Матеріал містить таблиці для заповнення учнями, риси характеру в овалах для вирізання, заголовки плакатів.
Як користуватися:
1. Виріжте всі риси характеру.
2. Підготуйте 2 аркуша кольорового паперу. Наклейте на них заголовки.
3. Запропонуйте учням описати кожну рису характеру та знайти для неї місце на плакатах: хороша це риса чи погана?
4. Паралельно учні записують всі ці риси в табличку, яка обов'язково знадобиться під час характеристики літературних персонажів.
Риси характеру |
|
Хороші |
Погані |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Риси характеру |
|
Хороші |
Погані |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Риси характеру |
|
Хороші |
Погані |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Риси характеру |
|
Хороші |
Погані |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|