Підготувала
Семихат Т.В.- вчитель
початкових класів
Красноградського ліцею №4
Харківської обл.
Вивчення віршів за допомогою піктограм
Методи ейдетики є дуже різноманітними. За допомогою цих методів в учнів розвивається зорова, слухова, тактильна пам’ять, увага, мислення, творча уява та мовлення.
Без графічного підкріплення утримувати уявний образ. молодшим школярам дуже складно.В цьому допомагають піктограми. Цей метод ми використовуємо для вивчення віршів, для переказу текстів. Піктограми можуть бути як графічні, так і в малюнках.
Пропоную декілька віршів для вивчення за допомогою піктограм.
Іди,іди,дощику
Іди, іди ,дощику,
Зварю тобі борщику
У новому горщику.
Та поставлю на вербі,
Щоб не з’їли комарі.
Буде вам, буде й нам,
Буде всім комарам.
Весна
Летить журавлик в піднебессі,
Несе весну нам на крилі.
Промінчик сонця в полонезі
Танцює з вітром по землі.
Пухнасті котики чудові
Голівки хилять на вербі…
Іде весна в рясній обнові,
Полоще коси голубі.
Вийди,вийди,сонечко
Вийди, вийди, сонечко,
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко,
На весняні квіточки,
На маленькі діточки,
Там вони граються,
Тебе дожидаються.
В лісі є зелена хата
В лісі є зелена хата.
Там поснули ведмежата,
А найменший — вереда
— Сивій мамі набрида.
Каже: «Я не хочу спати,
Утечу вночі із хати,
Коли меду не даси,
Риби, сала, ковбаси!»
«Люлі-люлі, треба спати,
—Над синком шепоче мати,
— Як заснеш — тобі усе
Сон в корзині принесе».