Математика. КВК.Швидко полічи від 0 до 10.

Про матеріал
Під час змагань між командами перевірити в учнів вміння проявляти кмітливість і винахідливість. Розкрити в учнів творче мислення, перевірити рівень засвоєння знань і уміння застосовувати їх у невідомих завданнях ,і ситуаціях. Особливу увагу приділити розкриттю нестандартного завдання в межах 10.
Перегляд файлу

Тема. Швидко полічи від 0 до 10. КВК

Мета. Під час змагань між командами перевірити в учнів вміння проявляти кмітливість і винахідливість. Розкрити в учнів творче мислення, перевірити рівень засвоєння знань і уміння застосовувати їх у невідомих завданнях ,і ситуаціях. Особливу увагу приділити розкриттю нестандартного завдання в межах 10. Виховувати в учнів бажання швидко і цікаво працювати; дружність і повагу один до одного.

Обладнання: наочний матеріал; математичні картки; збірник логічних задач.

Зміст уроку

І. Організаційний момент уроку.

Девіз:

Думати – швидко

Відповідати – чітко.

Щоб до цілі всім дійти,

Командам в дружбі перемогти!

II. Повідомлення теми і мети уроку. Представлення команд:

І команда – "Совенята" – 10 учн.

II команда – "Левенята" – 10 учн.

Завдання 1. Гра " Хто швидше ." 1 бал

В хаотичному порядку на партах розкидані картки з числами від 1 до 10.

По команді учні повинні зібрати весь числовий ряд від 1 до 10.

Завдання 2. 2 бали

Участь приймають по одному представнику з команди.

Які числа "випали" з числового рядка?

0, 1,..., 3, 4,..., 6, 7,..., 9, 10. 0, 1, 2,..., 4, 5,..., 7, 8,..., 10.

 

Завдання 3.    З бали

Участь приймають по 6 учнів з кожної команди.

До кожного числа дібрати " стільки ж ".

3 = ... 2 = ...

5 = … 1 =  …

4 = ...  6 = ...

7 = … 8 = …

 9= … 3 = …

10 = …    10   ...

Завдання 4.   4 бали

Потрібно встановити закономірність і знайти числа, які треба записати замість квадратиків:

2, 4, 6, .     ,        .   1,3,5,      ,    . .

Завдання 5.    5 балів

Участь приймають по 5 представників з команди.

Скласти і записати приклади за допомогою математичного доміно:

 

Завдання 6.   6 балів

На дощці накреслені два прямокутники.

За допомогою однієї додаткової лінії потрібно поділити прямокутники:

  1. команді, щоб утворились два однакові квадрати;
  2. команді, щоб утворились два однакові трикутники.

 

 

 

Завдання 7.   7 балів

У виразі 1...2...3...4...5 замість крапок поставте знаки "+" та "–" так, щоб після виконання дій отримати число 5.

/1 + 2 + 3 + 4 – 5 = 5/

Завдання 8.   8 6алів.

З кожної команди приймають участь по 3 представники.

Заповніть цікаві квадрати так , щоб сума була 10.

3

 

 

 

4

 

 

 

3

 

 

3

 

 

4

 

 

3

 

 

Завдання 9.   9 балів

За опорними схемами, скласти і розв'язати задачі на знаходження суми:

І –            Було –

ІІ –                  ?    Купили –

 Стало –  ?

 

Приймають участь капітани команд.

Завдання 10.

Розв'язок логічних задач:

1. Горіло 7 свічок. Дві свічки погасили, а решту – залишили освічувати кімнату.

Скільки свічок залишилось?

/Залишилось 7 свічок./

2. У школу йшло 5 хлопчиків, назустріч їм - 3 хлопчики. Скільки дітей йшло у школу?

/ 5 хлопчиків/

З. Як поділити три яблука між трьома учнями так, щоб одне яблуко залишилось у кошику?

/ Одне яблуко віддати з кошиком./

 

4. Летіли дикі качки . Одна серед двох і троє вряд.

Одна спереду і двоє ззаду. Одна ззаду і двоє попереду.

Скільки всього летіло качок?  / 3 /

 

5.– Михайлик , скільки ти наловив рибок?

 – Якщо впіймаю хоч одну та ще чотири на додачу, то матиму п'ять.

Скільки рибок вже є у Михайлика

 / Жодної /

6. 10 гномиків вишикувались для гри. Білосніжка викликала шостого гномика. Скільки гномиків залишилось у шерензі? /9/

За кожну правильно розв'язану задачу команді додається 1 бал.

Підсумуючи всі одержані командами бали, можна визначити переможця. Хто з команд набере найбільшу кількість балів, той і є переможцем конкурсу КВК.

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 листопада 2020
Переглядів
631
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку