Матеріал до уроків "Байки Езопа" ( 6 клас)

Про матеріал
Дистанційні уроки перенасичені блиманням слайдів та відео. Діти звикають до швидкої зміни картинки, але часто не можуть виконати простої рутинної роботи : записати швиденько фразу на слух, відповісти на питання по черзі, продовжити думку, навіть, інколи, не працюють за алгоритмом, бо він складається більше , ніж з п''яти пунктів. Отож, я привчаю їх бути уважними до того, про що йдеться. А зміст вправи - змога перевірити, що з матеріалу залишилося в памяті. Якщо складаю вправу за підручником, то легко перевірити, чи діти читали статтю підручника. Зрозуміло, що у вправі є елемент гри. Отож, кросводний диктант. Кросвордний, бо вчитель вказує кількість букв у загаданому слові. Учні мають відгадати слово. А диктант - бо слова записуються у зошит. Часу на вправу не затрачається багато. Учні швидко записують. В кінці вправи інколи трапляється веселий момент: треба прочитати слово з виділених букв - вимовляють абракадабру і сміються. Називають слово - і радіють результату, а вчитель має нове слово, щоб перейти до наступної теми. В цьому випадку, я пояснювала далі "езопову мову", удосконалювала вміння "бачити" алегорію, формулювати через мораль байки висновок, розумітися на вадах людини, показувала, що Езоп - батько байки.
Перегляд файлу

Дистанційні уроки перенасичені блиманням слайдів та відео. Діти звикають до швидкої зміни картинки, але часто не можуть виконати простої рутинної роботи : записати швиденько фразу на слух, відповісти на питання по черзі, продовжити думку, навіть, інколи, не працюють за алгоритмом, бо він складається більше , ніж з п''яти пунктів. Отож, я привчаю їх бути уважними до того, про що йдеться.
А зміст вправи - змога перевірити, що з матеріалу залишилося в памяті.

Якщо складаю вправу за підручником, то легко перевірити, чи діти читали статтю підручника.

Зрозуміло, що у вправі є елемент гри.

Отож, кросводний диктант.

Кросвордний, бо вчитель вказує кількість букв у загаданому слові. Учні мають відгадати слово. А диктант - бо слова записуються у зошит.
Часу на вправу не затрачається багато. Учні швидко записують.

В кінці вправи інколи трапляється веселий момент: треба прочитати слово з виділених букв - вимовляють абракадабру і сміються. Називають слово - і радіють результату, а вчитель має нове слово, щоб перейти до наступної теми.

В цьому випадку, я пояснювала далі "езопову мову", удосконалювала вміння "бачити" алегорію, формулювати через мораль байки висновок, розумітися на вадах людини, показувала, що Езоп - батько байки.

Кросвордний диктант. Записати слова в стовпчик. 
     ПЕрше слово: дієслово з 12 літер, Як розповсюджувалися твори Езопа?
     Друге слово: 4 літери. Яку річ Езоп назвав найдорожчою та найнепотрібнішою одночасно?
       Третє слово: 9 літер. Скільки творів залишилося після Езопа?
    Четверте слово: 7 літер. Що стало причиною смерті Езопа?
Складаємо з визначених букв  сховане слово: від першого слова - друга буква, від другого слова - друга, від третього слова - восьма, від четвертого слова - перша буква. Отримали слово "Езоп".

переказували Е

язик З

кількасот О

підступ П

 

 

 

 

 

Кросвордний диктант : записати слова- відповіді, виділити в них названу літеру:
    ПЕрше слово: яким збірним словом називають кожного літературного героя? 5букв
    Друге слово: Міфічний герой, який має могутню фізичну силу і незламну силу волі.
    Третє слово: Міфічний герой, який запалив у людях іскру розуму.
    Четверте слово: Міфічний герой, який не дослухався поради батька. 
   Пяте слово: Міфічний герой, імя якого асоціюється з квіткою смерті 

Образ                          друга буква Б

Геракл четверта буква                      А                                         

Прометей остання букв Й

Ікар друга буква К

Нарцис  друга буква. А

 

   І далі пояснюємо, що таке байка та її особливості

docx
Додано
26 жовтня 2022
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку