цікавинки про Чорне море.

Обчисліть вираз зі змінною, щоб дізнатися найбільші висоту і довжину хвиль.

Ів. 14м – висота хвиль

ІІв. 200м – довжина хвиль.

  1. Робота в друкованому зошиті

Завдання 2. Обчислення за зразком.

( 540, 710, 350)

Завдання 3. Перегляд відеоуривка про драгонбот. Розв`язування задачі.

  1. Фізкультхвилинка
  2. Виконання завдань з логічним навантаженням

Завдання 8 ( 2), 9.

  1. Домашнє завдання

Завдання 4,5,6, с. 7 друкованого зошита.

ІІІ. Підсумок уроку

Рефлексія

На уроці я:

Дізнався/дізналася…

Зрозумів/зрозуміла…

Найскладніше мені було…

Мені не вдавалося, а тепер можу…

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сушицька Галина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 січня 2021
Переглядів
3663
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку