Урок математики "Число і цифра 6".

Про матеріал
Розробка уроку математики "Число і цифра 6" стане у нагоді для вчителя початкових класів. Цікаві завдання Ви можете використати у своїй роботі.У розробці є диференційоване завдання.
Перегляд файлу

Математика 1 клас ( підручник: О.М.Гісь, І.В.Філяк )

Тема: Число и цифра 6. Написання цифри 6.

Мета: познайомити дітей з утворенням числа 6, цифрою 6; розвивати уміння порівнювати числа в межах 6; вчити складати  і читати приклади  на додавання  за  предметними малюнками; виховувати інтерес до математики.

Обладнання:геометричні фігури для лічби, математичні віяла,  предметні малюнки, картки-будиночки, демонстраційний матеріал,  іграшковий  ведмедик.

Хід уроку.

І.  Організація  класу.

ІІ. Активізація  знань та умінь.

  1. Усний  рахунок (математичні віяла). Які геометричні фігури намальовані? Обчисліть приклади.

  1. Самостійна робота. Знайди  сусідів.

            І варіант                                              II варіант                           III варіант.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Яке  число і цифру ми  вивчали на попередньому уроці?

- Хто знає, яке наступне число?

- Ми сьогодні познайомимося з числом 6, дізнаємося, як воно утворюється, навчимося писати  цифру 6, за  предметними  малюнками  будемо складати  і читати приклади  на додавання.

До  нас на урок прийшов  ведмедик,  він теж   хоче  вивчати  математику!

III. Вивчення  нового матеріалу.

1. Задача – віршик.

П'ять веселих ведмежат,

Всі морозиво їдять.

А один цукерки  їсть.

Скільки разом буде? (Шість)

- Як утворилося число 6?(  Робота з лічильним матеріалом) 5 +1 = 6

2. Робота з демонстраційним матеріалом.

 Лічба предметних малюнків –  ведмедиків. Учні находять потрібні цифри й складають приклади.

3. Знайомство з цифрою 6.

Фізкультхвилинка.


IV. Засвоєння  знань, формування умінь і навичок.

1. Робота по підручнику с. 27 завдання 1.

1. Вправа на розвиток уваги. Будинок цифри 6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Знайомство з написанням цифри 6 . Викладання цифри за допомогою Lego.

Запис цифри в зошитах.

  1. В наступному  рядку записуємо числа  від 1 до 6 (прямой порядок), від 6 до 1

 ( зворотній  порядок).

V. Розвиток  і закріплення математичних знань.

1. Порівняйте числа. І і ІІ варіант працює самостійно.

IІI варіант – разом з  вчителем.

Фізкультхвилинка.

2. Робота з паличками

а)з  5 паличок викласти цифру 6;

б) перекладіть 1 паличку, щоб утворилося 2 трикутника;

в) перекладіть 2 палички, щоб утворилося 3 трикутника;

г) складіть п'ятикутник;

д) додайте ще одну паличку. Яка фігура утворилася?

Ця  фігура нагадує соти, в які  бджоли збирають  мед. А мед –  улюблена  їжа  нашого ведмедика!

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

  • Над якою темою працювали?
  • Яку цифру навчилися  писати?
  • Що  сподобалось на уроці?

Я гадаю, ведмедику сподобалось у нас на уроці.

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 грудня 2020
Переглядів
3561
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку